Douleutaras.gr: η πρώτη πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας και project προσαρμοσμένη στην ελληνική αγορά

    Από: Startup Team

Πηγή: epixeiro.gr

Ο Douleutaras.gr με σήμα εμπνευσμένο από το Μύθο του Αισώπου, το εργατικό μυρμήγκι, είναι η πρώτη ελληνική online πλατφόρμα που φέρνει σε επαφή ανθρώπους με διάφορες δεξιότητες και εμπειρία σε οποιοδήποτε αντικείμενο εργασίας, με οποιονδήποτε ψάχνει τον κατάλληλο επαγγελματία για προσωπικό ή εταιρικό project δεδομένης χρονικής διάρκειας.

Για την ελληνική αγορά: Η διαφορά με τις πλατφόρμες του εξωτερικού

Πρόκειται για την πρώτη πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας, προσαρμοσμένη στην ιδιαιτερότητα της ελληνικής αγοράς, μιας και στις αντίστοιχες ξένες ιστοσελίδες, elance.com, freelancer.com κ.α., οι Έλληνες χρήστες, τις περισσότερες φορές βρίσκονται εγκλωβισμένοι ποιοτικά και οικονομικά (τιμολογιακά).

Το συγκριτικό πλεονέκτημα για τους Έλληνες χρήστες

Για τον Ανδρέα Γραμμάτη, συνιδρυτή του Douleutara, η δυνατότητα επιτυχίας αλλά και η ευκολία εύρεσης project σε μία πλατφόρμα αναζήτησης έργου, είναι συνάρτηση δύο πραγμάτων: της τιμής που μπορεί να προσφέρει και της αξιοπιστίας του επαγγελματία. ‘Οσον αφορά τα ξένα site, «o Έλληνας είναι παγιδευμένος και στις δύο διαστάσεις: όσον αφορά την τιμή, το κόστος μιας εργασίας, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συναγωνιστεί τους Ασιάτες, οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν μία εργασία για 15 δολάρια τη μέρα. Παράλληλα, στο θέμα της αξιοπιστίας, δεν μπορεί να συναγωνιστεί ένα Γερμανό, Άγγλο, Αμερικάνο, γιατί το brand του Έλληνα δεν είναι τόσο αξιόπιστο. Θεωρητικά, εκ πρώτης όψεως, δεν μπορεί να συναγωνιστεί ούτε στην ποιότητα, ούτε στην ποσότητα, οπότε καταλήγει να μην μπορεί να βρει project, καίτοι οι Έλληνες είμαστε πάρα πολύ καταρτισμένοι, το ελληνικό ανθρώπινο δυναμικό έχει πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. Ο Έλληνας, είτε θα πρέπει να ρίξει πάρα πολύ την τιμή του, όπου μετά δεν έχει καν νόημα ή θα πρέπει να αλλάξει το όνομα του και να το κάνει George και να το παίξει Άγγλος». Στην Ελλάδα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς οι Έλληνες γνωρίζουμε το επίπεδο δεξιοτήτων μας, και είμαστε πιο ανοιχτοί να προσλάβουμε καταρτισμένα άτομα εντός της τοπικής αγοράς μας.

Ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα του Douleutara είναι η διαμεσολάβηση για τα έργα που απαιτούν φυσική παρουσία, ένα είδος εργασίας το οποίο εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ικανοποιήσουν οι παγκόσμιες πλατφόρμες. «Αν είμαι στην Ελλάδα και θέλω κηπουρό, δεν μπορώ να προσλάβω κάποιον που μένει στην Ινδία, όπως συμβαίνει με τα εξ αποστάσεως έργα», εξηγεί ο Ανδρέας.

Η κοινωνική διάσταση του douleutaras.gr

Η Μυρτώ Χλιόβα, μέλος της ομάδας του Douleutara, έχοντας δουλέψει παλαιότερα σε τμήματα μάρκετινγκ πολυεθνικών εταιρειών, σήμερα, είναι υποψήφια διδάκτωρ που ερευνά τον αντίκτυπο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Έχοντας εστιάσει στο θέμα των κοινωνικών επιχειρήσεων, μπήκε στην ομάδα του Douleutara, πιστεύοντας ακριβώς στην κοινωνική προσφορά μίας επιχείρησης και το αξιοκρατικό κριτήριο που φέρνει στην κοινωνία. «Πρόκειται για ένα site που βοηθά τον κάθε πολίτη μεμονωμένα αλλά και συνολικά, ώστε να κινηθεί καλύτερα η αγορά εργασίας».

Η Μυρτώ, εξηγεί πως η ιδέα είναι, «αντί να φέρεις σε επαφή εταιρείες με πιθανούς εργαζομένους, εμείς φέρνουμε σε επαφή ανθρώπους που μπορούν να δράσουν και ως πιθανοί εργαζόμενοι και ως πιθανοί εργοδότες. Αν για παράδειγμα χρειάζομαι μια μετάφραση, απομαγνητοφώνηση, φωτογράφο ή ένα τεχνίτη και έχω ένα μικρό ποσό να διαθέσω, δε χρειάζεται να είμαι εταιρεία για να προσλάβω, μπορώ μέσω του Douleutara να το δημιουργήσω σαν ένα μικρό project περιορισμένης διάρκειας και να βρω άλλα άτομα. Παράλληλα, θα κοιτάξω τι βαθμολογίες έχουν και έτσι μπορώ να γνωρίζω και να επιλέξω αξιοκρατικά, ποιος είναι καλός και ταιριάζει με αυτό που ψάχνω. Πολλές φορές, για μια δουλειά μικρής εμβέλειας μπορεί να θεωρήσουμε ότι δεν αξίζει καν να μπούμε στον κόπο. Με το Douleutara είναι πολύ πιο εύκολο, οπότε έτσι δημιουργείται και μία αγορά που ίσως ήταν κρυμμένη».

Διαβάστε περισσότερα εδώ