Οι νέοι «δρόμοι του μεταξιού» είναι οι ευρυζωνικές συνδέσεις

    Από: Startup Team
πηγή: andro.gr

Ο Marco Polo είναι σχεδόν συνώνυμος των δρόμων του μεταξιού, μιας και μας έφερε τη μαγεία των μπαχαρικών, των αρωμάτων και τις εδαφικές διενέξεις. Θεωρήθηκε από πολλούς ο πατέρας του διεθνούς εμπορίου. Έδωσε έμπνευση στους Ολλανδούς, γύρω στο 1600, να φτιάξουν την πρώτη μορφή ανώνυμης εταιρίας, ενώνοντας όλα τα καράβια τους σε μία οντότητα. Από τους δρόμους του μεταξιού έως και τη βιομηχανική επανάσταση, οι έμποροι ήταν κυρίαρχοι του παιχνιδιού. «Υπηρετώντας ανάγκες» ήταν το κλισέ μιας ολόκληρης μετα-βιομηχανικής Οικονομίας και το ξέρω από πρώτο χέρι, έχοντας εργαστεί για την ιδιότυπη «δίψα» των καταναλωτών να δοκιμάσουν νέα προϊόντα.

Οι McKinsey αναφέρουν σε μελέτες τους ότι η παγκόσμια εμπορική ροή προϊόντων και υπηρεσιών φτάνει τα $ 26 τρις το 2013 ή το 36% του παγκόσμιου ΑΕΠ, περίπου 1,5 φορές το επίπεδο του 1990. Αλλά το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι ότι στην πιο πρόσφατη μελέτη τους ως εξαγώγιμο προϊόν δεν εννοούν πλέον τα φυσικά προϊόντα, αλλά στην ψηφιακή εποχή εννοούν ότι η δημιουργικότητα και η καινοτομία αποτελούν το νέο εμπορεύσιμο αγαθό που θα φέρει πλούτο τα επόμενα χρόνια. Υπολογίζουν ότι, σε βάση 195 χωρών, ηλεκτρονικό εμπόριο, συναλλαγές και δεδομένα εισφέρουν επιπρόσθετα μεταξύ $ 250 έως $ 450 δις ετησίως. Επίσης, αναφέρουν ότι σε χώρες που οι ευρυζωνικές συνδέσεις πολλαπλασιάζονται ραγδαία (νέοι χρήστες), το ΑΕΠ αυξάνει κατά 40% περισσότερο από τις χώρες που μένουν πίσω. Θα είναι μεγάλη τιμωρία να μείνεις πίσω στην ψηφιακή εποχή!

Όσο πιο γρήγορη η ευρυζωνική σύνδεση και πιο ξεχωριστή η ιδέα τόσο πιο γρήγορη η επιλογή και η συναλλαγή!

Όπως πολύ σωστά, λοιπόν, σημειώνουν οι New York Times, «Growth in Global Trade Is in Ideas, Not Stuff», και αυτή η τάση δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα. Ενώ μπορεί τα βιομηχανικά και καταναλωτικά προϊόντα να βρίσκουν εμπόδια -τέλη εισαγωγής και άλλες απαγορεύσεις-, η μετάδοση ιδεών θα αυξηθεί ραγδαία, θα καλυτερέψει, θα γίνει πιο εξειδικευμένη και θα φέρει έσοδα σε κάθε industry που θα μετασχηματίζεται, με σημείο αναφοράς τον ψηφιακό πελάτη, όπου κι αν είναι αυτός.Σκεφτείτε τεχνικά επαγγέλματα, θεματική συμβουλευτική, νέες υπηρεσίες πελατών παντού, νέους τρόπους εξυπηρέτησης και επίλυσης διαφορών, πληροφορική και επικοινωνίες ως ένα, χρήση περιεχομένου/data, θεματικό marketing, edutainment, e-learning, θεματικό τουρισμό με ειδικά concepts. Όσο πιο γρήγορη η ευρυζωνική σύνδεση και πιο ξεχωριστή η ιδέα τόσο πιο γρήγορη η επιλογή και η συναλλαγή!

Σε αυτήν την παγκόσμια αγορά ιδεών δεν αρκεί ένα website ή ένα e-shop. Όλοι σχεδόν έχουν… Οι μυρωδιές, τα συστατικά, η προέλευση, ο μύθος, το «σερβίρισμα», τα bundled-offers, οι add-on υπηρεσίες, η σημασία της ποιοτικής και οικολογικής συσκευασίας, το «ευχαριστώ», το καλωσόρισμα του νέου πελάτη, το πρόγραμμα επιβράβευσης, η αυτόματη καταγραφή επαναληπτικών αγορών και τα bonus-schemes, τα κίνητρα προς την κοινότητα, η επιστροφή στον κοινωνικό σύνολο, οι συνεργασίες που φέρνουν νέες θέσεις interns και τόσα ακόμη είναι αυτά που θα κρίνουν τους νικητές και όσους θα επιβιώσουν.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
andro.gr