Γιατί δε σας ακολουθούν στα social media

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Στην εποχή που το digital είναι στην καλύτερη φάση του και που έχει ακόμη μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, τα social media είναι το βασικό meeting point των brands με τους users.

Μία εταιρεία μέσα από την παρουσία της σε μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει το κοινό της μέσα από την ανάδειξη της φιλοσοφίας και της κουλτούρας της, αλλά και του τι έχει να προσφέρει. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα όμως είναι ότι μέσω των social media, μία εταιρία μπορεί να είναι δίπλα στους καταναλωτές της για ό,τι αυτοί χρειάζονται.

Ωστόσο, πολλά brands δεν απολαμβάνουν την επιτυχία που θα περίμεναν στα social media. Σε έρευνα που διεξήχθη το Νοέμβριο, φάνηκε πως από το σύνολο των ατόμων που περιμένουν από ένα brand να έχει social παρουσία, υπάρχει η μεγάλη απόκλιση της τάξης του 35-65% -αναλόγως με την κατηγορία του κοινού που εξετάστηκε σε κάθε περίπτωση- σε αυτούς που πραγματικά θα την ακολουθούσαν στα social media.

Ας δούμε όμως παρακάτω ποιο μπορεί να είναι τελικά το πρόβλημα:

1. Οι χρήστες δε γνωρίζουν την ύπαρξη του account σας

Το να διατηρείτε κάποιο account στις social πλατφόρμες δεν είναι από μόνο του αρκετό. Προκειμένου ο κόσμος να μάθει για τη σελίδα σας και να μπει στη διαδικασία να ενδιαφερθεί πρέπει να «ανεβάζετε» φρέσκο και δημιουργικό περιεχόμενο και να το ανανεώνετε συχνά. Σημειώστε ακόμη πως ο διάλογος με τα άτομα που σας ακολουθούν είναι κίνηση κλειδί. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε μια social πλατφόρμα και να κατανοείτε πως είναι ένα μέσο άμεσης επικοινωνίας και interaction με τους χρήστες. Είναι προτιμότερο να βρίσκεστε σε λίγα social media και να τα χρησιμοποιείτε σωστά από το να βρίσκεστε παντού χωρίς ουσιαστικό λόγο.

2. Δε βρίσκουν το λόγο να σας ακολουθήσουν

Οι λόγοι για τους οποίους ένας user βρίσκει χρήσιμο το να ακολουθήσει μία εταιρεία στα social media είναι αρκετοί. Οι χρήστες θέλουν να διασκεδάζουν, να έχουν προνόμια που άλλοι δεν έχουν και να παίρνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με το brand. Κάντε τις ανάλογες social ενέργειες ώστε οι followers σας να νιώθουν ότι έχουν προσωπική σχέση με το brand σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δίνετε exclusive content σε όσους σας ακολουθούν στα social media ή να μπαίνετε σε ανοιχτή συζήτηση μαζί τους, ώστε να παίρνουν άμεση απάντηση σε όλες τις απορίες τους.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr