Μαντώ Δαμιράλη

Η εταιρική ταυτότητα είναι η εικόνα και “το κοστούμι” της επιχείρησης τους.


Δημοσίευση : 2011-12-01

Για τους επιχειρηματίες που δε θέλουν να χάσουν το χρόνο τους σε πειραματισμούς με άλλους τρόπους, ή σε ιδέες που δεν εφαρμόζονται, οι γραφίστες καλούνται να προτείνουν σχεδιαστικές λύσεις, κατόπιν έρευνας καθώς και να καθοδηγήσουν το πελάτη στη δημιουργία μιας σωστής οπτικής ταυτότητα της εταιρίας τους… ομογενοποιημένη, αναγνωρίσιμη και λειτουργική σε όλες τις εφαρμογές της.

Λίγα λόγια για τη Μαντώ Δαμιράλη:

Η Μαντώ Δαμιράλη είναι γραφίστρια, 29 χρονών. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Από το 2008 μέχρι σήμερα εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας στο γραφείο της, THE DESIGN, σχεδιάζοντας για πελάτες της ή συνεργαζόμενη με διαφημιστικές εταιρίες. Στο portfolio της θα βρείτε εργασίες που πραγματοποίησε για λογαριασμό γνωστών brands, χώρων εστίασης, οργανισμών και εταιριών, όπως:
Sony hellas s.a, Diageo Hellas, Cocacola, Cosmote, ABB S.A., Shelman S.A., Crystal Audio S.A., Δήμος Βριλησσίων, Septona, Idealstrom, Simeonides group of companies, Westin Athens Hotel, Astir Palace Ηotel, Istioploikos, P.J.’s, Big Deals, ENπλω, Dionysos by the Acropolis, Ithaki Restaurant.
Ξεκίνησε από τα 19της χρόνια την επαγγελματική της πορεία στο χώρο της διαφήμισης και της έντυπης επικοινωνίας. Εργάστηκε για 7 χρόνια σε διαφημιστικές εταιρίες όπου ανέλαβε εργασίες από την ιδέα μέχρι την τελική υλοποίηση. Διετέλεσε Art Director σε 2 περιοδικά (περ.”επιπλέον” για το έπιπλο και το ξύλο, και φοιτητικό περ.”chillout”) καθώς και υπεύθυνη ελέγχου διαφημίσεων και τελικής μακέτας στο χώρο της Outdoor διαφήμισης, στον Ομίλο εταιριών Κοπελούζος.
Σήμερα μέσω του γραφείου της, ΤΗΕ DESIGN, συνεργάζεται με ένα επιτελείο έμπειρων επαγγελματιών (τυπογράφοι, φωτογράφοι, κειμενογράφοι, developers) και παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού και εκτύπωσης για Επιχειρήσεις.
Στόχος της είναι να δημιουργεί αποτελεσματικές λύσεις, που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, με μια αναγνωρίσιμη ταυτότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που καλείτε να προβάλει και να επικοινωνήσει, από το έντυπο μέχρι το web.
Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα facebooktwitter παρουσιάζει μέρος τη δουλειά της, του ΤΗΕ DESIGN καθώς και μοιράζεται ότι την εμπνέει, τις τάσεις της αγοράς στο design και την τεχνολογία και τα εικαστικά.

Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα μόνη σας

Έβλεπα την ενέργεια που σπαταλούσα, τα ωράρια… τις δυνατότητες. Ήθελα να είμαι περισσότερο δημιουργική και ποιοτική στο αποτέλεσμα της δουλειάς – σχεδιασμός και παραγωγή. Βάση των αναγκών του πελάτη, και της ιδιαιτερότητα της κάθε εργασίας, μέσα από τις γνώσεις μου ήθελα να συμβουλέψω τον πελάτη για την επιλογή του, τη μέθοδο, το χαρτί, το σχήμα, την εκτύπωση. Έβλεπα πως υπήρχε αυτή η ανάγκη στις επιχειρήσεις.
Έπειτα στην Ελληνική αγορά υπάρχει μια σύγχηση του ρόλου του “γραφίστα”. Έτσι πολλοί επιχειρηματίες (παλαιότεροι και νεότεροι) δυστυχώς δε γνωρίζουν πως μπορεί να τους βοηθήσει ένας επαγγελματίας γραφίστας. Ο γραφίστας δεν είναι ο άνθρωπος που θα “εκτελέσει” απλά τις ιδέες τους. Είναι σχεδιαστής οπτικης επικοινωνίας. Είναι ο άνθρωπος που θα τους δώσει ιδέες και λύσεις που εφαρμόζονται και επικοινωνούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους, στο σωστό κοινό. Για τους επιχειρηματίες που δε θέλουν να χάσουν το χρόνο τους σε πειραματισμούς με άλλους τρόπους, ή σε ιδέες που δεν εφαρμόζονται, οι γραφίστες καλούνται να προτείνουν σχεδιαστικές λύσεις, κατόπιν έρευνας καθώς και να καθοδηγήσουν το πελάτη στη δημιουργία μιας σωστής οπτικής ταυτότητα της εταιρίας τους… ομογενοποιημένη, αναγνωρίσιμη και λειτουργική σε όλες τις εφαρμογές της. Αυτό καλούμε να κάνω μέχρι σήμερα στη δουλειά μου.
Γι’ αυτό και έκανα το βήμα.

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there!

Να πιστέψουν στις δυνατότητες τους και στο όραμα τους… πέρα απ’ τις δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν. Συνεχής ενημέρωση και βελτίωση του προϊόντος τους.
Από τη δική μου ιδιότητα θα τους συμβούλευα να προσέξουν την “εικόνα” της επιχείρησης τους. Η εταιρική ταυτότητα είναι η εικόνα και “το κοστούμι” της επιχείρησης τους. Στο προϊόν, το “κοστούμι” είναι η συσκευασία. Στην υπηρεσία, το “κοστούμι” είναι το έντυπο, η διαφήμιση, το λογότυπο και η συνολική Εικόνα της επικοινωνίας της. Όσο πιο ξεκάθαρα η Εικόνα μιλάει για την επιχείρηση, τις υπηρεσίες, σε ποιους απευθύνεται, τόσο πιο επιτυχημένα στοχευμένο το αποτέλεσμα.
Η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας είναι μια σημαντική επένδυση και διαδικασία που δε μπορεί να παραλειφθεί. Όπως ένας επιχειρηματίας επενδύει στον εξοπλισμό του, στα εργαλεία της δουλειάς του και απαιτεί τα καλύτερα και τα πιο λειτουργικά.  Όπως ένας επιχειρηματίας επενδύει για τη βιτρίνα του, και απευθύνεται σε ένα διακοσμητή, για την ανάδειξη των προϊόντων του στο πάγκο. Άλλο τόσο σημαντική είναι και η επένδυση στην οπτική ταυτότητα και το τρόπος εμφάνισης των προϊόντων και των υπηρεσιών μιας επιχείρησης. Από την κάρτα και το έντυπο που θα δώσει στον ενδιαφερόμενο, μέχρι την παρουσία του στο διαδίκτυο.
THE DESIGN | σχεδιασμός οπτικής επικοινωνίας www.thedesign.gr
Μαντώ Δαμιράλη
WORK 2008- 2011
facebook.com/thedesign.gr
twitter.com/The_Design

comments powered by Disqus

Not Hotdog for Android

An app that shows if your food is a hotdog 🌭
26-06-2017 - 00:04
δείτε περισσότερα

Nokia Health Mate

Total Health Tracking: Activity, heart, weight, sleep
25-06-2017 - 10:54
δείτε περισσότερα

Vcita

An all-in-one business management app for SMBs
25-06-2017 - 08:16
δείτε περισσότερα

Sink The Price

Save cash and live large
25-06-2017 - 07:52
δείτε περισσότερα

Cherry Tomato UWP

Pomodoro®-like experience as a native UWP app
25-06-2017 - 07:31
δείτε περισσότερα

Hootenanny

Find music festivals featuring artists you love.
25-06-2017 - 07:26
δείτε περισσότερα

Green Tomates

Free productivity & time management app for your Mac
25-06-2017 - 07:23
δείτε περισσότερα

Responder

Displays the websites grid and the width/height when resized
25-06-2017 - 07:21
δείτε περισσότερα

Myriels

Making contact lists smart and easy to use
25-06-2017 - 07:15
δείτε περισσότερα

JOGGO

Stylish bags that support refugee education
25-06-2017 - 07:11
δείτε περισσότερα