7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.

7+1 τρόποι για να δημιουργήσετε shareable content στα social media.
Ημερομηνία: 18/05     Εμφανίσεις: 1250

Πηγή: www.suit.gr

Σύμφωνα με με όλα τα στατιστικά στοιχεια που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, φωτογραφίες και βίντεο είναι το content με το μεγαλύτερο engagement στο Facebook.

Ωστόσο πως γίνεται ένας χρήστης εκτός από το να κάνει like ή comment να μοιραστεί το περιεχόμενο σου με τους φίλους του στο Facebook για να αυξηθεί το virality της σελίδας σου άρα και το reach;

Το βασικό concept βασίζεται στην στρατηγική. Θα πρέπει να δημιουργήσετε τέτοια στρατηγική έτσι ώστε να ξοδέψετε το 50% του χρόνου σας ή του budget σας στη δημιουργία του content και να αφήσετε το άλλο 50% για να σκεφτείτε τρόπους και να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο για να διαδώσετε το περιεχομενο σας.

Πολλές φορές πιστεύω οτι όσον αφορά το budget καλό είναι να αφιερώσετε το 60% σε διαφίμιση και προώθηση και το 40% στη δημιουργία της ιδέας χωρίς όμως ποτέ να δημιουργήσετε μια ιδέα υποδεέστερη των προσδοκιών σας.

Έτσι λοιπον όπως είναι σήμερα δομημένο το Facebook  δεν αρκεί να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική η οποία θα βοηθήσει το περιεχόμενο σας να διαδοθεί καθώς οι χρήστες θα θέλουν να το κάνουν share.

Παρακάτω θα αναλύσυμε 7+1 τρόπους για να το πετύχετε.


1. Αναπτύξτε δεσμούς με τους fans σας

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο μην σκέφτεστε σαν brand, μπείτε στη θέση του κοινού σας και δείξτε στους fans σας οτι πραγματικά νοιάζεστε γι αυτούς. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι χρήσιμες συμβουλές, tips καθώς και περιεχόμενο που μπορεί να λύσει καθημερινά προβλήματα των fans σας αλλά έχει σχέση με τις αξίες ή το ίδιο το brand σας.

2. Ανακαλύψτε τι τους παρακινεί

Οι περισσότεροι fans δημιουργούν λογαριασμό στο Facebook για να εκφράσουν τον εαυτό τους τις ιδέες τους αλλά και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα. Δημιουργήστε λοιπον content που θα τους “παθιάσει” θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με το brand σας και θα τους εκφράζει. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα το κάνουν share στο profile τους αφού είναι περιεχόμενο που θα δημιουργούσαν και οι ίδιοι.

3. Αντιδράστε γρήγορα

Μην προγραμματίζετε όλα σας τα posts με βάση κάποιο content calendar. Μπορείτε πάντα να έχετε ένα content calendar για προιόντικά posts ή posts που αφορούν κάποιο event κτλ, ωστόσο παντα είναι καλό να πιάνουμε τα γεγονότα την ώρα που γίνονται και να δημιουργούμε buzz στις σελίδες μας γύρω από αυτά. Θυμηθείτε το buzz που δημιούργησαν τα Oreo κάνοντας post την όταν έγινε το blackout στο Superbowl το οποίο έλεγε “You can still dunk in the dark.

Χρησιμοποιήστε ακόμα και το κινητό σας τηλέφωνο για να παράγετε content στη σελίδα σας αν πιστεύετε οτι θα βελτιώσει τον χρόνο αντίδρασης σας.

4. Γίνετε ένα με τους fans σας

Φορέστε τα παπούτσια των fans σας. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως fan να δείτε από ένα brand και γιατί θα κάνατε like στη συγκεκριμένη σελίδα. Σκεφτείτε οτι το καλύτερο content είναι αυτό που παράγεται από το ίδιο το κοινό (user generated), οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε συζητήσεις που θα εμπεύσουν το κοινό σας να δημιουργήσε το δικό του content γύρω από το brand σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Μήπως νευριάζετε με το παραμικρό; Πέντε tips για να μην ξεσπάτε σε άλλους
Μήπως νευριάζετε με το παραμικρό; Πέντε tips για να μην ξεσπάτε σε άλλους
Ο ποιo ανόητος λόγος για να πουλήσει κανείς τις μετοχές του
Ο ποιo ανόητος λόγος για να πουλήσει κανείς τις μετοχές του
Επικοινωνία: 3 φράσεις που μειώνουν το στρες
Επικοινωνία: 3 φράσεις που μειώνουν το στρες
Ο 23χρονος που βγάζει $500.000 το χρόνο τουιτάροντας
Ο 23χρονος που βγάζει $500.000 το χρόνο τουιτάροντας
Οι 10 λόγοι για τους οποίους όλοι οι υπάλληλοι λατρεύουν το αφεντικό τους, τον Mark Zuckerberg!
Οι 10 λόγοι για τους οποίους όλοι οι υπάλληλοι λατρεύουν το αφεντικό τους, τον Mark Zuckerberg!
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Γ')
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Γ')
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Οι κανόνες ηγεσίας του Ρίτσαρντ Μπράνσον
Οι κανόνες ηγεσίας του Ρίτσαρντ Μπράνσον
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Β')
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Β')
Επιχειρηματικά μαθήματα από τον Γουόρεν Μπάφετ στον Μπιλ Γκέιτς
Επιχειρηματικά μαθήματα από τον Γουόρεν Μπάφετ στον Μπιλ Γκέιτς
Οι 5 ελληνικές εταιρείες που βάζουν τα γυαλιά σε κολοσσούς του εξωτερικού!
Οι 5 ελληνικές εταιρείες που βάζουν τα γυαλιά σε κολοσσούς του εξωτερικού!
7 φράσεις που... κλείνουν εταιρίες!
7 φράσεις που... κλείνουν εταιρίες!
Πότε μπορώ να πουλήσω online;
Πότε μπορώ να πουλήσω online;
Τα αστέρια της Silicon Valley
Τα αστέρια της Silicon Valley
Ξέπλυμα χρήματος: Οδηγός για αρχάριους (Α)
Ξέπλυμα χρήματος: Οδηγός για αρχάριους (Α)
Επιρροή και χειραγώγηση. Οι 3 κανόνες
Επιρροή και χειραγώγηση. Οι 3 κανόνες
Συμβουλές από τον γκουρού των επενδυτών Γουόρεν Μπάφετ
Συμβουλές από τον γκουρού των επενδυτών Γουόρεν Μπάφετ
Οι πέντε «χρυσοί» κανόνες του emailing από τον πρόεδρο της Google
Οι πέντε «χρυσοί» κανόνες του emailing από τον πρόεδρο της Google
Web World Expo 2014| Ζήσαμε τη μοναδική ατμόσφαιρα του διαδικτύου
Web World Expo 2014| Ζήσαμε τη μοναδική ατμόσφαιρα του διαδικτύου
Τα λογότυπα κολοσσών σε... αριθμούς
Τα λογότυπα κολοσσών σε... αριθμούς
4 users online. Most 48