7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.

7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.
Ημερομηνία: 18/05     Εμφανίσεις: 1293

Πηγή: www.suit.gr

Σύμφωνα με με όλα τα στατιστικά στοιχεια που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, φωτογραφίες και βίντεο είναι το content με το μεγαλύτερο engagement στο Facebook.

Ωστόσο πως γίνεται ένας χρήστης εκτός από το να κάνει like ή comment να μοιραστεί το περιεχόμενο σου με τους φίλους του στο Facebook για να αυξηθεί το virality της σελίδας σου άρα και το reach;

Το βασικό concept βασίζεται στην στρατηγική. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τέτοια στρατηγική έτσι ώστε να ξοδέψετε το 50% του χρόνου σας ή του budget σας στη δημιουργία του content και να αφήσετε το άλλο 50% για να σκεφτείτε τρόπους και να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο για να διαδώσετε το περιεχομενο σας.

Πολλές φορές πιστεύω οτι όσον αφορά το budget καλό είναι να αφιερώσετε το 60% σε διαφίμιση και προώθηση και το 40% στη δημιουργία της ιδέας χωρίς όμως ποτέ να δημιουργήσετε μια ιδέα υποδεέστερη των προσδοκιών σας.

Έτσι λοιπον όπως είναι σήμερα δομημένο το Facebook  δεν αρκεί να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική η οποία θα βοηθήσει το περιεχόμενο σας να διαδοθεί καθώς οι χρήστες θα θέλουν να το κάνουν share.

Παρακάτω θα αναλύσυμε 7+1 τρόπους για να το πετύχετε.


1. Αναπτύξτε δεσμούς με τους fans σας

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην σκέφτεστε σαν brand, μπείτε στη θέση του κοινού σας και δείξτε στους fans σας οτι πραγματικά νοιάζεστε γι αυτούς. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι χρήσιμες συμβουλές, tips καθώς και περιεχόμενο που μπορεί να λύσει καθημερινά προβλήματα των fans σας αλλά έχει σχέση με τις αξίες ή το ίδιο το brand σας.

2. Ανακαλύψτε τι τους παρακινεί

Οι περισσότεροι fans δημιουργούν λογαριασμό στο Facebook για να εκφράσουν τον εαυτό τους τις ιδέες τους αλλά και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Δημιουργήστε λοιπον content που θα τους “παθιάσει” θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με το brand σας και θα τους εκφράζει. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα το κάνουν share στο profile τους αφού είναι περιεχόμενο που θα δημιουργούσαν και οι ίδιοι.

3. Αντιδράστε γρήγορα

Μην προγραμματίζετε όλα σας τα posts με βάση κάποιο content calendar. Μπορείτε πάντα να έχετε ένα content calendar για προιόντικά posts ή posts που αφορούν κάποιο event κτλ, ωστόσο παντα είναι καλό να πιάνουμε τα γεγονότα την ώρα που γίνονται και να δημιουργούμε buzz στις σελίδες μας γύρω από αυτά. Θυμηθείτε το buzz που δημιούργησαν τα Oreo κάνοντας post την όταν έγινε το blackout στο Superbowl το οποίο έλεγε “You can still dunk in the dark.

Χρησιμοποιήστε ακόμα και το κινητό σας τηλέφωνο για να παράγετε content στη σελίδα σας αν πιστεύετε οτι θα βελτιώσει τον χρόνο αντίδρασης σας.

4. Γίνετε ένα με τους fans σας

Φορέστε τα παπούτσια των fans σας. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως fan να δείτε από ένα brand και γιατί θα κάνατε like στη συγκεκριμένη σελίδα. Σκεφτείτε οτι το καλύτερο content είναι αυτό που παράγεται από το ίδιο το κοινό (user generated), οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε συζητήσεις που θα εμπεύσουν το κοινό σας να δημιουργήσε το δικό του content γύρω από το brand σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Τρία μόνο γράμματα είναι ικανά να καθορίσουν την καριέρα σου
Τρία μόνο γράμματα είναι ικανά να καθορίσουν την καριέρα σου
Πόσοι Ταξιδιωτικοί Συνοδοί, Εισπράκτορες και Ξεναγοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Ταξιδιωτικοί Συνοδοί, Εισπράκτορες και Ξεναγοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
5 χρήσιμες συμβουλές για την ίδρυση ενός startup!
5 χρήσιμες συμβουλές για την ίδρυση ενός startup!
Συμβουλές καριέρας από τον ιδρυτή του LinkedIn
Συμβουλές καριέρας από τον ιδρυτή του LinkedIn
Πόσοι Γιατροί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Γιατροί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Αρνητικές σκέψεις που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε
Αρνητικές σκέψεις που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε
Πόσοι Μηχανικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Μηχανικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Δισεκατομμυριούχοι που κάποτε ήταν «στην ψάθα»
Δισεκατομμυριούχοι που κάποτε ήταν «στην ψάθα»
Επαγγέλματα με υψηλές αποδοχές και χωρίς στρες
Επαγγέλματα με υψηλές αποδοχές και χωρίς στρες
Πόσοι Μαθηματικοί, Αναλογιστές και Στατιστικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Μαθηματικοί, Αναλογιστές και Στατιστικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Social Media και προσωπικά δεδομένα
Social Media και προσωπικά δεδομένα
Τα 9 συμπεράσματα της πρώτης εντύπωσης
Τα 9 συμπεράσματα της πρώτης εντύπωσης
Σύγκρουση και Ισορροπία Ανάμεσα σε Εργασία και Οικογένεια
Σύγκρουση και Ισορροπία Ανάμεσα σε Εργασία και Οικογένεια
Το απέδειξε και η επιστήμη: Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη!
Το απέδειξε και η επιστήμη: Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη!
Πώς καθορίζει η αγορά εργασίας την επαγγελματική πρόοδο;
Πώς καθορίζει η αγορά εργασίας την επαγγελματική πρόοδο;
Παγκόσμιο Συνέδριο Επιχειρηματικότητας, Μιλάνο 16-19 Μαρτίου 2015
Παγκόσμιο Συνέδριο Επιχειρηματικότητας, Μιλάνο 16-19 Μαρτίου 2015
Πώς Αποφασίζουμε για την Επαγγελματική μας Πορεία;
Πώς Αποφασίζουμε για την Επαγγελματική μας Πορεία;
Έπεσαν όλα μαζί; Η λύση είναι μία και απλή!
Έπεσαν όλα μαζί; Η λύση είναι μία και απλή!
Το χρήσιμο διαφορικό κατώφλι του Weber
Το χρήσιμο διαφορικό κατώφλι του Weber
Οι 3 «χρυσές» συμβουλές για την προστασία των οικονομικών δεδομένων
Οι 3 «χρυσές» συμβουλές για την προστασία των οικονομικών δεδομένων
15 users online. Most 65