Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1276

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Πόσοι Οικονόμοι και Διαχειριστές Κτιρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Οικονόμοι και Διαχειριστές Κτιρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Νοσηλευτές και Μαίες θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Νοσηλευτές και Μαίες θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
THINK: Larissa | «Σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις» «Εισαγωγή στη ρομποτική»
THINK: Larissa | «Σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις» «Εισαγωγή στη ρομποτική»
Load, Aim, Shoot: στοχεύστε με ακρίβεια το κοινό σας μέσα από τα εργαλεία του Facebook
Load, Aim, Shoot: στοχεύστε με ακρίβεια το κοινό σας μέσα από τα εργαλεία του Facebook
Τι θα κερδίσει η επιχείρησή μου από τα Social Media;
Τι θα κερδίσει η επιχείρησή μου από τα Social Media;
Νέα εργαλεία Facebook: Catchier online content!
Νέα εργαλεία Facebook: Catchier online content!
Πόσοι Σερβιτόροι θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Σερβιτόροι θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Ταμίες και Υπάλληλοι Έκδοσης Εισιτηρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Ταμίες και Υπάλληλοι Έκδοσης Εισιτηρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Οι σημαντικότερες startup επιχειρήσεις του κόσμου
Οι σημαντικότερες startup επιχειρήσεις του κόσμου
Ψάξε στο μυαλό ενός μαραθωνοδρόμου
Ψάξε στο μυαλό ενός μαραθωνοδρόμου
Πόσοι Παιδοκόμοι και Βοηθοί Δασκάλων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Παιδοκόμοι και Βοηθοί Δασκάλων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Δέκα λάθη που μπορούν να καταστρέψουν το βιογραφικό σας
Δέκα λάθη που μπορούν να καταστρέψουν το βιογραφικό σας
Πόσοι Πωλητές σε Καταστήματα θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Πωλητές σε Καταστήματα θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Αυτά τα 16 χόμπι θα σας αποφέρουν χρήματα
Αυτά τα 16 χόμπι θα σας αποφέρουν χρήματα
435 Λέξεις για τις πυραμίδες
435 Λέξεις για τις πυραμίδες
Γιατί ο David Einhorn προσλαμβάνει μόνο «καλούς ανθρώπους»
Γιατί ο David Einhorn προσλαμβάνει μόνο «καλούς ανθρώπους»
H πρώτη επίσημη πανελλαδική εμφάνιση του “Women Techmakers”
H πρώτη επίσημη πανελλαδική εμφάνιση του “Women Techmakers”
Highlights: f8 Developers Conference '15
Highlights: f8 Developers Conference '15
Πόσοι Υπάλληλοι Λογιστηρίου και Ασκούντες Συναφή Επαγγέλματα θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Υπάλληλοι Λογιστηρίου και Ασκούντες Συναφή Επαγγέλματα θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Αποφεύγεις το ρίσκο; Χάνεις τη ζωή. Υπάρχει κι άλλος τρόπος!
Αποφεύγεις το ρίσκο; Χάνεις τη ζωή. Υπάρχει κι άλλος τρόπος!