Συνέντευξη στο Startup.gr: Δημήτρης Μεργούπης, εμπνευστής και ιδιοκτήτης του Cap-Cap

    Από: Startup Team

Ο Δημήτρης Μεργούπης το γένος Καλαντίδη, σπούδασε στο London School of Journalism απ’ όπου έλαβε το πτυχίο του το 2004 στο αντικείμενο της Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας.

Παράλληλα παρακολούθησε σπουδές και στο Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών ANT1 στο ίδιο αντικείμενο.  Το 2004-5 ολοκλήρωσε τον κύκλο σπουδών στo University of Arts στο Λονδίνο με αντικείμενο το Ιnterior Design. Εμπνευστής και ιδιοκτήτης της νεοφυούς ‘’παραμυθένιας’’ επιχείρησης Cap-Cap στο Αιγάλεω από τον Απρίλιο του 2012. Επίσης, είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας «Customade» που ασχολείται με τις ανακαινίσεις σπιτιών και χώρων μαζικής εστίασης. Έχει τη γενική διεύθυνση της εταιρίας INDECO που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας αρχιτεκτονικών υλικών, διακοσμητικών και εξοπλισμού επαγγελματικών χώρων που αφορούν την ένδυση και την υπόδηση. Παρέλαβε το Διεθνές βραβείο U.D.O. (United Display Organization) το 2005 με αφορμή το «Eurodisplay Newsletter» που παρουσιάστηκε στις διεθνείς εκθέσεις.

Λίγα λόγια για το Cap Cap

Το Cap-Cap εντάσσεται στις επιχειρήσεις τύπου Tea room-Cafe-Bakery.

O χώρος θυμίζει μια ατελείωτη διηγηματική ταινία με αγαπημένους ήρωες παραμυθιών.
Αποτελείται από δύο ορόφους με θεματικές τον Harry-Potter και την Αλίκη των Θαυμάτων.
Στον κατάλογο-πάπυρο θα βρείτε μια ποικιλία από γλυκά και αλμυρά εδέσματα – καθώς και το a la carte menu – τα οποία αλλάζουν ανά θεματικές και εποχή αναλόγως με την έμπνευση του ιδιοκτήτη. Κάποια από τα πολύ γνωστά είναι το Alice Cupcake, Butterbeer Harry Potter, Mud pie, Μr pumpkin κ.ά. Θα βρείτε ακόμη δημιουργικές τούρτες γεννεθλίων από ζαχαρόπαστα και τις κύριες θεματικές εβδομάδες που διαδραματίζονται κάθε χρόνο, Harry Potter και Halloween.

Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε το Cap-Cap; Διηγηθείτε μας την ιστορία πίσω από αυτό το εγχείρημα.

Συνέντευξη στο Startup.gr: Δημήτρης Μεργούπης, εμπνευστής και ιδιοκτήτης του Cap-Cap

Μετά από μια πολυετή εμπειρία στον χώρο της διακόσμησης, είχα από πολύ μικρός το όνειρο να δημιουργήσω την δική μου ‘’μαγική’’ επιχείρηση. Μάλιστα, όταν με ρωτούσαν τι ήθελα να γίνω μικρός έλεγα μάγος. Παλιότερα είχα ξεκινήσει ένα προσωπικό blog στο οποίο μοιραζόμουν δικές μου καθημερινές ιστορίες που σήμαιναν κάτι ξεχωριστό για μένα, όπως για παράδειγμα το να απολαμβάνεις ένα ζεστό τσάι κανέλας στην μέση του χειμώνα. Μαζί με κάθε εμπειρία υπήρχε ο συνοδοιπόρος-φανταστικός μου φίλος ο μάγος-ποντικός με την μπλε κορδέλα, ο Cap-Cap. Από εκεί ξεκίνησε η έμπνευση της δημιουργίας. Έτσι, αποφάσισα να ξεκινήσω την δική μου νέα επιχείρηση που θα πρόσφερε στο κοινό κάτι διαφορετικό. Ήταν μία προσωπική επιθυμία που έγινε πραγματικότητα επίσημα τον Απρίλιο του 2012.

 

Σε ποιούς απευθύνεστε και ποιά είναι τα οφέλη στο να επισκεφτεί κάποιος το Cap-Cap;

Το Cap-Cap έχει καταφέρει σε διάστημα δύο μόνο ετών να αγαπηθεί από κάθε ηλικίας μαγικών ιστοριών. Καθημερινά δεχόμαστε κάθε τύπου θαυμαστές, από οικογένειες με τα παιδιά τους, παρέες εφήβων μαθητών και φοιτητών μέχρι και ενήλικες που ήρθαν να απολαύσουν ιδιαίτερες ποιοτικές λιχουδιές με τον καφέ, το τσάι ή την σοκολάτα τους περνώντας από ένα μοναδικό γευστικό ταξίδι. Η διαφορετικότητα της ιστορίας μας στηρίζεται στο γεγονός ότι το Cap-Cap είναι μοναδικό στον κλάδο του ως χώρος, ποιότητα από διεθνή αλλά και ελληνικά υλικά και φυσικά την γενικότερη εμπειρία να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω συνδυάζοντας αγαπημένες αναμνήσεις με μια ξεχωριστή γευσιγνωσία σε ένα μαγικό περιβάλλον. Δεν μπορώ να παραλείψω το ισχυρό δεσμό με τους συνεργάτες μου-22 άτομα προσωπικό- και το πνεύμα ομαδικότητας και ευχάριστης διάθεσης που υπάρχει στο Cap-Cap.

Το Cap-Cap είναι ένα διαφορετικό είδος startup. Αποτελεί success story σε διάστημα μόλις δύο ετών, εμπεριέχει όμως το στοιχείο της καινοτομίας; Για εσάς προσωπικά τι θεωρείται καινοτόμο προϊόν/επιχείρηση;

Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε ούτε και εμείς μια τέτοια απρόσμενα ευχάριστη εξέλιξη σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Θα έλεγα πως ναι, το Cap-Cap χαρακτηρίζεται από καινοτομία αν πάρουμε ως δεδομένο την εξαίρετη ποιότητα υλικών που χρησιμοποιούμε σε δικά μας εργαστήρια και το τελικό αποτέλεσμα ευφάνταστων γεύσεων. Το Cap-Cap φαίνεται να χαρακτηρίζεται από τους ίδιους τους πελάτες μας μια καθημερινή όμορφη εμπειρία η οποία εξελίσσεται σε βιωματικό ταξίδι. Όσον αφορά την καινοτομία, κατά την άποψή μου περιέχει την διαφορετικότητα με την έννοια του να μετατρέπεις ένα κομμάτι της καθημερινότητας σε κάτι πρωτόγνωρο. Η καινοτομία δεν σχετίζεται μόνο με ένα καινούργιο τεχνολογικό επίτευγμα δισεκατομμυρίων, αλλά το πόσο καταρτισμένος και ικανός είσαι να αποδώσεις την μοναδικότητα σου και να επηρεάσεις τα πράγματα με το δικό σου αληθινό και ξεχωριστό τρόπο σε οποιοδήποτε επιχειρηματικό τομέα.

Όσον αφορά την διαφήμιση ποια μέσα χρησιμοποιείτε; H δυναμική του social media marketing, σας έχει βοηθήσει για την προώθηση της δική σας επιχείρησης και πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τα κοινωνικά δίκτυα;

Συνέντευξη στο Startup.gr: Δημήτρης Μεργούπης, εμπνευστής και ιδιοκτήτης του Cap-Cap

Στην δική μας περίπτωση έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο το γνωστό σε όλους μας ‘’Word of Mouth’’. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, στην ερώτηση ‘’από πού ακούσατε για το Cap-Cap’’ η απάντηση ήταν ‘’μας το σύστησε κάποιος φίλος/ης’’. Οπότε, σίγουρα πιστεύουμε ότι είναι αρκετά σημαντικό η πρώτη μέχρι και η τελευταία εντύπωση που θα μεταδώσεις στον πελάτη. Η ποιότητα είναι ό,τι πιο σημαντικό, ειδικά σήμερα που ο πελάτης μπορεί να  παρακολουθήσει όσα τον ενδιαφέρουν για την ανάλογη επιχείρηση μέσω πολλαπλών μέσων. Όσο για τα κοινωνικά δίκτυα, στην αρχή δεν δραστηριοποιούμασταν ενεργά αλλά μετά τους πρώτους μήνες είδαμε και τα likes να εκτοξεύονται αρκετά γρήγορα. Σε αυτό έπαιξε ρόλο ότι ανεβάζουμε καθημερινά 2-3 post στα οποία περιέχονται φωτογραφίες από νόστιμες γλυκές και αλμυρές λιχουδιές που νιώθεις ότι θέλεις να τις απολαύσεις εκείνη την στιγμή. Η ζωντάνια αυτή μαζί με τη θέληση να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας ανά πάσα στιγμή και την αγάπη για ό,τι κάνουμε μας έχει κατατάξει ανάμεσα στα 10 καλύτερα engagement facebook pages μεταξύ γνωστών ελληνικών brands όπως η Lacta κ.ά. Kάθε facebook post λαμβάνει το λιγότερο 800like καθημερινά και το περισσότερο μέχρι και 10.000.

Ποια είναι η δική σας συμβουλή για τους νέους επιχειρηματίες σε μια περίοδο αβεβαιότητας και άκρατου ανταγωνισμού με την ραγδαία ανάπτυξη των startup;

Πιστεύω πως τα βασικά κλειδιά για κάθε επιτυχημένο βήμα είναι να αγαπάτε ό,τι κάνετε για να καθρεφτιστεί αναλόγως στο κοινό σας, να βλέπετε πρώτα την ευχαρίστηση στα μάτια του πελάτη σας και στην συνέχεια έρχεται το κέρδος, να ανατρέπετε τις καθημερινές στιγμές με την δική σας ιδιαίτερη πινελιά δημιουργικότητας και να ρισκάρετε μόνο με την δική σας αλήθεια. Άλλωστε δεν μπορούμε να καταλάβουμε πόσο πραγματικά μακριά μπορούμε να φτάσουμε χωρίς την αίσθηση του ρίσκου.

Περισσότερες Πληροφορίες για το Cap Cap:

Συνέντευξη στο Startup.gr: Δημήτρης Μεργούπης, εμπνευστής και ιδιοκτήτης του Cap-Cap

Website: capcap.gr

Facebook Page: www.facebook.com/capcapgr

Twitter: twitter.com/CapCapGR