A for Athens - Στέφανος, Μαρίνα και Γιάννης


Δημοσίευση : 2013-06-12

Είμαστε ο Στέφανος(22), η Μαρίνα (21) και ο Γιάννης (22), τεταρτοετής φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πολύ καλοί φίλοι. Η ενασχόλησή μας με την επιστήμη του μάρκετινγκ μας έχει βοηθήσει να αντιλαμβανόμαστε και να κατανοούμε καλύτερα καταστάσεις και γεγονότα που συμβαίνουν στον κόσμο γύρω μας και επηρεάζουν τη ζωή μας. Τους τελευταίους 6 μήνες που θέλωντας και μη έχουμε γίνει «αυτοκόλλητοι» λόγω του διαγωνισμού έχουμε μάθει να συνδιάζουμε τη δουλειά με την πλάκα, να περνάμε καλά και ταυτόχρονα να γινόμαστε καλύτεροι marketers!

Ποιος ήταν ο λόγος που σας παρακίνησε να συμμετέχετε στο διαγωνισμό;

Ο  διαγωνισμός αυτός δίνει την δυνατότητα σε φοιτητές να κάνουν πράξη τις καινοτομικές τους ιδέες, να ξεδιπλώσουν τη δημιουργικοτητα τους και να αναδείξουν το ταλέντο και τη προσωπικότητα τους.Η αναμέτρηση με ομάδες απο 40 και πλέον  χώρες του δίνει μια διαφορετική αξία και τον κάνει πιο ελκυστικό. Όταν πληροφορηθήκαμε, λοιπόν ,για το συγκεκριμένο project , συμφωνήσαμε και οι τρείς ότι πρέπει απλά να… αρπάξουμε την ευκαιρία! Ήταν η ώρα να δούμε κατά πόσο αυτά που μάθαμε τα τελευταία 4 χρόνια, μπορούμε να τα εφαρμόσουμε αποτελεσματικά κόντρα στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.  Αυτό ήταν αρκεκό για να δημιουργηθούν οι ¨A for Athens¨. (όχι καμία σχέση δεν έχουμε με το γνωστό μαγαζί!)

Πείτε μας λίγο για την πορεία σας μέχρι και τον Ελληνικό τελικό

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές Ιανουαρίου, μόλις η Μαρίνα είχε επιστρέψει από το Erasmus της στο Στρασβούργο και μην έχοντας εξεταστική και διάβασμα άρχισε να μας αναφέρει όλο και συχνότερα το Brandstorm και τις ευκαιρίες που θα παρουσιαζόντουσαν αν καταφέρναμε να διακριθούμε σε αυτό. Με συνοπτικές διαδικασίες μας έπεισε και κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μας.

 

Το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού περιελάμβανε την ανάλυση των αγορών της Νοτιοανατολικής Ασίας και την πρόταση εκ μέρους μας ενός προϊόντος της LOreal Parisγια λανσάρισμα στις αγορές αυτές. Μετά από 4 μέρες, πολύ άγχος και 80 ώρες ομαδικής εργασίας η ανάλυση αγοράς ήταν έτοιμη! Οι 3 καλύτερες ομάδες στη φάση αυτή προκρίθηκαν στον ελληνικό τελικό και υποσχέθηκαν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό! Ο καλύτερος θα κέρδιζε το εισιτήριο για το Παρίσι και τον παγκόσμιο τελικό τουBrandstorm 2013!

 

Τη μέρα του τελικού, η σκληρή δουλειά και λεπτομερής προετοιμασία απέδωσαν καρπούς! Μετά από μία σκληρή αναμέτρηση, βγήκαμε νικητές και... αρχίσαμε να ετοιμάζουμε βαλίτσες για Παρίσι!... (ή τουλάχιστον αυτό νομίζαμε ότι θα κάνουμε...)

 

Πριν προλάβουμε να χαρούμε καλά καλά τη νίκη μας, η Ειρήνη (Ειρήνη Δήμου υπεύθυνη για το Brandstorm στην Ελλάδα) μας υπενθύμισε πως έπρεπε να προετοιμαστούμε για τοPeople Choice Award (την κατηγορία social media campaign του διαγωνισμού) που ξεκινούσε σε μερικές ημέρες!

Πως καταφέρατε να έχετε μία τόσο μεγάλη ανταπόκριση για να σας ψηφίσουν μέσω facebook , όπου πήρατε το εισιτήριο για τον τελικό του Παρισιού;

20.000 likes σε 4 ημέρες είναι ένα νούμερο που δεν περιμέναμε ούτε στα πιο αισιόδοξα όνειρά μας! Για να το πετύχουμε αυτό βασιστήκαμε αρχικά στους φίλους μας. Ο καθένας μας ενημέρωνε τους γνωστούς του για το διαγωνισμό και την προσπάθεια που κάναμε και αυτοί με τη σειρά τους το μετέφεραν σε φίλους τους, σε ενημερωτικά sites το έκαναν share στα social media και σιγά σιγά άρχισε ο κόσμος να μαθαίνει και να συνεισφέρει. Βασικός στόχος μας σαν ομάδα ήταν, όχι απλά να spammάρουμε φίλους και γνωστούς για likes. Θέλαμε να μεταδώσουμε το πάθος μας για την προσπάθεια που γινόταν. Με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά αυξάναμε τα μέλη της ομάδας μας! Από εκέι που ήμασταν 3 άτομα μετά γίναμε 50, μετά 100 και μετά πάνω από 500 που προσπαθούσαν ανειδιοτελώς, να κάνουμε viral τη φωτογραφία μας! Από ένα σημείο και μετά αρχίσαμε να λαμβάνουμε μηνύματα από ανθρώπους που δε γνωρίζαμε προσωπικά, Έλληνες από το εξωτερικό, άτομα που είχαμε να μιλήσουμε για χρόνια και μας ρωτούσαν πώς μπορούν να βοηθήσουν και αυτοί να διακριθεί η ελληνική ομάδα στο διαγωνισμό, κάτι που ήταν το λιγότερο συγκινητικό..

Ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος στο Παρίσι, είστε έτοιμοι για το μεγάλο τελικό;

Ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, θα αντιμετωπίσουμε πάνω από 40 χώρες από όλο τον κόσμο, αλλά είμαστε έτοιμοι να δώσουμε το 101% το δυνατοτήτων μας και να προσπαθήσουμε για μια θέση στο βάθρο!

Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους φοιτητές για το πως μπορεί μια ομάδα να διακριθεί σε ένα διαγωνισμό; Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που κατά τη γνώμη σας που μπορεί να κάνει μία ομάδα να ξεχωρίσει;

Αυτό που θα θέλαμε να μεταφέρουμε στους συμφοιτητές μας, είναι πως για να διακριθείς χρειάζεται, γερά νεύρα, μεγάλη υπομονή και ακόμη μεγαλύτερη επιμονή και αφοσίωση στο στόχο. Η συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό, ή η δημιουργία ενός startup μπορεί να ακούγονται ως μία ωραία περιπέτεια, ως μία cool εμπειρία, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Εξωτερικά μπορεί να μοιάζουν με κούρσα 100 μέτρων, αλλά περισσότερο θυμίζουν ... μαραθώνιο! Οι δυσκολίες, οι αναποδίες που θα τύχουν, οι φορές που θα θες να τα παρατήσεις όλα και απλά να πας για ένα καφέ γιατί έχεις να δεις τους φίλους σου για εβδομάδες, οι στιγμές που απλά θα κοιτάς το ταβάνι και θα αναρωτιέσαι μήπως σπαταλάς το χρόνο σου άδικα γιατί δεν έχεις πιθανότητες να πετύχεις είναι πολλές. Από τη μία σε φορτίζουν συναισθηματικά, μπορεί και να σε στεναχωρούν αλλά από την άλλη αυτές οι δυσκολίες είναι που σε διαμορφώνουν και σε κάνουν πιο δυνατό και επίμονο να συνεχίζεις.

comments powered by Disqus

Stampede it !

Free audio-visual packs for your projects.
26-06-2017 - 07:29
δείτε περισσότερα

Sega Classics

Sega Games Released on iOS/Android
26-06-2017 - 07:10
δείτε περισσότερα

Look

Live video streaming in your chats and groups
26-06-2017 - 07:01
δείτε περισσότερα

Plundr

AI that styles your photos like works of art
26-06-2017 - 07:00
δείτε περισσότερα

Not Hotdog for Android

An app that shows if your food is a hotdog 🌭
26-06-2017 - 00:04
δείτε περισσότερα

Nokia Health Mate

Total Health Tracking: Activity, heart, weight, sleep
25-06-2017 - 10:54
δείτε περισσότερα

Vcita

An all-in-one business management app for SMBs
25-06-2017 - 08:16
δείτε περισσότερα

Sink The Price

Save cash and live large
25-06-2017 - 07:52
δείτε περισσότερα

Cherry Tomato UWP

Pomodoro®-like experience as a native UWP app
25-06-2017 - 07:31
δείτε περισσότερα

Hootenanny

Find music festivals featuring artists you love.
25-06-2017 - 07:26
δείτε περισσότερα