Η σημασία του link bait στο SEO

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Όσοι ασχολούνται με το SEO γνωρίζουν καλά πως το πιο δύσκολο κομμάτι, είναι η δημιουργία backlinks προς το website μας. Όχι μόνο γιατί προϋποθέτει έρευνα και καλές σχέσεις με τους publishers, αλλά και επειδή τα backlinks αυτά θα πρέπει να είναι συμβατά με τα guidelines της Google, τα οποία αναφέρουν πως επιτρέπονται μόνο τα λεγόμενα natural links, τα links δηλαδή που δημιουργεί ο χρήστης μόνος του, προς το δικό σου περιεχόμενο.

Προκειμένου να συμβεί αυτό, θα πρέπει το περιεχόμενο να είναι καταρχάς πραγματικά χρήσιμο και τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει attract “από μόνο του” τα backlinks. Αυτό το είδος περιεχομένου ονομάζεται link bait. Στο άρθρο αυτό θα αναφέρουμε διαφορετικά είδη link bait περιεχομένου.

Είδη link bait περιεχομένου:

Απλά φανταστικό περιεχόμενο:

Ανεξάρτητα αν θέλουμε να δημιουργήσουμε link bait περιεχόμενο ή όχι, θα πρέπει ούτως ή άλλως να σιγουρευτούμε ότι το περιεχόμενο που δημιουργούμε, είναι link worthy. Είναι γεγονός ότι δημιουργείται όλο και περισσότερο περιεχόμενο καθημερινά. Για παράδειγμα, κάθε λεπτό που περνάει δημιουργούνται κατά μέσο όρο 571 νέα websites και 347 wordpress blog posts. Συνεπώς, το περιεχόμενό μας θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Μια καλή πρακτική είναι η ακόλουθη: αν το άρθρο που μόλις γράψαμε είναι κάτι το οποίο θα διαμοιράζαμε και εμείς στα social media ή κάτι για το οποίο θα δίναμε link από το blog μας ως εξωτερικοί αναγνώστες, τότε είμαστε σε καλό δρόμο. Αν όχι, καλύτερα να γράψουμε το άρθρο ξανά από την αρχή.

Έκτακτες ειδήσεις:

Αυτό δεν αφορά μόνο την επικαιρότητα αλλά οποιοδήποτε θέμα το οποίο μπορούμε να “καλύψουμε” πρώτοι, όπως πχ. ένα event ή ακόμα και ένα product/software release. Με αυτό τον τρόπο, καταφέρνουμε να γινόμαστε η “πηγή” του θέματος το οποίο καλύπτουμε και έτσι έχουμε πολλές πιθανότητες να προσελκύσουμε links προς το άρθρο μας.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr