Το LinkedIn αλλάζει και επιλέγει περισσότερη εικόνα!

    Από: Startup Team

Πηγή suit.gr

Το LinkedIn προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής και αλλάζει ορισμένα χαρακτηριστικά του που αφορούν το visual κομμάτι του.

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης για κάθε είδους επαγγελματίες δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να προσθέσουν στο profile τους μία μεγάλη cover photo. Αυτή η ενέργεια μας παραπέμπει αρκετά σε μία προσπάθεια για personal branding όμοιο με αυτό του Facebook, του Twitter και του Google Plus.

Σε σχετική ανακοίνωση το LinkedIn αναφέρει πως επιθυμεί το profile κάθε χρήστη να αντιπροσωπεύει όσο το δυνατόν καλύτερα το μοναδικό brand που εκπροσωπεί. Εκτός από την cover photo, τα profiles των χρηστών θα έχουν μεγαλύτερων διαστάσεων profile picture από πριν καθώς και μεγαλύτερο profile header-επικεφαλίδα-. Όσον αφορά, τους premium users, αυτοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν cover photo από ένα πακέτο διαφόρων φωτογραφιών.

Οι χρήστες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μη συμπεριλάβουν σημαντικές πληροφορίες στο κάτω μέρος της cover photo τους, καθώς αυτό θα καλύπτεται από την profile picture τους και το profile header τους με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό στους υπόλοιπους χρήστες. Επίσης, το επάνω μέρος της cover photo θα καλύπτεται από μία γκρι λωρίδα και κατά συνέπεια αυτό το κομμάτι της cover photo θα είναι δυσδιάκριτο.

Διαβάστε Περισσότερα στο suit.gr