Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Το Facebook θέλει να γίνει η νέα σας τηλεόραση

Το Facebook θέλει να γίνει η νέα σας τηλεόραση
Ημερομηνία: 06/03     Εμφανίσεις: 1493

Το γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο έχει πολύ φιλόδοξους στόχους με την απορρόφηση τηλεοπτικού περιεχομένου.

Μέχρι πρόσφατα, το ενδιαφέρον της Facebook για τα βίντεο φαινόταν να περιορίζεται σε σύντομα κλιπάκια γατιών και σκύλων, ή ζωντανό streaming γεγονότων από μεμονωμένους χρήστες και κάποια μέσα ενημέρωσης. Όμως, πλέον υπάρχουν εντεινόμενες ενδείξεις ότι το γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο έχει πολύ πιο φιλόδοξους στόχους αναφορικά με την απορρόφηση τηλεοπτικού περιεχομένου.

Ενδεικτικά, όπως αναφέρει το Reuters, η Facebook βρίσκεται σε συζητήσεις με την Major League Baseball για το ζωντανό streaming ενός παιχνιδιού κάθε εβδομάδα.

«Η Facebook κινείται επιθετικά για την εξασφάλιση αθλητικού περιεχομένου και συγκαταλέγεται πλέον στους ανταγωνιστές των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης που επιδιώκουν να προβάλλουν αθλητικά γεγονότα» δήλωσε στο Reuters ο σύμβουλος αθλητικών μέσων ενημέρωσης Λι Μπερκ. «Είναι απόλυτα λογικό να θέλουν να διασυνδεθούν με brands όπως η MLB».

Επίσης, το κοινωνικό δίκτυο έχει συμφωνήσει με το ισπανόφωνο κανάλι Univision για τη ζωντανή κάλυψη περισσότερων από 45 αγώνων ποδοσφαίρου απ’ το πρωτάθλημα του Μεξικού φέτος. Παράλληλα, μέσω μεμονωμένων συμφωνιών, πέρυσι, έκανε ζωντανό streaming μιας σειράς αθλητικών γεγονότων, από αγώνες μπάσκετ μέχρι πινγκ πονγκ.

Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι οι συζητήσεις της Facebook με τη Major League Baseball θα οδηγήσουν σε μια συμφωνία. Η εταιρεία έχει βρεθεί σε διαπραγματεύσεις με τη National Football League και άλλα πρωταθλήματα στο παρελθόν, αλλά πολλές απ’ αυτές τις απόπειρες δεν έλαβαν σάρκα και οστά.

Πέρυσι, η Facebook βρέθηκε να συζητά με την NFL για την εξασφάλιση δικαιωμάτων streaming, ενώ το ίδιο έκανε και η Amazon, αλλά η διοργανώτρια αρχή αποφάσισε να προχωρήσει τη συμφωνία μόνο με την Twitter. Βάσει της συμφωνίας ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων, η Twitter συμφώνησε να μεταδίδει ζωντανά παιχνίδια που μεταδίδονταν ταυτόχρονα από το CBS και το NBC.

Το γεγονός ότι η Facebook διαπραγματεύεται με την MLB δείχνει ότι το ενδιαφέρον της Facebook για τη ζωντανή μετάδοση αθλητικών γεγονότων δεν έχει υποχωρήσει αλλά αντιθέτως γίνεται ολοένα και εντονότερο. Και, σίγουρα, η Facebook έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει σε σχέση με την Twitter – όπως π.χ. ένα δυνητικό κοινό 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και τεράστια αποθέματα ρευστού.

Την ίδια στιγμή όμως, οι διοργανώτριες αρχές πρωταθλημάτων και άλλοι πάροχοι είναι κάπως διστακτικοί αναφορικά με την παραχώρηση περιεχομένου στο γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο. Ο λόγος; Ελέγχοντας τη διανομή του περιεχομένου, η Facebook έχει το περιθώριο να κερδίσει εις βάρος των παραγωγών περιεχομένου.

Τα βασικά πρωταθλήματα έχουν ήδη πουλήσει τα δικαιώματα μετάδοσης αγώνων σε παραδοσιακά τηλεοπτικά δίκτυα για δισεκατομμύρια δολάρια. Τα συμβόλαια, σε κάποιες περιπτώσεις, έχουν διάρκεια μέχρι και την επόμενη δεκαετία. Η πώληση των δικαιωμάτων ψηφιακού streaming θα μπορούσε να φέρει ζεστό χρήμα στους διοργανωτές αλλά την ίδια στιγμή υπάρχει ο κίνδυνος αποξένωσης των εταίρων στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.

διαβάστε περισσότερα εδώ: fortunegreece.com



kiddZtube

App that augments kids videos with educational quizzes
25-09-2017 - 17:54
δείτε περισσότερα

How to Build a Career in Tech, by Product Hunt

Best advice from founders, investors & industry leaders 🙏
25-09-2017 - 17:22
δείτε περισσότερα

Sculpto

Small 3D printer with huge printing area
25-09-2017 - 15:05
δείτε περισσότερα

Pigeon Panic!

The #1 Augmented Reality Pigeon game in the world
25-09-2017 - 13:58
δείτε περισσότερα

Sketchfab AR for iOS

Explore a million things in AR and publish AR with no code
25-09-2017 - 13:52
δείτε περισσότερα

EnvKey

Protect api keys and credentials. Keep config in sync.
25-09-2017 - 10:46
δείτε περισσότερα

Eulerr

Choose software development team.Get delivery every 2 weeks!
25-09-2017 - 10:34
δείτε περισσότερα

Decentraleyes

Anti-tracking through "free" centralized content delivery
25-09-2017 - 10:00
δείτε περισσότερα

CooZyn

Order food for delivery right from your iPhone
25-09-2017 - 10:00
δείτε περισσότερα

Find-me

Connecting advertisers with content creators
25-09-2017 - 10:00
δείτε περισσότερα