7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.

7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.
Ημερομηνία: 18/05     Εμφανίσεις: 1238

Πηγή: www.suit.gr

Σύμφωνα με με όλα τα στατιστικά στοιχεια που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, φωτογραφίες και βίντεο είναι το content με το μεγαλύτερο engagement στο Facebook.

Ωστόσο πως γίνεται ένας χρήστης εκτός από το να κάνει like ή comment να μοιραστεί το περιεχόμενο σου με τους φίλους του στο Facebook για να αυξηθεί το virality της σελίδας σου άρα και το reach;

Το βασικό concept βασίζεται στην στρατηγική. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τέτοια στρατηγική έτσι ώστε να ξοδέψετε το 50% του χρόνου σας ή του budget σας στη δημιουργία του content και να αφήσετε το άλλο 50% για να σκεφτείτε τρόπους και να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο για να διαδώσετε το περιεχομενο σας.

Πολλές φορές πιστεύω οτι όσον αφορά το budget καλό είναι να αφιερώσετε το 60% σε διαφίμιση και προώθηση και το 40% στη δημιουργία της ιδέας χωρίς όμως ποτέ να δημιουργήσετε μια ιδέα υποδεέστερη των προσδοκιών σας.

Έτσι λοιπον όπως είναι σήμερα δομημένο το Facebook  δεν αρκεί να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική η οποία θα βοηθήσει το περιεχόμενο σας να διαδοθεί καθώς οι χρήστες θα θέλουν να το κάνουν share.

Παρακάτω θα αναλύσυμε 7+1 τρόπους για να το πετύχετε.


1. Αναπτύξτε δεσμούς με τους fans σας

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην σκέφτεστε σαν brand, μπείτε στη θέση του κοινού σας και δείξτε στους fans σας οτι πραγματικά νοιάζεστε γι αυτούς. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι χρήσιμες συμβουλές, tips καθώς και περιεχόμενο που μπορεί να λύσει καθημερινά προβλήματα των fans σας αλλά έχει σχέση με τις αξίες ή το ίδιο το brand σας.

2. Ανακαλύψτε τι τους παρακινεί

Οι περισσότεροι fans δημιουργούν λογαριασμό στο Facebook για να εκφράσουν τον εαυτό τους τις ιδέες τους αλλά και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Δημιουργήστε λοιπον content που θα τους “παθιάσει” θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με το brand σας και θα τους εκφράζει. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα το κάνουν share στο profile τους αφού είναι περιεχόμενο που θα δημιουργούσαν και οι ίδιοι.

3. Αντιδράστε γρήγορα

Μην προγραμματίζετε όλα σας τα posts με βάση κάποιο content calendar. Μπορείτε πάντα να έχετε ένα content calendar για προιόντικά posts ή posts που αφορούν κάποιο event κτλ, ωστόσο παντα είναι καλό να πιάνουμε τα γεγονότα την ώρα που γίνονται και να δημιουργούμε buzz στις σελίδες μας γύρω από αυτά. Θυμηθείτε το buzz που δημιούργησαν τα Oreo κάνοντας post την όταν έγινε το blackout στο Superbowl το οποίο έλεγε “You can still dunk in the dark.

Χρησιμοποιήστε ακόμα και το κινητό σας τηλέφωνο για να παράγετε content στη σελίδα σας αν πιστεύετε οτι θα βελτιώσει τον χρόνο αντίδρασης σας.

4. Γίνετε ένα με τους fans σας

Φορέστε τα παπούτσια των fans σας. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως fan να δείτε από ένα brand και γιατί θα κάνατε like στη συγκεκριμένη σελίδα. Σκεφτείτε οτι το καλύτερο content είναι αυτό που παράγεται από το ίδιο το κοινό (user generated), οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε συζητήσεις που θα εμπεύσουν το κοινό σας να δημιουργήσε το δικό του content γύρω από το brand σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Διαβάστε ακόμα

Educ.ation class: It's a Mobile World!
Educ.ation class: It's a Mobile World!
Τραπεζίτης της Goldman Sachs έγινε ντελιβεράς και πάμπλουτος
Τραπεζίτης της Goldman Sachs έγινε ντελιβεράς και πάμπλουτος
Όραμα και Αποστολή των Επιχειρήσεων
Όραμα και Αποστολή των Επιχειρήσεων
Προσωπικές δεξιότητες
Προσωπικές δεξιότητες
Οι Δεξιότητες Μεταμορφώνουν Ζωές και Οδηγούν τις Οικονομίες
Οι Δεξιότητες Μεταμορφώνουν Ζωές και Οδηγούν τις Οικονομίες
Δύο ελληνικά πανεπιστήμια βρίσκονται ανάμεσα στα 500 καλύτερα του κόσμου.
Δύο ελληνικά πανεπιστήμια βρίσκονται ανάμεσα στα 500 καλύτερα του κόσμου.
Startup:Europe - Εκδήλωση
Startup:Europe - Εκδήλωση
Έχετε κουραστεί να εργάζεστε;
Έχετε κουραστεί να εργάζεστε;
Βασική Εκπαίδευση
Βασική Εκπαίδευση
Τι ζητούν σε μια συνέντευξη εργασίας;
Τι ζητούν σε μια συνέντευξη εργασίας;
Ο... αθόρυβος δολοφόνος της επιτυχίας
Ο... αθόρυβος δολοφόνος της επιτυχίας
Ανθρωπιστικές σπουδές και επαγγελματική αποκατάσταση
Ανθρωπιστικές σπουδές και επαγγελματική αποκατάσταση
Παρακίνηση 3.0: Κίνητρα νέας γενιάς
Παρακίνηση 3.0: Κίνητρα νέας γενιάς
Μην αφήνετε «στην απέξω» κάποιους από τους εργαζόμενους στην επιχείρησή σας
Μην αφήνετε «στην απέξω» κάποιους από τους εργαζόμενους στην επιχείρησή σας
Πώς να παραιτηθείς από τη δουλειά σου
Πώς να παραιτηθείς από τη δουλειά σου
Έρευνα της Moosend για τις συνήθειες των Ελλήνων αναφορικά με τα Emails τους
Έρευνα της Moosend για τις συνήθειες των Ελλήνων αναφορικά με τα Emails τους
Επαγγέλματα για το 2030
Επαγγέλματα για το 2030
Η σημασία και το περιεχόμενο των πολιτικών παραγόντων που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις
Η σημασία και το περιεχόμενο των πολιτικών παραγόντων που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις
Open Coffee Thessaloniki LI
Open Coffee Thessaloniki LI
«Πονοκέφαλοι» στην Αθήνα για το Uber
«Πονοκέφαλοι» στην Αθήνα για το Uber
9 users online. Most 48