7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.

7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.
Ημερομηνία: 18/05     Εμφανίσεις: 1229

Πηγή: www.suit.gr

Σύμφωνα με με όλα τα στατιστικά στοιχεια που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, φωτογραφίες και βίντεο είναι το content με το μεγαλύτερο engagement στο Facebook.

Ωστόσο πως γίνεται ένας χρήστης εκτός από το να κάνει like ή comment να μοιραστεί το περιεχόμενο σου με τους φίλους του στο Facebook για να αυξηθεί το virality της σελίδας σου άρα και το reach;

Το βασικό concept βασίζεται στην στρατηγική. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τέτοια στρατηγική έτσι ώστε να ξοδέψετε το 50% του χρόνου σας ή του budget σας στη δημιουργία του content και να αφήσετε το άλλο 50% για να σκεφτείτε τρόπους και να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο για να διαδώσετε το περιεχομενο σας.

Πολλές φορές πιστεύω οτι όσον αφορά το budget καλό είναι να αφιερώσετε το 60% σε διαφίμιση και προώθηση και το 40% στη δημιουργία της ιδέας χωρίς όμως ποτέ να δημιουργήσετε μια ιδέα υποδεέστερη των προσδοκιών σας.

Έτσι λοιπον όπως είναι σήμερα δομημένο το Facebook  δεν αρκεί να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική η οποία θα βοηθήσει το περιεχόμενο σας να διαδοθεί καθώς οι χρήστες θα θέλουν να το κάνουν share.

Παρακάτω θα αναλύσυμε 7+1 τρόπους για να το πετύχετε.


1. Αναπτύξτε δεσμούς με τους fans σας

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην σκέφτεστε σαν brand, μπείτε στη θέση του κοινού σας και δείξτε στους fans σας οτι πραγματικά νοιάζεστε γι αυτούς. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι χρήσιμες συμβουλές, tips καθώς και περιεχόμενο που μπορεί να λύσει καθημερινά προβλήματα των fans σας αλλά έχει σχέση με τις αξίες ή το ίδιο το brand σας.

2. Ανακαλύψτε τι τους παρακινεί

Οι περισσότεροι fans δημιουργούν λογαριασμό στο Facebook για να εκφράσουν τον εαυτό τους τις ιδέες τους αλλά και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Δημιουργήστε λοιπον content που θα τους “παθιάσει” θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με το brand σας και θα τους εκφράζει. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα το κάνουν share στο profile τους αφού είναι περιεχόμενο που θα δημιουργούσαν και οι ίδιοι.

3. Αντιδράστε γρήγορα

Μην προγραμματίζετε όλα σας τα posts με βάση κάποιο content calendar. Μπορείτε πάντα να έχετε ένα content calendar για προιόντικά posts ή posts που αφορούν κάποιο event κτλ, ωστόσο παντα είναι καλό να πιάνουμε τα γεγονότα την ώρα που γίνονται και να δημιουργούμε buzz στις σελίδες μας γύρω από αυτά. Θυμηθείτε το buzz που δημιούργησαν τα Oreo κάνοντας post την όταν έγινε το blackout στο Superbowl το οποίο έλεγε “You can still dunk in the dark.

Χρησιμοποιήστε ακόμα και το κινητό σας τηλέφωνο για να παράγετε content στη σελίδα σας αν πιστεύετε οτι θα βελτιώσει τον χρόνο αντίδρασης σας.

4. Γίνετε ένα με τους fans σας

Φορέστε τα παπούτσια των fans σας. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως fan να δείτε από ένα brand και γιατί θα κάνατε like στη συγκεκριμένη σελίδα. Σκεφτείτε οτι το καλύτερο content είναι αυτό που παράγεται από το ίδιο το κοινό (user generated), οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε συζητήσεις που θα εμπεύσουν το κοινό σας να δημιουργήσε το δικό του content γύρω από το brand σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Διαβάστε ακόμα

Αφιέρωμα αμερικανικών ΜΜΕ: Η Ελλάδα είναι ο παράδεισος των startup εταιρειών.
Αφιέρωμα αμερικανικών ΜΜΕ: Η Ελλάδα είναι ο παράδεισος των startup εταιρειών.
Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων: Πρόσκληση για την επιλογή Ενδιάμεσων Φορέων Χρηματοδότησης του
Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων: Πρόσκληση για την επιλογή Ενδιάμεσων Φορέων Χρηματοδότησης του "InnovFin SME Guarantee Facility"
Χορήγηση τριών υποτροφιών του Πανεπιστημίου Hankuk της Νότιας Κορέας σε Έλληνες υπηκόους για προπτυχιακές σπουδές κατά το έτος 2015
Χορήγηση τριών υποτροφιών του Πανεπιστημίου Hankuk της Νότιας Κορέας σε Έλληνες υπηκόους για προπτυχιακές σπουδές κατά το έτος 2015
Η Hellenic Youth Participation στο Model of United Nations
Η Hellenic Youth Participation στο Model of United Nations
Τριάντα συν μια «ατάκες» επιτυχημένων ανθρώπων που εμπνέουν -Επιχειρηματίες, πολιτικοί, φιλόσοφοι
Τριάντα συν μια «ατάκες» επιτυχημένων ανθρώπων που εμπνέουν -Επιχειρηματίες, πολιτικοί, φιλόσοφοι
Εκδηλώσεις Διμερών Επιχειρηματικών Συναντήσεων στους τομείς της ναυτιλίας «IceFish 2014» και «NaviGate Matchmaking Event 2014»
Εκδηλώσεις Διμερών Επιχειρηματικών Συναντήσεων στους τομείς της ναυτιλίας «IceFish 2014» και «NaviGate Matchmaking Event 2014»
Μεταπτυχιακό με θέμα: «Επιχειρηματικότητα & Συμβουλευτική στην Αγροτική Ανάπτυξη» από το ΓΠΑ
Μεταπτυχιακό με θέμα: «Επιχειρηματικότητα & Συμβουλευτική στην Αγροτική Ανάπτυξη» από το ΓΠΑ
Eρχονται 1.310 προσλήψεις στο Δημόσιο -Σε ποιους φορείς και περιοχές
Eρχονται 1.310 προσλήψεις στο Δημόσιο -Σε ποιους φορείς και περιοχές
Πώς μπορεί κάποιος να «κρατήσει» τη δουλειά του -12 μυστικά που κάνουν τους εργαζόμενους να ξεχωρίζουν.
Πώς μπορεί κάποιος να «κρατήσει» τη δουλειά του -12 μυστικά που κάνουν τους εργαζόμενους να ξεχωρίζουν.
O φούρναρης που ψήνει 10 τόνους ψωμί την ημέρα | To Success Story της επιχείρησης που αύξησε τις πωλήσεις μέσα στην κρίση!
O φούρναρης που ψήνει 10 τόνους ψωμί την ημέρα | To Success Story της επιχείρησης που αύξησε τις πωλήσεις μέσα στην κρίση!
Η startup που βάζει
Η startup που βάζει "λουκέτο" στα σούπερ μάρκετ
Γίνε και εσύ social media specialist. Μπορείς. Ή μήπως όχι;
Γίνε και εσύ social media specialist. Μπορείς. Ή μήπως όχι;
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Αναλογιστική επιστήμη και διοικητική κινδύνου» από το ΠΑ.ΠΕΙ
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Αναλογιστική επιστήμη και διοικητική κινδύνου» από το ΠΑ.ΠΕΙ
5 συμβουλές για να εργάζεσαι καλύτερα απ’ το σπίτι
5 συμβουλές για να εργάζεσαι καλύτερα απ’ το σπίτι
Η Ευρώπη μέσα από το Foursquare
Η Ευρώπη μέσα από το Foursquare
Ψηφιακό μάρκετινγκ και στρατηγικές δεξιότητες
Ψηφιακό μάρκετινγκ και στρατηγικές δεξιότητες
ΕΒΕΠ: 4 υποτροφίες για μεταπτυχιακές οικονομικές σπουδές
ΕΒΕΠ: 4 υποτροφίες για μεταπτυχιακές οικονομικές σπουδές
Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις το Google+ προς όφελος των πωλήσεών σου
Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις το Google+ προς όφελος των πωλήσεών σου
Τα αγαπημένα βιβλία των πιο επιτυχημένων επιχειρηματιών του κόσμου!
Τα αγαπημένα βιβλία των πιο επιτυχημένων επιχειρηματιών του κόσμου!
7 tips για να διαχειριστείτε τη φήμη σας
7 tips για να διαχειριστείτε τη φήμη σας