3 συμβουλές για καλύτερη απόδοση στο Tripadvisor

    Από: Startup Team

Πηγή dingo.gr

Η τουριστική σαιζόν έχει ήδη ανοίξει και οι πρώτοι τουρίστες έχουν ήδη αρχίσει να καταφθάνουν στην Ελλάδα. Σαν επιχειρηματίες εκτός του οτι πρέπει να προετοιμαστείτε κατάλληλα ώστε οι επιχειρήσεις σας να είναι έτοιμες απο κάθε άποψη, πρέπει να κοιτάξετε και «το μετά».

Πώς θα εκμεταλευθείτε κάθε πελάτη και αφού φύγει απο την επιχείρηση.

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε προστιθέμενη αξία για την επιχείρηση σας είναι η σωστή διαχείριση του TripAdvisor, του πασίγνωστου review site που πραγματικά μπορεί και έχει την δύναμη να επηρεάζει τους εν δυνάμει πελάτες σας θετικά ή αρνητικά (ανάλογα με το τι είπαν οι προηγούμενοι!)

Υπάρχει μια στατιστική της Nielsen που λέει ότι : Οι ταξιδιώτες εμπιστεύονται σε 90% βαθμό τις συστάσεις απο κάποιον φίλο και σε 70% τις απόψεις που δημοσιεύονται σε websites που φιλοξενούν απόψεις καταναλωτών.

Θα προσπαθήσω να σας δώσω τρείς απλές και ειλικρινείς συμβουλές ώστε αφενός να έχετε την μέγιστη δυνατή απόδοση και αφ ετέρου να μην παραβιάσετε τους κανόνες λειτουργείας του TripAdvisor.

1.Καλό offline service για καλά online αποτελέσματα

Θέλετε περισσότερα reviews και υψηλότερο rating στηριζόμενοι σε αυτά τα reviews; Φροντίστε να παρέχετε μια εμπειρία στον πελάτη, όχι απλά ένα προϊόν. Κάθετι που κάνετε (και κάθετι που δεν κάνετε!) επηρεάζει θετικά ή αρνητικά και δημιουργεί την καλή ή κακή εμπειρία στον κάθε πελάτη. Όταν λέτε «Greek Salad» να εννοείτε όντως χωριάτικη σαλάτα, όχι κάτι σαν χωριάτικη σαλάτα. Μια καλή ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε τα θετικά comments που έχετε σαν οδηγό για να ξέρετε τι πρέπει να βελτιώσετε και τι πρέπει να κρατήσετε σε υψηλό επίπεδο.

2.Αγκαλιάστε τα άσχημα comments

Κάποιοι ιδιοκτήτες/διευθυντές επιχειρήσεων που θέλουν να έχουν καλό rating στο Tripadvisor δεν θέλουν να απαντούν ή ακόμα χειρότερα αγνοούν παντελώς τα αρνητικά σχόλια και θέλουν να τα διαγράψουν ή να τα εξαφανίσουν. Θα σας δώσω 2 λόγους για να μην το κάνετε. Ο πρώτος λόγοςείναι οτι όταν απαντάτε με την μορφή «management response» σε ενα αρνητικό σχόλιο δείχνετε στους υποψήφιους πελάτες σας οτι σας ενδιαφέρει η επιχείρηση σας και οτι πάνω απο όλα σας ενδιαφέρει η άποψη των πελατών σας

Μια έρευνα της PhoCusWright έδειξε οτι 84% των χρηστών του Tripadvisor επηρεάζεται θετικά για μια επιχείρηση όταν βλέπει ενα Management Response σε ένα αρνητικό σχόλιο.

Ο δεύτερος λόγος είναι οτι τα άσχημα σχόλια είναι μια ουσιαστική ευκαιρία να δείτε τις αδυναμίες σας και ;;;

Διαβάστε Περισσότερα στο dingo.gr