Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1263

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Οι 11 startup που θα σας δείξουν την βολική πλευρά της ζωής
Οι 11 startup που θα σας δείξουν την βολική πλευρά της ζωής
Τρία μόνο γράμματα είναι ικανά να καθορίσουν την καριέρα σου
Τρία μόνο γράμματα είναι ικανά να καθορίσουν την καριέρα σου
Πόσοι Ταξιδιωτικοί Συνοδοί, Εισπράκτορες και Ξεναγοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Ταξιδιωτικοί Συνοδοί, Εισπράκτορες και Ξεναγοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
5 χρήσιμες συμβουλές για την ίδρυση ενός startup!
5 χρήσιμες συμβουλές για την ίδρυση ενός startup!
Συμβουλές καριέρας από τον ιδρυτή του LinkedIn
Συμβουλές καριέρας από τον ιδρυτή του LinkedIn
Πόσοι Γιατροί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Γιατροί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Αρνητικές σκέψεις που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε
Αρνητικές σκέψεις που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε
Πόσοι Μηχανικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Μηχανικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Δισεκατομμυριούχοι που κάποτε ήταν «στην ψάθα»
Δισεκατομμυριούχοι που κάποτε ήταν «στην ψάθα»
Επαγγέλματα με υψηλές αποδοχές και χωρίς στρες
Επαγγέλματα με υψηλές αποδοχές και χωρίς στρες
Πόσοι Μαθηματικοί, Αναλογιστές και Στατιστικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Μαθηματικοί, Αναλογιστές και Στατιστικοί θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Social Media και προσωπικά δεδομένα
Social Media και προσωπικά δεδομένα
Τα 9 συμπεράσματα της πρώτης εντύπωσης
Τα 9 συμπεράσματα της πρώτης εντύπωσης
Σύγκρουση και Ισορροπία Ανάμεσα σε Εργασία και Οικογένεια
Σύγκρουση και Ισορροπία Ανάμεσα σε Εργασία και Οικογένεια
Το απέδειξε και η επιστήμη: Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη!
Το απέδειξε και η επιστήμη: Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη!
Πώς καθορίζει η αγορά εργασίας την επαγγελματική πρόοδο;
Πώς καθορίζει η αγορά εργασίας την επαγγελματική πρόοδο;
Παγκόσμιο Συνέδριο Επιχειρηματικότητας, Μιλάνο 16-19 Μαρτίου 2015
Παγκόσμιο Συνέδριο Επιχειρηματικότητας, Μιλάνο 16-19 Μαρτίου 2015
Πώς Αποφασίζουμε για την Επαγγελματική μας Πορεία;
Πώς Αποφασίζουμε για την Επαγγελματική μας Πορεία;
Έπεσαν όλα μαζί; Η λύση είναι μία και απλή!
Έπεσαν όλα μαζί; Η λύση είναι μία και απλή!
Το χρήσιμο διαφορικό κατώφλι του Weber
Το χρήσιμο διαφορικό κατώφλι του Weber
15 users online. Most 65