7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.

7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.
Ημερομηνία: 18/05     Εμφανίσεις: 1312

Πηγή: www.suit.gr

Σύμφωνα με με όλα τα στατιστικά στοιχεια που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, φωτογραφίες και βίντεο είναι το content με το μεγαλύτερο engagement στο Facebook.

Ωστόσο πως γίνεται ένας χρήστης εκτός από το να κάνει like ή comment να μοιραστεί το περιεχόμενο σου με τους φίλους του στο Facebook για να αυξηθεί το virality της σελίδας σου άρα και το reach;

Το βασικό concept βασίζεται στην στρατηγική. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τέτοια στρατηγική έτσι ώστε να ξοδέψετε το 50% του χρόνου σας ή του budget σας στη δημιουργία του content και να αφήσετε το άλλο 50% για να σκεφτείτε τρόπους και να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο για να διαδώσετε το περιεχομενο σας.

Πολλές φορές πιστεύω οτι όσον αφορά το budget καλό είναι να αφιερώσετε το 60% σε διαφίμιση και προώθηση και το 40% στη δημιουργία της ιδέας χωρίς όμως ποτέ να δημιουργήσετε μια ιδέα υποδεέστερη των προσδοκιών σας.

Έτσι λοιπον όπως είναι σήμερα δομημένο το Facebook  δεν αρκεί να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική η οποία θα βοηθήσει το περιεχόμενο σας να διαδοθεί καθώς οι χρήστες θα θέλουν να το κάνουν share.

Παρακάτω θα αναλύσυμε 7+1 τρόπους για να το πετύχετε.


1. Αναπτύξτε δεσμούς με τους fans σας

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην σκέφτεστε σαν brand, μπείτε στη θέση του κοινού σας και δείξτε στους fans σας οτι πραγματικά νοιάζεστε γι αυτούς. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι χρήσιμες συμβουλές, tips καθώς και περιεχόμενο που μπορεί να λύσει καθημερινά προβλήματα των fans σας αλλά έχει σχέση με τις αξίες ή το ίδιο το brand σας.

2. Ανακαλύψτε τι τους παρακινεί

Οι περισσότεροι fans δημιουργούν λογαριασμό στο Facebook για να εκφράσουν τον εαυτό τους τις ιδέες τους αλλά και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Δημιουργήστε λοιπον content που θα τους “παθιάσει” θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με το brand σας και θα τους εκφράζει. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα το κάνουν share στο profile τους αφού είναι περιεχόμενο που θα δημιουργούσαν και οι ίδιοι.

3. Αντιδράστε γρήγορα

Μην προγραμματίζετε όλα σας τα posts με βάση κάποιο content calendar. Μπορείτε πάντα να έχετε ένα content calendar για προιόντικά posts ή posts που αφορούν κάποιο event κτλ, ωστόσο παντα είναι καλό να πιάνουμε τα γεγονότα την ώρα που γίνονται και να δημιουργούμε buzz στις σελίδες μας γύρω από αυτά. Θυμηθείτε το buzz που δημιούργησαν τα Oreo κάνοντας post την όταν έγινε το blackout στο Superbowl το οποίο έλεγε “You can still dunk in the dark.

Χρησιμοποιήστε ακόμα και το κινητό σας τηλέφωνο για να παράγετε content στη σελίδα σας αν πιστεύετε οτι θα βελτιώσει τον χρόνο αντίδρασης σας.

4. Γίνετε ένα με τους fans σας

Φορέστε τα παπούτσια των fans σας. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως fan να δείτε από ένα brand και γιατί θα κάνατε like στη συγκεκριμένη σελίδα. Σκεφτείτε οτι το καλύτερο content είναι αυτό που παράγεται από το ίδιο το κοινό (user generated), οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε συζητήσεις που θα εμπεύσουν το κοινό σας να δημιουργήσε το δικό του content γύρω από το brand σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Γίνε μέλος στο Startup Ecosystem:



Ενημερώσου για: Διαγωνισμούς, Επιδοτήσεις, Σεμινάρια, Ιστορίες Επιτυχίας Startups

Διαβάστε ακόμα

2 νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες CRM από τη Warply  “Location Based Newsletter” και  “Push Notifications on website”
2 νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες CRM από τη Warply “Location Based Newsletter” και “Push Notifications on website”
Το στυλ ηγεσίας του μέλλοντος
Το στυλ ηγεσίας του μέλλοντος
8 Λόγοι που Αποδεικνύουν ότι τα Αγροδιατροφικά Start-ups Έχουν Μέλλον!
8 Λόγοι που Αποδεικνύουν ότι τα Αγροδιατροφικά Start-ups Έχουν Μέλλον!
Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 2ο)
Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 2ο)
Το Κολλέγιο Ανατόλια στο 1o Thessaloniki Science Festival 14- 17 Μαΐου 2015
Το Κολλέγιο Ανατόλια στο 1o Thessaloniki Science Festival 14- 17 Μαΐου 2015
Πώς το World of Warcraft μπορεί να σε κάνει δισεκατομμυριούχο
Πώς το World of Warcraft μπορεί να σε κάνει δισεκατομμυριούχο
Νέοι & Αντιλήψεις για την Επιχειρηματικότητα
Νέοι & Αντιλήψεις για την Επιχειρηματικότητα
Οι κινήσεις των ματιών φανερώνουν τα μυστικά μας!
Οι κινήσεις των ματιών φανερώνουν τα μυστικά μας!
Ανάπτυξη Προϊόντος με τον Lean τρόπο
Ανάπτυξη Προϊόντος με τον Lean τρόπο
Brand Religion
Brand Religion
Loyalty Program, έτσι απλά;
Loyalty Program, έτσι απλά;
Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)
Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)
Mobile Advertising: Η Αχίλλειος Πτέρνα της Google;
Mobile Advertising: Η Αχίλλειος Πτέρνα της Google;
ΔΟΜΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΟΜΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Google X, το πιο καινοτόμο εργαστήριο της Google,  στο 1ο Thessaloniki Science Festival
Το Google X, το πιο καινοτόμο εργαστήριο της Google, στο 1ο Thessaloniki Science Festival
Δωρεάν Σεμινάριο για Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Βρετανία και Ευρώπη
Δωρεάν Σεμινάριο για Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Βρετανία και Ευρώπη
DIGITAL HIGHLIGHTS: SOCIAL MEDIA CONFERENCES Q1‘15
DIGITAL HIGHLIGHTS: SOCIAL MEDIA CONFERENCES Q1‘15
Πόσοι Οικονόμοι και Διαχειριστές Κτιρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Οικονόμοι και Διαχειριστές Κτιρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Νοσηλευτές και Μαίες θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Νοσηλευτές και Μαίες θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
THINK: Larissa | «Σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις» «Εισαγωγή στη ρομποτική»
THINK: Larissa | «Σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις» «Εισαγωγή στη ρομποτική»