Πώς ο Ρίτσαρντ Μπράνσον έκανε το πάθος του μια ακμάζουσα επιχείρηση

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Πάθος, σχέδιο και όραμα χρειάζονται για να ξεκινήσεις. Τι άλλο όμως κάνει τη διαφορά; Τι μαθήματα μπορείτε να εφαρμόσετε εσείς στη startup σας;

Ο ιδρυτής της Virgin Galactic, της αεροπορικής Virgin Atlantic και δεκάδων άλλων εταιρειών, είχε ως πρώτο ίνδαλμα τον Νιλ Άμστρονγκ, τον πρώτο άνθρωπο που πάτησε στο φεγγάρι. Το ασυγκράτητο πάθος του Μπράνσον να πάει στο Διάστημα είναι κάτι που μπορεί να διδάξει κάποια πράγματα σε κάθε νέο επιχειρηματία.

Σήμερα οι εταιρείες επιχειρούν σε περιβάλλον αστάθειας, αβεβαιότητας και πολυπλοκότητας. Λίγοι υπάλληλοι είναι πρόθυμοι να προτείνουν ή να εφαρμόσουν κάτι τολμηρό, κάτι που ίσως θέσει σε κίνδυνο τη δουλειά τους. Όμως αυτή η σκέψη, αν και δείχνει συνετή και ασφαλής, εντούτοις είναι ένα μεγάλο εμπόδιο στο δρόμο προς την πρόοδο και την καινοτομία.

Η καινοτομία έχει ως κίνητρο είτε το πάθος είτε ένα πρόβλημα. Στην πρώτη περίπτωση θες να καινοτομήσεις επειδή πραγματικά ενδιαφέρεσαι να κάνεις κάτι. Ο νεαρός Μπράνσον, ενθουσιασμένος από την προσελήνωση, δεν σταμάτησε όλα αυτά τα χρόνια να μελετά, να ενημερώνεται, να θέτει ερωτήματα, να παρακολουθεί την τεχνολογία, να συμβουλεύεται ειδικούς, να προσφέρει λύσεις, να κάνει όλα όσα χρειάζονται για να κάνει πράξη την εμπορική αξιοποίηση του Διαστήματος. Δεν είναι, συνεπώς, τυχαίο, το ότι το πρόγραμμά του είναι τόσο προχωρημένο και ότι δεκάδες διάσημοι έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή για τις πτήσεις του.

Πώς, όμως, κάνεις το πάθος σου επιχείρηση χωρίς να θέσεις σε κίνδυνο τη θέση σου, τα χρήματά σου ή την καριέρα σου;

Ο Hal Gregersen, διευθυντής του MIT Leadership Center και επίκουρος καθηγητής στο MIT Sloan School of Management, ξεχώρισε τα τρία βασικά χαρακτηριστικά κάθε οραματιστή επιχειρηματία που θέλει να μοιάσει στον Μπράνσον.

Άκου και νιώσε τους άλλους

Σπάνια η καινοτομία έρχεται από κάποιον που σκέφτηκε μόνος του κάτι, για να ικανοποιήσει μια δική του ανάγκη. Εστιάστε στο πώς μπορείτε να κάνετε καλύτερη τη ζωή των άλλων. Ρωτήστε τους, βρείτε τον τρόπο να συνομιλείτε απευθείας με τους χρήστες του προϊόντος σας, κατανοήστε τις ανάγκες τους, ακούστε τους προσεκτικά.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com