«Χτίζοντας» τη σχέση με το αφεντικό σας

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Συμβουλές επιχειρηματικής ανέλιξης δια στόματος της Ροζ Ούσεροφ.

Ιδρύτρια του Ινστιτούτου Usheroff, επικοινωνιολόγος με πολυετή πείρα και σύμβουλος πολλών επικεφαλής κολοσσών της λίστας «Fortune 500», η Ροζ Ούσεροφ έχει πολλά να πει και να προτείνει σε όσους επιδιώκουν να οικοδομήσουν μία καλύτερη σχέση με το αφεντικό τους, νέο ή παλιό. Για να συμβεί αυτό -υπογραμμίζει σε άρθρο της στο LinkedIn- ο Νο1 κανόνας είναι να καταφέρεις να δεις τον άνθρωπο που βρίσκεται απέναντί σου, χωρίς εγωκεντρισμούς. Και με αυτό ως αφετηρία παραθέτει άλλους οχτώ «χρυσούς» κανόνες. Ιδού…

1. Συμπεριφέρσου στο αφεντικό σου σαν να είναι ο κορυφαίος πελάτης σου

Με ειλικρίνεια και αυθεντικότητα, προσπάθησε να βρεις τον καλύτερο τρόπο για να συνεργαστείς μαζί του/της. Ανακάλυψε τους προβληματισμούς του/της. Μάθε τι σημαίνει γι’ αυτόν/αυτήν η επιτυχία. Δώσε βάση στις προτεραιότητές του/της και κάν’ τες δικές σου.

2. Εντόπισε τον τρόπο επικοινωνίας που προτιμά

Αυτό αφορά όχι μόνον το μέσο -αυτοπροσώπως, με email, Skype ή τηλεφωνικά, με έγγραφα, φωτογραφίες και διαγράμματα ή λεπτομερείς λίστες- αλλά και το πότε. Μάθε την καλύτερη ώρα του/της μέσα στη διάρκεια της ημέρας, εάν ενοχλείται με τις ενημερώσεις της τελευταίας στιγμής, εάν είναι τυπολάτρης στις συσκέψεις.

3. Γίνε πηγή πληροφοριών

Κυρίως εάν πρόκειται για νέο αφεντικό, μία μικρή ενημέρωση από «πρώτο χέρι» είναι πάντα καλοδεχούμενη εφόσον αυτή είναι σωστή και εμπεριστατωμένη. Σε κάθε περίπτωση, ο ρόλος σου θα πρέπει να είναι του «team player». Έτσι θα αποκτήσεις πρόσβαση σε ακόμη πιο πολλές πληροφορίες. Βοήθησε το αφεντικό σου να εντοπίσει ευκαιρίες ή προκλήσεις που μπορεί να αγνοεί.

4. Έσω έμπιστος

Αξιοποίησε την συναισθηματική σου νοημοσύνη και παρατήρησε την εκάστοτε διάθεση του αφεντικού σου, προκειμένου να εντοπίσεις τι του/της προκαλεί π.χ. πίεση και επηρεάζει τη συμπεριφορά του/της. Έχε πάντα επίγνωση των προτεραιοτήτων του/της κι εάν αυτές αλλάζουν λόγω των καταστάσεων στην εταιρεία. Μοιράσου την εμπειρία και τη γνώση σου με τους συνεργάτες σου, ενισχύοντας παράλληλα το όραμα του αφεντικού σου για το μέλλον της επιχείρησης, λειτουργώντας έτσι ως συνδετικός κρίκος μεταξύ των «πάνω» και των «κάτω».

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com