Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Off-line μάρκετινγκ για On-Line αποτελέσματα!

Off-line μάρκετινγκ για On-Line αποτελέσματα!
Ημερομηνία: 19/11     Εμφανίσεις: 5082
από: Θέμης Σαρανταένας όλες οι αναρτήσεις του/της Θέμης Σαρανταένας

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Μικρών/Μεσαίων Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.grwww.marketingconsultant.com.cy )και ασχολε...

Καθώς η ανάγκη για online παρουσία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων είναι έντονη, δημιουργήθηκαν διάφορες online εφαρμογές για να τις προωθήσουν. Τα social media (facebook, twitter, linkedin) όπως και άλλες εφαρμογές/μέθοδοι όπως το Foursquare, τα Adwords και το SEO αναδεικνύουν την παρουσία των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, με στόχο φυσικά την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης. Έτσι οι περισσότεροι επιχειρηματίες ψάχνετε στο Google, έχετε πειραματιστεί αρκετά τοποθετώντας online διαφημίσεις (banners), έχετε πληρώσει για την τοποθέτηση και τη βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης (SEO) και αγοράζετε προνομιούχες θέσεις σε διάφορα directories (www.vrisko,gr, www.xo.gr κ.α.). Όλη αυτή η προσπάθεια και τα χρήματα μπορούν να σας αποδώσουν ή μπορούν να σας απογοητεύσουν. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο, ως μέσο προώθησης, ανακαλύπτουν γρήγορα ότι δεν υπάρχει μαγική συνταγή για την άνοδο της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας τους και την μετατροπή αυτής σε πωλήσεις(leads).

Αν ψάχνετε για καινοτόμες μεθόδους μάρκετινγκ για την on-line προώθηση της επιχείρησή σας, θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε με off-line τρόπο. Οι δοκιμασμένες και έξυπνες παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται χρόνια από τις επιχειρήσεις αποτελούν το μεγαλύτερο βοηθητικό όπλο για την on-line παρουσία σας.

Δείτε 3 παραδείγματα:

1. Off-line διαφήμιση

Ναι, εξακολουθεί να υπάρχει διαφήμιση off-line, όπως οι εφημερίδες και τα περιοδικά. Αν η ιστοσελίδα σας επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο κλάδο ή επάγγελμα μπορείτε να της δώσετε ένα πρωτότυπο και εύκολα αναγνωρίσιμο όνομα (url). Μερικά παραδείγματα είναι τα www.vrestexnites.gr, www.texnitesonline.gr, www.aesthetics.gr, www.sintagespareas.gr : ονόματα που εύκολα θυμάται κάποιος. Σαφώς υπάρχουν πολλά και διάφορα sites με τέτοιου είδους URLs. Έτσι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε εξαιρετικά στοχευμένες έντυπες εκδόσεις (και όχι μόνο) που θα κάνουν εξαιρετική δουλειά για την προσέγγιση της αγοράς-στόχου σας (target group). Τοποθετώντας μικρές καταχωρήσεις όπως 1/4 ή 1/8 μπορείτε να επικοινωνήσετε το μήνυμα σας, εύκολα, με ελάχιστες λέξεις και με επιτυχία καθώς δεν χρειάζεται μεγάλος χώρος για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας. To κόστος για τις μικρές καταχωρήσεις είναι μικρό ενώ η απόδοση μεγαλύτερη. Επομένως, η επένδυση και η απόδοση είναι αντιστρόφως ανάλογες! Έτσι σε μια έντυπη διαφήμιση όπου κάποιος θα διαβάζει www.syntagespareas.gr θα προσελκύσει αρκετή επισκεψιμότητα καθαρά από περιέργεια από όσους ενδιαφέρονται για συνταγές (και όχι μόνο). Ενώ οι άλλες επιχειρήσεις θα χρησιμοποιήσουν το διαφημιστικό χώρο τους για να εξηγήσουν με πολλά λόγια στο κοινό-στόχο γιατί θα πρέπει να τις επιλέξουν, εσείς θα έχετε περάσει το μήνυμά σας ευκολότερα!

2. Δημοσιεύετε

Μια άλλη offline μέθοδος έντυπης διαφήμισης είναι να δημοσιεύετε άρθρα στο αντικείμενο σας, από τη δική σας οπτική γωνία. Έτσι γίνεστε ειδικοί στο αντικείμενό σας (experts) και η εργασία σας θα αποκτήσει άλλη βαρύτητα. Παράλληλα με το όνομά σας στην υπογραφή του άρθρου θα μπορείτε να δημοσιεύετε και το url σας. Έτσι, η αρθρογραφία γίνεται μια εξαιρετικά αποτελεσματική και χαμηλού κόστους μέθοδος προώθησης της on-line παρουσίας σας. Φυσικά θα αναρωτηθείτε γιατί "να μην δημοσιεύω τα άρθρα μου μόνο online". Η απάντηση είναι ξεκάθαρη: θυμηθείτε ότι πλέον υπάρχουν λίγα περιοδικά και εφημερίδες διαθέσιμες (λόγω της κρίσης πολλά έντυπα έχουν αναστείλει τις εκδόσεις τους) και έτσι το αναγνωστικό κοινό συσπειρώνεται σε μικρό αριθμό εκδόσεων. Έτσι το να δημοσιεύετε άρθρα σε έντυπη μορφή είναι εξίσου αποτελεσματικό, αν όχι πιο αποτελεσματικό από την on-line δημοσίευση.

3. Χορηγία σε Εκδήλωση

Παρ' όλη την οικονομική κρίση, οι Δήμοι και οι τοπικοί σύλλογοι διοργανώνουν διάφορες εκδηλώσεις. Μη διστάσετε να χορηγήσετε κάποια από αυτές με μια διαφήμιση στο πρόγραμμα τους ή ακόμα καλύτερα με κάποια διανομή διαφημιστικού υλικού με τη διεύθυνση του URL σας.

Ο on-line κόσμος είναι ένας τεράστιος χώρος για να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας. Αλλά μην ξεχνάτε και τον υπόλοιπο κόσμο! Εκμεταλλευτείτε όλες τις εναλλακτικές για να ακουστεί το όνομά σας και η επιχείρησή σας!

 

Θέμης Σαρανταένας

Σύμβουλος Μάρκετινγκ

& Ανάπτυξης Μικρών Επιχειρήσεων

www.marketingconsultant.gr




Pelican Trading

Trade, chat, earn, all on the go
14-12-2018 - 13:03
δείτε περισσότερα

Minimal Google Analytics Snippet

A simple snippet for tracking page views on your website.
14-12-2018 - 10:55
δείτε περισσότερα

List and Invite

Create an event, make a wishlist and share it with guests
14-12-2018 - 10:53
δείτε περισσότερα

Togetheo

Meet people nearby, who share your interests 🌍
14-12-2018 - 10:22
δείτε περισσότερα

Emojious

Icons to express ideas, tones and emotions.
14-12-2018 - 10:03
δείτε περισσότερα

Forge

Open source code snippets tool - designed for ease of use.
14-12-2018 - 10:01
δείτε περισσότερα

B12 Website Editor 2.0

Simple to use, AI powered website builder💥
14-12-2018 - 10:01
δείτε περισσότερα

Kattana Beta

All-in-one crypto trading terminal
14-12-2018 - 10:01
δείτε περισσότερα

Amp My Site

Unlimited autogenerated AMP pages for your static sites
14-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα

kiwiHR

Simply efficient HR software
14-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα