Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Οι ευρωπαϊκές εταιρείες δεν αξιοποιούν επαρκώς τα ψηφιακά εργαλεία

Οι ευρωπαϊκές εταιρείες δεν αξιοποιούν επαρκώς τα ψηφιακά εργαλεία
Ημερομηνία: 28/12     Εμφανίσεις: 549
πηγή: sepe.gr

Προφανώς και αξιοποιούν το Διαδίκτυο και τις δυνατότητές του, έχουν εταιρική ιστοσελίδα και κάνουν χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματικούς σκοπούς. Ωστόσο, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις δεν έχουν αξιοποιήσει, μέχρι σήμερα, στο έπακρο, το σύνολο των ψηφιακών εργαλείων που προσφέρει το Διαδίκτυο.

Έτσι, ενώ τα τρία τέταρτα των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων –με τουλάχιστον 10 υπαλλήλους- έχουν, για παράδειγμα, εταιρική ιστοσελίδα, και σχεδόν μία στις δύο κάνει χρήση των social media, μόλις το 25% κάνει διαφήμιση μέσω Διαδικτύου.

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, τη μεγαλύτερη χρήση online διαφήμισης κάνουν οι επιχειρήσεις στη Μάλτα (46%), τη Σουηδία (42%), τη Δανία (40%), την Ιρλανδία, τη Λιθουανία και τη Φινλανδία (33%). Στον αντίποδα, τις πιο αναιμικές επιδόσεις έχουν στον συγκεκριμένο τομέα οι εταιρείες σε Ρουμανία (12%), Πορτογαλία (15%), Γαλλία και Ιταλία (18%), Βουλγαρία και Ουγγαρία (19%). Στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Eurostat, το 66% των επιχειρήσεων (με 10 άτομα προσωπικό και άνω) έχει εταιρικό website, το 44% κάνει χρήση των social media, ενώ το 29% επιλέγει την online διαφήμιση.

Online διαφήμιση

Μεταξύ των επιχειρήσεων, που επιλέγουν το Διαδίκτυο για τη διαφήμισή τους, το πιο δημοφιλές κανάλι είναι αυτό των διαφημίσεων με βάση το περιεχόμενο (contextual ads). Συγκεκριμένα, το 78% των ευρωπαϊκών εταιρειών που επιλέγουν την online διαφήμιση αναφέρει ότι η στρατηγική του αφορά αυτή την κατηγορία (σσ οι αυτό το είδος διαφήμισης βασίζεται σε εξειδικευμένο λογισμικό που αναλαμβάνει να ελέγξει το κείμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να τοποθετηθούν σε αυτήν διαφημίσεις σχετικές με το περιεχόμενο της).

Αμέσως πιο δημοφιλής στρατηγική online διαφήμισης είναι αυτή με βάση τη γεωγραφική περιοχή (geo-targetingadvertisement) με έα ποσοστό 30% των εταιρειών να δηλώνει ότι κάνει χρήση αυτού του είδους διαφήμισης. Ακολουθεί το λεγόμενο «behavioural targeting advertisement» (ήτοι οι διαφημίσεις που αξιοποιούν τις προτιμήσεις περιήγησης των χρηστών, με τη χρήση cookies) με ποσοστό 27%, ενώ άλλες στοχευμένες μορφές online διαφήμισης επιλέγει το 35% των ευρωπαϊκών εταιρειών.

Επιλογές

Το είδος της online διαφήμισης με βάση το περιεχόμενο επιλέγουν πιο συχνά οι εταιρείες στην Τσεχία και την Πολωνία (89%), τη Ρουμανία (84%), την Ελλάδα, τη Λετονία και την Ολλανδία (83%), τη Γερμανία, τη Γαλλία και τη Σλοβενία (82%), τη Λιθουανία και τη Φινλανδία (81%) και την Ουγγαρία (80%).

Geo-targeting διαφήμιση επιλέγουν περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις σε Κύπρο (53%), ενώ στο 40% κινούνται τα αντίστοιχα ποσοστά σε Ιρλανδία (43%), Μάλτα (41%), Ολλανδία (40%), Λετονία και Φινλανδία (39%). Τέλος, το είδος της «behavioural targeting διαφήμισης» επιλέγουν κυρίως οι επιχειρήσεις στην Κύπρι (48%), την Ολλανδία και τη Φινλανδία (42%).

Από τις ελληνικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το εργαλείο της online διαφήμισης το 83% κάνει χρήση contextualadvertising, το 37% geo-targeting advertising, to 29% behavioural targeting advertising και το 46% χρησιμοποιεί άλλες μεθόδους.

διαβάστε περισσότερα εδώ: sepe.gr



Spaceback + Pro Football

Weekly football updates delivered to your ad space.
21-09-2017 - 17:54
δείτε περισσότερα

Bose QC 35 II

The best from Bose. Now with the Google Assistant built in.
21-09-2017 - 17:54
δείτε περισσότερα

Win The Day for Chrome

Transform your browser to improve focus & boost productivity
21-09-2017 - 16:01
δείτε περισσότερα

Manifold 1.0

Discover, manage and share developer services with your team
21-09-2017 - 15:58
δείτε περισσότερα

Lord Henry Watches

Customizable vintage watch with 2 styles for every occasion
21-09-2017 - 14:44
δείτε περισσότερα

KRUVE Sifter

Make every coffee taste better
21-09-2017 - 14:25
δείτε περισσότερα

Levium

A supplement that provides anxiety relief in minutes.
21-09-2017 - 13:42
δείτε περισσότερα

Boil the Frog

Create a seamless playlist between any two artists
21-09-2017 - 12:15
δείτε περισσότερα

FindThatLead Prospector

Feed your sales team with daily leads.
21-09-2017 - 10:55
δείτε περισσότερα

Serverless + Auth0 Webtasks

Webtasks brings Node 8 and no cold starts to the Serverless
21-09-2017 - 10:52
δείτε περισσότερα