Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1185

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Β')
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Β')
Επιχειρηματικά μαθήματα από τον Γουόρεν Μπάφετ στον Μπιλ Γκέιτς
Επιχειρηματικά μαθήματα από τον Γουόρεν Μπάφετ στον Μπιλ Γκέιτς
Οι 5 ελληνικές εταιρείες που βάζουν τα γυαλιά σε κολοσσούς του εξωτερικού!
Οι 5 ελληνικές εταιρείες που βάζουν τα γυαλιά σε κολοσσούς του εξωτερικού!
7 φράσεις που... κλείνουν εταιρίες!
7 φράσεις που... κλείνουν εταιρίες!
Πότε μπορώ να πουλήσω online;
Πότε μπορώ να πουλήσω online;
Τα αστέρια της Silicon Valley
Τα αστέρια της Silicon Valley
Ξέπλυμα χρήματος: Οδηγός για αρχάριους (Α)
Ξέπλυμα χρήματος: Οδηγός για αρχάριους (Α)
Επιρροή και χειραγώγηση. Οι 3 κανόνες
Επιρροή και χειραγώγηση. Οι 3 κανόνες
Συμβουλές από τον γκουρού των επενδυτών Γουόρεν Μπάφετ
Συμβουλές από τον γκουρού των επενδυτών Γουόρεν Μπάφετ
Οι πέντε «χρυσοί» κανόνες του emailing από τον πρόεδρο της Google
Οι πέντε «χρυσοί» κανόνες του emailing από τον πρόεδρο της Google
Web World Expo 2014| Ζήσαμε τη μοναδική ατμόσφαιρα του διαδικτύου
Web World Expo 2014| Ζήσαμε τη μοναδική ατμόσφαιρα του διαδικτύου
Τα λογότυπα κολοσσών σε... αριθμούς
Τα λογότυπα κολοσσών σε... αριθμούς
Startup Grind 2014 in Athens | Ήταν εκεί και το Startup.gr!
Startup Grind 2014 in Athens | Ήταν εκεί και το Startup.gr!
Η ιστορία του ζάμπλουτου Τζακ Μα της Alibaba
Η ιστορία του ζάμπλουτου Τζακ Μα της Alibaba
Τί Βλέπουμε στην Εργασία και τους Μισθούς Σήμερα;
Τί Βλέπουμε στην Εργασία και τους Μισθούς Σήμερα;
Ημερίδα στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας
Ημερίδα στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας
Πενήντα αποχρώσεις του γκρι... made in Greece
Πενήντα αποχρώσεις του γκρι... made in Greece
Νέα εταιρία ή προϊόν; Έτσι θα βρεις το σωστό όνομα
Νέα εταιρία ή προϊόν; Έτσι θα βρεις το σωστό όνομα
Γίνε μέλος του ThinkBiz - μία ευκαιρία για όλους τους φοιτητές!
Γίνε μέλος του ThinkBiz - μία ευκαιρία για όλους τους φοιτητές!
Ξεκινάς επιχείρηση; Μην αφήσεις ακόμα τη δουλειά σου!
Ξεκινάς επιχείρηση; Μην αφήσεις ακόμα τη δουλειά σου!
10 users online. Most 48