10 από τα πιο επιτυχημένα σλόγκαν σε τηλεοπτικές διαφημίσεις!

    Από: Startup Team

Η διαφήμιση είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας και λαμβάνουμε καθημερινά πολλά μηνύματα από διάφορα “κανάλια”. Εστιάσαμε σε κάποιες τηλεοπτικές διαφημίσεις των  τελευταίων ετών που τις συναντήσαμε αρκετά πολλές φορές. Κάποιες διαφημίσεις είχαν πολύ μεγάλη επιτυχία. Έγιναν καθημερινό σλόγκαν και λόγος για μεγάλους διαλόγους. Σε άλλους άρεσαν , σε άλλους όχι. Δεν ξέρουμε εάν τελικά προσέφεραν εκτός από πολλές συζητήσεις και πωλήσεις αλλά δεν θα υπεισέλθουμε σε αυτόν τον τομέα. Έξυπνες, διαχρονικές, ευθυγραμμισμένες με την εποχή προσφέρουν στιγμές άπειρου γέλιου. Αποφασίσαμε να  κάνουμε μία αναδρομή από κάποιες παλαιότερες διαφημίσεις που συναντήσαμε στην τηλεόραση  μέχρι σήμερα και μας άρεσαν λίγο παραπάνω.

1. “Θέλω να τ’ ακούω”!

Μία αρκετά παλιά διαφήμιση που έκανε πολλούς να απαντούν στην καθημερινότητα με ένα σλόγκαν που προκαλούσε γέλιο. Αρκετά χρόνια έχουν περάσει, αν προσέξατε η τιμή είναι σε δραχμές αλλά η ατάκα αξέχαστη!

2. “Put the kots down slowly”!

Μία από τις πιο αστείες ατάκες. Κατάφερε να γίνει σλόγκαν και να προσφέρει καθημερινές στιγμές γέλιου. Μία “Αμερικανική” έκδοση της αστυνομίας του χωριού κάνει έναν πολύ αστείο συνδυασμό.

3. “Pull over the gaidar” !

Η συνέχεια από την προηγούμενη ατάκα. Ίσως έχασε λίγο σε εξάπλωση γιατί επισκιάστηκε από την προηγούμενη αλλά σίγουρα ήταν και αυτή μια επιτυχημένη ατάκα.

4. “Το χάσαμε το κορμί πατριώτη” .

Έγινε σλόγκαν . Μία διαφήμιση που δείχνει τη σημαντικότητα της γνώσης στην τεχνολογία για να μη χάσεις το “κορμί”. Ίσως να έγινε πιο συχνά εμφανιζόμενο το σλόγκαν στους άντρες, αφού μπορούσαν πλέον να εκφράσουν και κάπως διαφορετικά την αποτυχία τους.

5. Το “όρος πατάτα”.

Μία πολύ επιτυχημένη διαφήμιση αφού μία από τις πιο γνωστές “αγγαρείες” του στρατού. Πληροφορία από την καθημερινότητα με έναν πολύ αστείο χαρακτήρα.

6. Ο “Αγαπούλας”!

Ο αγαπημένος Αγαπούλας ξαναχτυπά. Μία σειρά διαφημίσεων που ο μεγάλος πρόεδρος κάνει τα πάντα για την ομάδα του. Πολλά έχουν ειπωθεί και γραφτεί για αυτή τη διαφήμιση. Κάποιοι είναι αντίθετοι, ο Αγαπούλας όμως έγινε επιτυχία και ειδικά η τελευταία “version” του αγαπούλα είναι απίστευτα αστεία! “Ψιτ Αγαπούλα…”!

 

7. “Tragic” .

Ένα σλόγκαν που δεν αφήνουμε με τίποτα. Το “tragic” ατάκα της Τασούλας έχει γίνει η λέξη ατάκα για οτιδήποτε βλέπουμε και είναι λίγο…τραγικό. Βέβαια ο Κίτσος μάλλον δεν πολυκαταλαβαίνει τη Τασούλα, η οποία θα ήθελε κάτι παραπάνω.

8 . “Σήμα καμπάνα”!

Ένα τραγούδι που έγινε μεγάλο “χιτ” στη καθημερινότητα. Γατί το καλό σήμα στο κινητό είναι ένα μεγάλο ζήτημα.

9. “This, Last Year”!

Ένα σλόγκαν που έμεινε για πολύ καιρό. Η δύναμη της φωτογραφίας ή καλύτερα η ψευδαίσθηση. Η Νατάσα άλλαξε “λίγο” και ο υποψήφιος φίλος της έμεινε ΄λίγο σαστισμένος.

10. “Τυχαίο; Δε νομίζω”.

Ίσως το πιο επιτυχημένο σλόγκαν σε διαχρονικότητα αλλά και διάδοση σε διάφορους κλάδους. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Μέχρι και σήμερα είναι ένα σλόγκαν που το χρησιμοποιούμε σε πιο αστείες στιγμές. Εισήχθη και σε κάποια τραγούδια , γεγονός που δείχνει την επιτυχία του,άσχετα εάν μας άρεσαν προσωπικά ή όχι. Ο πρωταγωνιστής είναι αυτός που σκέφτηκε την ατάκα, την πιο επιτυχημένη σίγουρα για εκείνον. Τυχαίο;


Αρκετές από τις παραπάνω διαφημίσεις ακούστηκαν και στο ραδιόφωνο, έγιναν αφίσες και διαδόθηκαν και έξω από την τηλεόραση. Αρκετοί ενθουσιάστηκαν αλλά και πολλοί επίσης καθόλου. Το αποτέλεσμα όμως ήταν να γίνουν γνωστές και στις δύο πλευρές. Τι κάνει ένα σλόγκαν επιτυχημένο; Ποιες είναι οι δικές σου αγαπημένες διαφημίσεις  ή επιτυχημένες και ας μην σου άρεσαν που συνάντησες στην τηλεόραση;