Βίκυ Πέππα - A bit of Greece

Το σωστό marketing είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αντιστροφή του κλίματος. To σωστό marketing όμως είναι και απαραίτητη προϋπόθεση και για την δημιουργία ελκυστικών προϊόντων, τα οποία θα είναι ανταγωνιστικά στις διεθνείς αγορές.


Δημοσίευση : 2013-05-27

Τελείωσα το Μαθηματικό στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θες/νίκης και έχω κάνει MBA στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Τα τελευταία 12 χρόνια εργάστηκα στον χώρο των επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Marketing και στην Επιχειρησιακή Ανάπτυξη και εμπειρία σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους.

  • Στον κλάδο του Λιανεμπορίου ως Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων για Ελλάδα, Βαλκάνια και Κύπρο για την εταιρία ρούχων Gap του Ομίλου Μαρινόπουλου.
  • Στον κλάδο των Καλλυντικών ως Υπεύθυνη Marketing στην L’Oréal Hellas έχοντας την ευθύνη των μαρκών Lancôme και Kiehl’s.
  • Στον κλάδο των Εξαγωγών ως Διευθύντρια Εξαγωγών στην εταιρία Κορρές Φυσικά Προϊόντα υπεύθυνη για την ανάπτυξη της μάρκας σε Αμερική, Αγγλία, Ρωσία, Ν.Αφρική, Η.Εμιράτα και χώρες Βαλτικής.
  • Στον κλάδο των Τροφίμων στην εταιρία Tasty Foods στο τμήμα Marketing

Κλείνοντας έναν 12ετή κύκλο στο χώρο των επιχειρήσεων, αποφάσισα να κάνω το επόμενο μου βήμα και να ξεκινήσω την δική μου εταιρία. Στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον, είναι εμφανείς οι ανάγκες των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων αφενός μεν για στοχευμένη και οικονομική επικοινωνία αφετέρου για να δημιουργήσουν προϊόντα με προδιαγραφές εξωτερικού ώστε να τα μπορέσουν να εξάγουν.

Η A bit of Greece ιδρύθηκε με στόχο να καλύψει αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες της αγοράς που έχουν να κάνουν με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Λίγα λόγια για την επιχείρησή σας

H εταιρία A bit of Greece ειδικεύεται κυρίως σε Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προσφέροντας λύσεις απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες και στις δυνατότητές των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων με στόχο την ανάπτυξη των πωλήσεών τους εντός και εκτός Ελλάδας.

Βασικές υπηρεσίες συνοπτικά

Marketing Services : Outsource Marketing, Marketing Support&Coaching, Social Media, Ανάπτυξη πελατολογίου

Export Services:Δημιουργία προϊόντος με χαρακτηριστικά εξωτερικού, Έρευνα στις διεθνείς αγορές, Πρόταση εξαγωγικής στρατηγικής, Τιμολογιακή Στρατηγική, Εύρεση συνεργατών –αγοραστών στο εξωτερικό, Εκπροσώπηση σε Διεθνείς εκθέσεις

Επιμορφωτικά Σεμινάρια Ενηλίκων: Σεμινάρια που ανταποκρίνονται στις  σύγχρονες ανάγκες στελεχών και επιχειρηματιών  και δίνουν πρακτικές λύσεις στην επιχειρηματική καθημερινότητα.

Σεμινάριο Έξυπνου Marketing σε Αθήνα, Θες/νίκη, Λάρισα, Ηράκλειο: Ιούνιος 2013

Σεμινάριο Εξαγωγικού Marketing σε Αθήνα, Θες/νίκη, Λάρισα, Ηράκλειο: Σεπτέμβριος 2013

Πως ξεκινήσατε τα σεμινάρια στον τομέα marketing και ποιος είναι ο λόγος που σας ώθησε να εξειδικευτείτε σε αυτό;

Η πολύχρονη εμπειρία στο χώρο του Marketing έχει δώσει τόσο σε μένα όσο και στους συνεργάτες της A bit of Greece την «πολυτέλεια» να δούμε στην πράξη σωστές και λάθος πρακτικές Marketing και Επικοινωνίας. Αυτή την εμπειρία μας θέλουμε να την μοιραστούμε με νέους επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες , μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, φοιτητές και με όποιον θέλει να αποκτήσει πρακτικές γνώσεις στον χώρο του Marketing.Επειδή η ελληνική αγορά έχει πλέον αλλάξει άρδην, κοινότυπες συνταγές και πρακτικές δεν είναι ούτε εφικτές ούτε αποτελεσματικές. Γι αυτό θελήσαμε να μιλήσουμε για το Έξυπνο Marketing,το οποίο δίνει εύκολα εργαλεία σε όλους για επικοινωνία και προώθηση με χαμηλό ή ακόμα και χωρίς καθόλου κόστος.

Βλέπουμε ότι πολλές επιχειρήσεις μειώνουν τα χρήματα που δαπανούν για marketing, είναι η πιο εύκολη λύση πιστεύετε; Υπάρχει κάτι εναλλακτικό τι συμβουλή θα δίνατε εσείς;

Σε περιόδους οικονομικής κρίσης, είναι σύνηθες οι επιχειρήσεις να μειώνουν τις δαπάνες Marketing , μέσα στην γενικότερη προσπάθεια για μείωση κόστους. Η μείωση όμως των δαπανών Marketing έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα και την μείωση της δυνατότητας των εταιριών να επικοινωνήσουν στους καταναλωτές τα προϊόντα τους, τις προσφορές και τα νέα τους. Έτσι οδηγούνται και σε μείωση των πωλήσεων. Η λύση είναι η εξεύρεση νέων τρόπων επικοινωνίας , πιο οικονομικών αλλά και πιο αποδοτικών:

1. Χρησιμοποιείστε το Internet

Σωστή και επαγγελματική χρήση των social media,email campaigns, newsletters, SEO, Google ads είναι κάποια από τα εργαλεία του Internet Marketing τα οποία μπορεί να είναι εξαιρετικά αποδοτικά.

2. Δημιουργήστε «Θόρυβο» γύρω από την επιχείρησή σας ή το brand σας

Χρησιμοποιείστε το word of mouth, συνδεθείτε με opinion leaders, βρείτε «πρεσβευτές-ambassadors» για την μάρκα σας, προβληθείτε μέσω χορηγιών.

3. Αναζητήστε δημοσιότητα-Public Relations

Στείλτε Δελτία Τύπου για τα νέα σας σε Μέσα Ενημέρωσης σχετικά με το κοινό σας(sites, blogs) που ενδιαφέρονται να τα δημοσιεύσουν, κάντε προσφορές προς τους αναγνώστες τους ,για δωρεάν υπηρεσίες ή προϊόντα.

4. Δικτυωθείτε-ενημερωθείτε

Συμμετέχετε σε εκθέσεις, σε forums,σε events.Μιλήστε παντού για το brand ή την επιχείρησή σας. Σε τέτοιου είδους συγκεντρώσεις θα βρείτε από δυνητικούς σας πελάτες έως συνεργάτες και επενδυτές.

5. Συνεργαστείτε

Κάντε συνέργειες με άλλες επιχειρήσεις-άλλες μάρκες.«Η ισχύς εν τη ενώσει» επιμερίζει τα κόστη και ενδυναμώνει την επικοινωνία.

Η χώρα μας περνάει μία δύσκολη κρίση, το μάρκετινγκ μπορεί να διαδραματίσει έναν πρωταρχικό ρόλο στη βελτίωση της εικόνας της;

Η κρίση που περνάει η χώρα μας έχει επηρεάσει την εικόνα της διεθνώς επηρεάζοντας έτσι και όλους τους συναφείς τομείς όπως ο τουρισμός, οι εξαγωγές κτλ. H A bit of Greece, συνεργάζεται με παραγωγούς, οικοτεχνίες, και μικρές ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο την πώληση των Ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Βλέπουμε δυστυχώς καθημερινά την δυσπιστία των ξένων αγορών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα αλλά και στους Έλληνες. Μία δυσπιστία που εν μέρει είναι δικαιολογημένη καθώς το brand name Ελλάδα είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Σε αντίθεση με χώρες όπως η Ιταλία και η Ισπανία που αποτελούν θεμελιωμένα brand names στην διεθνή αγορά εδώ και δεκαετίες, η Ελλάδα προσπαθεί να αναπτύξει την εξαγωγική της δραστηριότητα βεβιασμένα και πολλές φορές πρόχειρα, κάτω από την πίεση της οικονομικής κρίσης. Είναι μονόδρομος για την χώρα μας, η δημιουργία ενός ισχυρού brand name που θα αναδεικνύει σωστά τις μοναδικές αξίες της χώρας μας και θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε το πλήγμα στην εικόνα μας που έχουμε υποστεί έως τώρα.

Το σωστό marketing είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αντιστροφή του κλίματος. To σωστό marketing όμως είναι και απαραίτητη προϋπόθεση και για την δημιουργία ελκυστικών προϊόντων, τα οποία θα είναι ανταγωνιστικά στις διεθνείς αγορές. Η Ελλάδα παράγει εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα.  Δυστυχώς όμως από άποψη συσκευασίας γίνονται εγκλήματα. Συσκευάζουμε και τυποποιούμε προϊόντα, με βάση τις ελληνικές καταναλωτικές συνήθειες και προτιμήσεις, χωρίς έρευνα στις διεθνείς αγορές που θέλουμε να στοχεύσουμε με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε κατευθείαν εκτός αγοράς.

Είναι λοιπόν απαραίτητο το Marketing για την βελτίωση τόσο της εικόνας της χώρας όσο και την δημιουργία επιτυχημένων προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο την εξαγωγή τους.

Τι συμβουλές θα δίνατε σε νέους επιχειρηματίες για τα πρώτα βήματα της επιχείρησής τους, του δικού τους τμήματος μάρκετινγκ;

Οι περισσότεροι νέοι επιχειρηματίες θεωρούν ότι το Marketing είναι πολυτέλεια στην αρχή και ότι είναι κάτι με το οποίο πρέπει να ασχοληθούν όταν η επιχείρηση τους αρχίζει να έχει κέρδη και αφού καθιερωθεί. Επίσης ενώ θα απευθύνονταν σε ειδικούς για οικονομικά και λογιστικά ζητήματα της επιχείρησής τους, ενέργειες Marketing θα οργάνωναν οι νέοι επιχειρηματίες μόνοι τους. Κατά την γνώμη μου το σωστό Marketing στην αρχή μίας επιχείρησης είναι τόσο θεμελιώδες όσο και η σωστή οικονομική διαχείριση. Θα πρότεινα, οι νέοι επιχειρηματίες, να απευθυνθούν σε ειδικούς, ακόμα και για να πάρουν μία πρώτη άποψη και κάποιες ιδέες. Από εκεί και πέρα υπάρχουν λύσεις προβολής οι οποίες είναι οικονομικές αλλά και αποτελεσματικές (social media, internet marketing κτλ) και μπορούν να δώσουν ώθηση σε μία νέα επιχείρηση να ξεκινήσει την δραστηριότητά της δυναμικά.

Τι άλλο να περιμένουμε από εσάς στο μέλλον;

Προσπαθούμε να αναπτύξουμε το portfolio μας, εντάσσοντας και νέες καινοτόμες υπηρεσίες τόσο στο χώρο του marketing όσο και στον χώρο των εξαγωγών.

Σχετικά με το marketing πολύ σύντομα θα λειτουργήσει η υπηρεσία «word of mouth» με στόχο  την μεταφορά πληροφοριών μεταξύ των ίδιων των καταναλωτών. Επιλέγονται δηλαδή συγκεκριμένοι καταναλωτές (με συγκεκριμένο δημογραφικό προφίλ, ανάλογα με το εκάστοτε προϊόν) οι οποίοι λειτουργούν ως πρεσβευτές της μάρκας μιλώντας και συστήνοντας το προϊόν αυτό στο προσωπικό –επαγγελματικό τους δίκτυο. Η υπηρεσία αυτή προέκυψε τόσο μέσα από την ανάγκη για οικονομική προώθηση προϊόντων όσο και μέσα από τα αποτελέσματα ερευνών σύμφωνα με τα οποία 9/10 καταναλωτές θεωρούν το word of mouth τον κυριότερο παράγοντα κατά την απόφαση αγοράς ενός προϊόντος.

Στο χώρο των εξαγωγών έχουμε ήδη αναπτύξει μία σημαντική βάση καταναλωτών στις αγορές της Αγγλίας και της Γερμανίας, στους οποίους απευθύνουμε ερωτηματολόγια και παίρνουμε την γνώμη τους για συσκευασία, brand name, τιμή, εικόνα , κατά την δημιουργία ενός νέου προϊόντος προς εξαγωγή. Σύντομα ολοκληρώνεται και η αντίστοιχη βάση καταναλωτών στην πολύ ενδιαφέρουσα, από κάθε άποψη, αγορά της Ρωσίας. Έτσι δημιουργούνται συσκευασίες προϊόντων οι οποίες εν τη γενέσει τους είναι ελκυστικές στο αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται.

Τέλος στο χώρο των σεμιναρίων, μετά το σεμινάριο Έξυπνου Marketing το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο σε 4 πόλεις στην Ελλάδα (Αθήνα, Θες/νίκη, Λάρισα, Ηράκλειο) , τον Σεπτέμβριο ετοιμάζουμε ένα σεμινάριο Εξαγωγικού Marketing εστιασμένο στα τρόφιμα. Στο σεμινάριο αυτό θα δοθούν όλες οι βασικές πληροφορίες για το πώς μπορεί κάποιος από την αγορά τροφίμων, να δημιουργήσει και να εξάγει με επιτυχία ένα προϊόν.

Βρείτε τους

Website: abitofgreece.gr

Join: www.facebook.com/AbitOfGreece

Linkedin: www.linkedin.com/company/3109742?trk=tyah

comments powered by Disqus
Άλλα νέα...

Reddit Self-serve Ad Platform 2.0

Launch + manage your own native ads on Reddit
30-03-2017 - 19:46
δείτε περισσότερα

Statspy

Game-changing analytical tools to improve your CS:GO game.
30-03-2017 - 16:11
δείτε περισσότερα

Instant Blend

Double exposure blender with artsy Instagram-ready frames
30-03-2017 - 15:15
δείτε περισσότερα

The Asian American Man Study 2016

Data and analysis of an annual survey of Asian American men
30-03-2017 - 13:46
δείτε περισσότερα

Sway

An interactive meditation app for mindfulness on the move
30-03-2017 - 13:32
δείτε περισσότερα

Blanket Media

A simple platform for social media shoutouts
30-03-2017 - 13:21
δείτε περισσότερα

GIPHY Capture 3.0

The best way to make GIFs just got better
30-03-2017 - 13:17
δείτε περισσότερα

Designbase

Visual inspiration bookmark tool within your Dropbox
30-03-2017 - 12:29
δείτε περισσότερα

Budweiser Red Light

Hockey goal light for when your favorite teams score
30-03-2017 - 12:00
δείτε περισσότερα

Atomic Free

Learn to prototype for free
30-03-2017 - 11:36
δείτε περισσότερα