Mobile Advertising: Η Αχίλλειος Πτέρνα της Google;

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Ρίχνοντας μια ματιά στην πορεία της Google την τελευταία διετία, σίγουρα κάποιος θα διαπιστώσει ότι τα έσοδα της δεν είναι τα αναμενόμενα. Οι experts αποδίδουν αυτό το γεγονός στη μεγάλη έκρηξη του mobile advertising, το οποίο έχει προβληματίσει τόσο τους ίδιους τους advertisers, όσο και την ιδία τη μηχανή αναζήτησης, η οποία μέχρι σήμερα επικεντρώνεται στην ποιότητα, στο πλήθος των διαφημίσεων και το web traffic μέσω PC (desktop).

Με την έλευση και την σταδιακή κυριαρχία των smartphones στην αγορά των τεχνολογικών προϊόντων, σημειώθηκε κατακόρυφη και ραγδαία αύξηση της χρήσης των κινητών συσκευών (smartphones, tablets) για σερφάρισμα στο internet και όχι μόνο. Σύμφωνα με τα ποσοστά των αναζητήσεων που δίνει η comScore στις αρχές του 2014, η χρήση του internet μέσω φορητών συσκευών ήταν αξιοσημείωτα αυξημένη σε σχέση με την πρόσβαση σε αυτό μέσω desktop PC, και μάλιστα συνεχίζει να ανεβαίνει εις βάρος των υπολογιστών.

Η Google με επίσημη ανακοίνωση της τόνισε ότι για την προώθηση διαφημίσεων μέσω των κινητών συσκευών θα χρησιμοποιείται η ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται και στους υπολογιστές.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr