Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Οι χρήστες νιώθουν άσχημα, όταν δεν συγκεντρώνουν όσα likes επιθυμούν

Οι χρήστες νιώθουν άσχημα, όταν δεν συγκεντρώνουν όσα likes επιθυμούν
Ημερομηνία: 27/01     Εμφανίσεις: 1866
πηγή: sepe.gr

Σε παράγοντα ανησυχίας και αναστάτωσης για τους χρήστες τους μπορούν να εξελιχθούν τα social media, με το “κυνήγι” των likes διαδραματίζει κεντρικό ρόλο σε αυτό. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που ξεκίνησαν να υπάρχουν ως ένα τρόπος για να παραμένουμε σε επαφή με τους φίλους μας και να μοιραζόμαστε ευχάριστες αναμνήσεις, κάνουν, πλέον, συχνά πολλούς ανθρώπους να νιώθουν άσχημα.

Τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της Kaspersky Lab δείχνουν ότι, στην πλειοψηφία τους, οι χρήστες αισθάνεται άσχημα ή νιώθουν αναστατωμένοι, όταν δεν συγκεντρώνουν όσα likes επιθυμούν για κάποια δημοσίευση τους. Επιπλέον, το 42% τονίζει ότι αισθάνεται ζήλια, όταν οι φίλοι του συγκεντρώνουν περισσότερα likes. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι αισθάνονται ζήλια, όταν βλέπουν τις φαινομενικά πιο ευτυχισμένες ζωές φίλων τους στα social media. 

Σε έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 16.750 άνθρωποι απ’ όλον τον κόσμο, η Kaspersky Lab εντόπισε τα συναισθήματα απογοήτευσης των χρηστών με τα social media. Οι άνθρωποι συχνά βιώνουν αρνητικά συναισθήματα τις φορές που έχουν περάσει χρόνο ασχολούμενοι με τα social media εξαιτίας διαφόρων γεγονότων, κάτι που εμμέσως εξουδετερώνει τα θετικά τους αποτελέσματα.

Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων επισκέπτονται τα social media για θετικούς, κυρίως, λόγους και για να νιώσουν καλά. Οι περισσότεροι άνθρωποι (65%) χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να μένουν σε επαφή με φίλους και συναδέλφους και να βλέπουν διασκεδαστικές και αστείες δημοσιεύσεις (60%).

Ψηφιακή …χαρά

Η έρευνα διαπιστώνει ότι οι άνθρωποι αφιερώνουν, επίσης, ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για τη δημιουργία ψηφιακών προφίλ και το τροφοδοτούν με όλα τα είδη των θετικών στιγμών, σημειώνοντας τα πράγματα που τους κάνουν να χαμογελούν (61%) κι ενημερώνοντας τα δίκτυά τους για τις υπέροχες στιγμές που περνούν κατά τη διάρκεια των εορτών και των διακοπών (43%) τους.

Ενώ δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 72% των ανθρώπων ενοχλείται από τις διαφημίσεις, που έχουν γίνει εξαιρετικά παρεμβατικές και διακόπτουν τις online επικοινωνίες τους, οι ουσιαστικοί λόγοι για την απογοήτευση τους είναι αρκετά βαθύτεροι. Παρά την επιθυμία να αισθάνονται καλά από τις αλληλεπιδράσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις ευτυχισμένες δημοσιεύσεις των φίλων τους σχετικά με διακοπές, χόμπι και πάρτι, συχνά μένουν με την πικρή αίσθηση ότι οι άλλοι άνθρωποι απολαμβάνουν τη ζωή περισσότερο από τους ίδιους.

Για παράδειγμα, το 59% αισθάνθηκε δυσαρεστημένο, όταν είδε δημοσιεύσεις φίλων του από ένα πάρτι στο οποίο δεν είχε προσκληθεί, ενώ το 45% αποκάλυψε ότι οι ευτυχισμένες φωτογραφίες των φίλων του από τις διακοπές τους είχαν αρνητική επίδραση επάνω του. Επιπλέον, το 37% παραδέχτηκε ότι η αναδρομή σε παλιές, ευτυχισμένες δημοσιεύσεις μπορεί να του δημιουργήσει την αίσθηση ότι το παρελθόν του ήταν καλύτερο από την τωρινή του ζωή.

Απογοήτευση

Προηγούμενη έρευνα έχει, επίσης, δείξει την απογοήτευση των ανθρώπων από τα social media, καθώς το 78% παραδέχθηκε ότι έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να αποσυρθεί εντελώς από τα κοινωνικά δίκτυα. Το μόνο πράγμα που κάνει τους ανθρώπους να συνεχίζουν να παραμένουν στα social media, είναι ο φόβος απώλειας των ψηφιακών τους αναμνήσεων, όπως οι φωτογραφίες και οι επαφές με τους φίλους τους.

διαβάστε περισσότερα εδώ: sepe.gr


Άλλα νέα...

Nonstop Chuck Norris

Chuck Norris has his own mobile game – fact!
25-04-2017 - 11:19
δείτε περισσότερα

DJI Goggles

Control a drone with head movement
25-04-2017 - 11:11
δείτε περισσότερα

Appcues 2.0

Better user onboarding. Code free.
25-04-2017 - 10:34
δείτε περισσότερα

SendPulse for Slack

Do email marketing without leaving Slack!
25-04-2017 - 10:18
δείτε περισσότερα

Inside Deals

Hand-picked products, deals, and ways to save money.
25-04-2017 - 10:08
δείτε περισσότερα

Hacking Growth

The definitive playbook for growing your business
25-04-2017 - 10:06
δείτε περισσότερα

Million Eyez

Hassle-free authentic photos to embed in your site
25-04-2017 - 10:04
δείτε περισσότερα

Social Friendzy

Be a brand ambassador and earn income from your influence
25-04-2017 - 10:02
δείτε περισσότερα

Oilist

The groundbreaking generational art app
25-04-2017 - 10:01
δείτε περισσότερα

Wikitribune

Evidence based journalism, from the founder of Wikipedia
25-04-2017 - 02:28
δείτε περισσότερα