7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.

7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.
Ημερομηνία: 18/05     Εμφανίσεις: 1233

Πηγή: www.suit.gr

Σύμφωνα με με όλα τα στατιστικά στοιχεια που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, φωτογραφίες και βίντεο είναι το content με το μεγαλύτερο engagement στο Facebook.

Ωστόσο πως γίνεται ένας χρήστης εκτός από το να κάνει like ή comment να μοιραστεί το περιεχόμενο σου με τους φίλους του στο Facebook για να αυξηθεί το virality της σελίδας σου άρα και το reach;

Το βασικό concept βασίζεται στην στρατηγική. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τέτοια στρατηγική έτσι ώστε να ξοδέψετε το 50% του χρόνου σας ή του budget σας στη δημιουργία του content και να αφήσετε το άλλο 50% για να σκεφτείτε τρόπους και να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο για να διαδώσετε το περιεχομενο σας.

Πολλές φορές πιστεύω οτι όσον αφορά το budget καλό είναι να αφιερώσετε το 60% σε διαφίμιση και προώθηση και το 40% στη δημιουργία της ιδέας χωρίς όμως ποτέ να δημιουργήσετε μια ιδέα υποδεέστερη των προσδοκιών σας.

Έτσι λοιπον όπως είναι σήμερα δομημένο το Facebook  δεν αρκεί να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική η οποία θα βοηθήσει το περιεχόμενο σας να διαδοθεί καθώς οι χρήστες θα θέλουν να το κάνουν share.

Παρακάτω θα αναλύσυμε 7+1 τρόπους για να το πετύχετε.


1. Αναπτύξτε δεσμούς με τους fans σας

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην σκέφτεστε σαν brand, μπείτε στη θέση του κοινού σας και δείξτε στους fans σας οτι πραγματικά νοιάζεστε γι αυτούς. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι χρήσιμες συμβουλές, tips καθώς και περιεχόμενο που μπορεί να λύσει καθημερινά προβλήματα των fans σας αλλά έχει σχέση με τις αξίες ή το ίδιο το brand σας.

2. Ανακαλύψτε τι τους παρακινεί

Οι περισσότεροι fans δημιουργούν λογαριασμό στο Facebook για να εκφράσουν τον εαυτό τους τις ιδέες τους αλλά και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Δημιουργήστε λοιπον content που θα τους “παθιάσει” θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με το brand σας και θα τους εκφράζει. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα το κάνουν share στο profile τους αφού είναι περιεχόμενο που θα δημιουργούσαν και οι ίδιοι.

3. Αντιδράστε γρήγορα

Μην προγραμματίζετε όλα σας τα posts με βάση κάποιο content calendar. Μπορείτε πάντα να έχετε ένα content calendar για προιόντικά posts ή posts που αφορούν κάποιο event κτλ, ωστόσο παντα είναι καλό να πιάνουμε τα γεγονότα την ώρα που γίνονται και να δημιουργούμε buzz στις σελίδες μας γύρω από αυτά. Θυμηθείτε το buzz που δημιούργησαν τα Oreo κάνοντας post την όταν έγινε το blackout στο Superbowl το οποίο έλεγε “You can still dunk in the dark.

Χρησιμοποιήστε ακόμα και το κινητό σας τηλέφωνο για να παράγετε content στη σελίδα σας αν πιστεύετε οτι θα βελτιώσει τον χρόνο αντίδρασης σας.

4. Γίνετε ένα με τους fans σας

Φορέστε τα παπούτσια των fans σας. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως fan να δείτε από ένα brand και γιατί θα κάνατε like στη συγκεκριμένη σελίδα. Σκεφτείτε οτι το καλύτερο content είναι αυτό που παράγεται από το ίδιο το κοινό (user generated), οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε συζητήσεις που θα εμπεύσουν το κοινό σας να δημιουργήσε το δικό του content γύρω από το brand σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Διαβάστε ακόμα

Οι Δεξιότητες ως Κύριος Άξονας του Μέλλοντος
Οι Δεξιότητες ως Κύριος Άξονας του Μέλλοντος
Γιατί να προσλάβεις έναν Backpacker?
Γιατί να προσλάβεις έναν Backpacker?
AMAZON Ο Βασιλιάς του Ηλεκτρονικού Εµπορίου
AMAZON Ο Βασιλιάς του Ηλεκτρονικού Εµπορίου
H Brandnew βρήκε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 1,9 εκατ. δολαρίων!
H Brandnew βρήκε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 1,9 εκατ. δολαρίων!
Τα 4 βήματα για να λες «όχι» όπως οι υπερ-επιτυχημένοι
Τα 4 βήματα για να λες «όχι» όπως οι υπερ-επιτυχημένοι
Προκηρύχθηκαν 540 θέσεις αορίστου χρόνου από τον ΑΣΕΠ
Προκηρύχθηκαν 540 θέσεις αορίστου χρόνου από τον ΑΣΕΠ
2o Career Day για απασχόληση σε Startups από το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece
2o Career Day για απασχόληση σε Startups από το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece
Η Attica Ventures πούλησε σε ελβετική εταιρεία τη Startup Antcor για 8,5 εκατ. ευρώ!
Η Attica Ventures πούλησε σε ελβετική εταιρεία τη Startup Antcor για 8,5 εκατ. ευρώ!
StartupBus Europe: Ο συναρπαστικότερος διαγωνισμός επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη
StartupBus Europe: Ο συναρπαστικότερος διαγωνισμός επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη
Πρόγραμμα για 12.000 ανέργους νέους 18 έως 24 ετών
Πρόγραμμα για 12.000 ανέργους νέους 18 έως 24 ετών
Βάσεις 2014 | Αναλυτικά οι βάσεις όλων των τμημάτων.
Βάσεις 2014 | Αναλυτικά οι βάσεις όλων των τμημάτων.
Open Coffee Athens | Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του 2014-2015.
Open Coffee Athens | Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του 2014-2015.
Έξι «τοξικές» συμπεριφορές που διώχνουν τους άλλους
Έξι «τοξικές» συμπεριφορές που διώχνουν τους άλλους
Αυτο είναι το μυστικό της επιτυχίας σε κάθε τομέα - Πώς να γίνετε δημιουργικοί και τυχεροί
Αυτο είναι το μυστικό της επιτυχίας σε κάθε τομέα - Πώς να γίνετε δημιουργικοί και τυχεροί
Για ένα καλύτερο βιογραφικό, κατεβάστε δωρεάν 275 πρότυπα του Word.
Για ένα καλύτερο βιογραφικό, κατεβάστε δωρεάν 275 πρότυπα του Word.
Παράταση στο Πρόγραμμα
Παράταση στο Πρόγραμμα "Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων" του ΕΣΠΑ
Τα 4 βήματα για να λες «όχι» όπως οι υπερ-επιτυχημένοι
Τα 4 βήματα για να λες «όχι» όπως οι υπερ-επιτυχημένοι
Αυτοί είναι οι εκατομμυριούχοι του eBay -Από απλοί πωλητές, άρχισαν να κολυμπούν στα κέρδη.
Αυτοί είναι οι εκατομμυριούχοι του eBay -Από απλοί πωλητές, άρχισαν να κολυμπούν στα κέρδη.
Έρευνα | Τα καλύτερα αμειβόμενα επαγγέλματα στην Ελλάδα.
Έρευνα | Τα καλύτερα αμειβόμενα επαγγέλματα στην Ελλάδα.
Τα έξι βήματα προς την επιτυχία -Ο πολυεκατομμυριούχος Μαρκ Κούμπαν δίνει συμβουλές σε επίδοξους επιχειρηματίες
Τα έξι βήματα προς την επιτυχία -Ο πολυεκατομμυριούχος Μαρκ Κούμπαν δίνει συμβουλές σε επίδοξους επιχειρηματίες