Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1216

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του… 2020: Ο τομέας της υγείας
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του… 2020: Ο τομέας της υγείας
Τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα» του λόγου
Τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα» του λόγου
Πώς σκέφτονται οι σωστοί επιχειρηματίες
Πώς σκέφτονται οι σωστοί επιχειρηματίες
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του 2020
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του 2020
Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
Αξιοποιήστε το  Venture capital για χρηματοδότηση
Αξιοποιήστε το Venture capital για χρηματοδότηση
6+1 τρόποι για να γίνεις εκατομμυριούχος
6+1 τρόποι για να γίνεις εκατομμυριούχος
Το TEDxUniversityofMacedonia έφτασε στην
Το TEDxUniversityofMacedonia έφτασε στην "Ιθάκη" του..
Facility Management: Η εύρυθμη λειτουργία στο επίκεντρο
Facility Management: Η εύρυθμη λειτουργία στο επίκεντρο
Τα «χρυσά» προϊόντα που πουλάει κάθε χώρα
Τα «χρυσά» προϊόντα που πουλάει κάθε χώρα
Δείτε (ακόμη) και την αποτυχία ως επένδυση
Δείτε (ακόμη) και την αποτυχία ως επένδυση
Ο ιδρυτής του LinkedIn δίνει εξαιρετικές συμβουλές καριέρας
Ο ιδρυτής του LinkedIn δίνει εξαιρετικές συμβουλές καριέρας
Εργασιομανής; Πριν καυχηθείς, δες αυτό
Εργασιομανής; Πριν καυχηθείς, δες αυτό
Πως να Πουλάς Ακριβά
Πως να Πουλάς Ακριβά
Δώδεκα πράγματα που δεν ξέρετε για τον πολυσυζητημένο Tim Cook της Apple
Δώδεκα πράγματα που δεν ξέρετε για τον πολυσυζητημένο Tim Cook της Apple
Αποτελεσματικό εταιρικό περιεχόμενο σε 12+1 βήματα
Αποτελεσματικό εταιρικό περιεχόμενο σε 12+1 βήματα
Yes We Do! | Η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο ξεκινά επίσημα φέτος τη λειτουργία της
Yes We Do! | Η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο ξεκινά επίσημα φέτος τη λειτουργία της
FEAST | Μια διαφορετική Προσέγγιση στη Μικροχρηματοδότηση της Δημιουργικής Οικονομίας
FEAST | Μια διαφορετική Προσέγγιση στη Μικροχρηματοδότηση της Δημιουργικής Οικονομίας
Οι διαχρονικές απόψεις του Μπιλ Γκέιτς που έγραψαν ιστορία
Οι διαχρονικές απόψεις του Μπιλ Γκέιτς που έγραψαν ιστορία
Αυτόματες περιλήψεις ειδήσεων - NewSum: Ανατροπή στην ενημέρωση;
Αυτόματες περιλήψεις ειδήσεων - NewSum: Ανατροπή στην ενημέρωση;
5 users online. Most 48