Η δωρεάν επιστροφή προϊόντος βασικό κριτήριο για …

    Από: Startup Team

Πηγή Deasy.gr

Τη σημασία που έχει για τον καταναλωτή που θα προχωρήσει σε ηλεκτρονικές αγορές η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής προϊόντων αναδεικνύει η έρευνα της Gemius για λογαριασμό της PayPal, η οποία προχώρησε πριν από λίγες ημέρες στο λανσάρισμα της υπηρεσίας PayPal Refunded Returns (Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων) και στην Ελλάδα ανάμεσα σε άλλες χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.

Ειδικότερα, η έρευνα (που πραγματοποιήθηκε σε Πολωνία, Ουγγαρία και Τσεχία) αναδεικνύει ως βασικό παράγοντα των ηλεκτρονικών αγορών τα μεταφορικά κόστη, καθώς το 40% των πελατών σκέφτεται σοβαρά να μην προβεί σε αγορά, όταν είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν το κόστος αποστολής οι καταναλωτές.

Πολύ μεγαλύτερο (75%) είναι το ποσοστό των ερωτηθέντων που απάντησαν ότι θα θα εξέταζε την περίπτωση να αγοράσει online περισσότερα είδη, εάν ήταν δωρεάν το μεταφορικά έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων, ενώ το 21% των ερωτηθέντων όντως αγόρασε είδη online την περασμένη χρονιά, ακριβώς επειδή ίσχυε η πολιτική της δωρεάν επιστροφής χωρίς έξοδα μεταφοράς. Τέλος, σχεδόν το 57% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι καλό να παρέχεται η δυνατότητα της δωρεάν επιστροφής στις online αγορές, μόλις το 6% των πελατών δηλώνει ότι δεν είναι απαραίτητο ή και καθόλου σημαντικό

Διαβάστε Περισσότερα στο Deasy.gr