Η εγωιστική αλήθεια για το Word of Mouth (γιατί οι συστάσεις δεν συμβαίνουν)

    Από: Startup Team
πηγή: epixeirein.gr

Word of Mouth Marketing

Φυσικά συστήνετε συχνά στους φίλους και γείτονες σας τον οδοντίατρο σας, τον χρηματιστή σας, τον μεσίτη σας, και το βιβλίο που διαβάσατε τελευταία.

Το κάνετε επειδή σας ευχαριστεί και σας αρέσει!

Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν συμβαίνει πολύ συχνά.

Είτε μας ευχαριστεί είτε όχι δεν είναι αυτό το κίνητρο που μας ωθεί να πάρουμε το «ρίσκο» και να συστήσουμε κάτι (ή κάποιον).

Οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν είναι:

  • Θέλω να είμαι υπεύθυνος εάν ο φίλος μου έχει τελικά κακή εμπειρία; Θα εισπράξω μια καλή κουβέντα εάν όλα πάνε καλά; Θα με κατηγορήσει εάν όχι;
  • Το να στείλω περισσότερη δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση είναι κάτι που με βοηθάει, ή τελικά θα προσθέσει στον προμηθευτή μου περισσότερη δουλειά που δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει, και ίσως τον οδηγήσει να ανεβάσει τις τιμές του;
  • Μήπως ο προμηθευτής μου θυμώσει μαζί μου επειδή αυτός που έστειλα είναι εντελώς βλάκας, δεν πληρώσει στην ώρα του, κλπ.;
  • Πως με κάνει να φαίνομαι; Το να συστήσω κάτι τέτοιο (ή κάποιον) κάνει τους ανθρώπους να με δουν θετικά;
  • Όταν κοιταχτώ στον καθρέφτη αφού έχω κάνει την συγκεκριμένη σύσταση – θα αισθάνθώ ωραία;
  • Είναι αυτό που πρόκειτε να συστήσω κάτι δύσκολο να εξηγίσω, πολύπλοκο, γεμάτο «γκρίζα» σημεία;
  • Μήπως φαίνεται ότι συστήνοντας το συγκεκριμένο προϊόν, υπηρεσία ή άνθρωπο – θα πάρω κάτι σε αντάλλαγμα; Είναι αυτό Ok ή θα με παρεξηγήσουν;

Το να είστε πραγματικά καλοί σε αυτό που κάνετε είναι μόνο το 1ο Βήμα.

Για να κερδίσετε περισσότερες συστάσεις, θα πρέπει να το κάνετε ασφαλές, διασκεδαστικό και να αξίζει τον κόπο ώστε να ξεπεραστούν οι κοινωνικές δυσκολίες να διαδώσουν το μήνυμα.

 

διαβάστε περισσότερα εδώ:
epixeirein.gr