7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.

7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.
Ημερομηνία: 18/05     Εμφανίσεις: 1265

Πηγή: www.suit.gr

Σύμφωνα με με όλα τα στατιστικά στοιχεια που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, φωτογραφίες και βίντεο είναι το content με το μεγαλύτερο engagement στο Facebook.

Ωστόσο πως γίνεται ένας χρήστης εκτός από το να κάνει like ή comment να μοιραστεί το περιεχόμενο σου με τους φίλους του στο Facebook για να αυξηθεί το virality της σελίδας σου άρα και το reach;

Το βασικό concept βασίζεται στην στρατηγική. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τέτοια στρατηγική έτσι ώστε να ξοδέψετε το 50% του χρόνου σας ή του budget σας στη δημιουργία του content και να αφήσετε το άλλο 50% για να σκεφτείτε τρόπους και να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο για να διαδώσετε το περιεχομενο σας.

Πολλές φορές πιστεύω οτι όσον αφορά το budget καλό είναι να αφιερώσετε το 60% σε διαφίμιση και προώθηση και το 40% στη δημιουργία της ιδέας χωρίς όμως ποτέ να δημιουργήσετε μια ιδέα υποδεέστερη των προσδοκιών σας.

Έτσι λοιπον όπως είναι σήμερα δομημένο το Facebook  δεν αρκεί να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική η οποία θα βοηθήσει το περιεχόμενο σας να διαδοθεί καθώς οι χρήστες θα θέλουν να το κάνουν share.

Παρακάτω θα αναλύσυμε 7+1 τρόπους για να το πετύχετε.


1. Αναπτύξτε δεσμούς με τους fans σας

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην σκέφτεστε σαν brand, μπείτε στη θέση του κοινού σας και δείξτε στους fans σας οτι πραγματικά νοιάζεστε γι αυτούς. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι χρήσιμες συμβουλές, tips καθώς και περιεχόμενο που μπορεί να λύσει καθημερινά προβλήματα των fans σας αλλά έχει σχέση με τις αξίες ή το ίδιο το brand σας.

2. Ανακαλύψτε τι τους παρακινεί

Οι περισσότεροι fans δημιουργούν λογαριασμό στο Facebook για να εκφράσουν τον εαυτό τους τις ιδέες τους αλλά και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Δημιουργήστε λοιπον content που θα τους “παθιάσει” θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με το brand σας και θα τους εκφράζει. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα το κάνουν share στο profile τους αφού είναι περιεχόμενο που θα δημιουργούσαν και οι ίδιοι.

3. Αντιδράστε γρήγορα

Μην προγραμματίζετε όλα σας τα posts με βάση κάποιο content calendar. Μπορείτε πάντα να έχετε ένα content calendar για προιόντικά posts ή posts που αφορούν κάποιο event κτλ, ωστόσο παντα είναι καλό να πιάνουμε τα γεγονότα την ώρα που γίνονται και να δημιουργούμε buzz στις σελίδες μας γύρω από αυτά. Θυμηθείτε το buzz που δημιούργησαν τα Oreo κάνοντας post την όταν έγινε το blackout στο Superbowl το οποίο έλεγε “You can still dunk in the dark.

Χρησιμοποιήστε ακόμα και το κινητό σας τηλέφωνο για να παράγετε content στη σελίδα σας αν πιστεύετε οτι θα βελτιώσει τον χρόνο αντίδρασης σας.

4. Γίνετε ένα με τους fans σας

Φορέστε τα παπούτσια των fans σας. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως fan να δείτε από ένα brand και γιατί θα κάνατε like στη συγκεκριμένη σελίδα. Σκεφτείτε οτι το καλύτερο content είναι αυτό που παράγεται από το ίδιο το κοινό (user generated), οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε συζητήσεις που θα εμπεύσουν το κοινό σας να δημιουργήσε το δικό του content γύρω από το brand σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του… 2020: Ο τομέας της υγείας
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του… 2020: Ο τομέας της υγείας
Τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα» του λόγου
Τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα» του λόγου
Πώς σκέφτονται οι σωστοί επιχειρηματίες
Πώς σκέφτονται οι σωστοί επιχειρηματίες
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του 2020
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του 2020
Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
Αξιοποιήστε το  Venture capital για χρηματοδότηση
Αξιοποιήστε το Venture capital για χρηματοδότηση
6+1 τρόποι για να γίνεις εκατομμυριούχος
6+1 τρόποι για να γίνεις εκατομμυριούχος
Το TEDxUniversityofMacedonia έφτασε στην
Το TEDxUniversityofMacedonia έφτασε στην "Ιθάκη" του..
Facility Management: Η εύρυθμη λειτουργία στο επίκεντρο
Facility Management: Η εύρυθμη λειτουργία στο επίκεντρο
Τα «χρυσά» προϊόντα που πουλάει κάθε χώρα
Τα «χρυσά» προϊόντα που πουλάει κάθε χώρα
Δείτε (ακόμη) και την αποτυχία ως επένδυση
Δείτε (ακόμη) και την αποτυχία ως επένδυση
Ο ιδρυτής του LinkedIn δίνει εξαιρετικές συμβουλές καριέρας
Ο ιδρυτής του LinkedIn δίνει εξαιρετικές συμβουλές καριέρας
Εργασιομανής; Πριν καυχηθείς, δες αυτό
Εργασιομανής; Πριν καυχηθείς, δες αυτό
Πως να Πουλάς Ακριβά
Πως να Πουλάς Ακριβά
Δώδεκα πράγματα που δεν ξέρετε για τον πολυσυζητημένο Tim Cook της Apple
Δώδεκα πράγματα που δεν ξέρετε για τον πολυσυζητημένο Tim Cook της Apple
Αποτελεσματικό εταιρικό περιεχόμενο σε 12+1 βήματα
Αποτελεσματικό εταιρικό περιεχόμενο σε 12+1 βήματα
Yes We Do! | Η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο ξεκινά επίσημα φέτος τη λειτουργία της
Yes We Do! | Η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο ξεκινά επίσημα φέτος τη λειτουργία της
FEAST | Μια διαφορετική Προσέγγιση στη Μικροχρηματοδότηση της Δημιουργικής Οικονομίας
FEAST | Μια διαφορετική Προσέγγιση στη Μικροχρηματοδότηση της Δημιουργικής Οικονομίας
Οι διαχρονικές απόψεις του Μπιλ Γκέιτς που έγραψαν ιστορία
Οι διαχρονικές απόψεις του Μπιλ Γκέιτς που έγραψαν ιστορία
Αυτόματες περιλήψεις ειδήσεων - NewSum: Ανατροπή στην ενημέρωση;
Αυτόματες περιλήψεις ειδήσεων - NewSum: Ανατροπή στην ενημέρωση;
11 users online. Most 48