Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1294

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Γίνε μέλος στο Startup Ecosystem:



Ενημερώσου για: Διαγωνισμούς, Επιδοτήσεις, Σεμινάρια, Ιστορίες Επιτυχίας Startups

Διαβάστε ακόμα

Τι λέει το Χρώμα του Logo για την Εταιρία σας (infographic)
Τι λέει το Χρώμα του Logo για την Εταιρία σας (infographic)
Ολλανδία: Η χώρα που εξάγει το know how στα startups
Ολλανδία: Η χώρα που εξάγει το know how στα startups
Η επιλογή της Startup.gr (01/09/15): Forky
Η επιλογή της Startup.gr (01/09/15): Forky
19 FRESH Tools For Entrepreneurs & Startup Founders
19 FRESH Tools For Entrepreneurs & Startup Founders
Δημιουργήστε Εταιρείες με Οριζόντιες Ομάδες Χωρίς Αφεντικό. Η Περίπτωση της Valve
Δημιουργήστε Εταιρείες με Οριζόντιες Ομάδες Χωρίς Αφεντικό. Η Περίπτωση της Valve
21 GAME CHANGING New Tools For Entrepreneurs & Startup Founders
21 GAME CHANGING New Tools For Entrepreneurs & Startup Founders
Career Days από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ: Μεγάλοι Έλληνες επιχειρηματίες δίπλα στους νέους
Career Days από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ: Μεγάλοι Έλληνες επιχειρηματίες δίπλα στους νέους
26 of The Best Collaboration Apps for Your Team
26 of The Best Collaboration Apps for Your Team
5 σημεία παγίδες για να αποφύγετε αυτήν την περίοδο
5 σημεία παγίδες για να αποφύγετε αυτήν την περίοδο
Η εκπαίδευση αλλιώς - Το QS Top Universities καινοτομεί αξιολογώντας τα πανεπιστήμια όλου του κόσμου
Η εκπαίδευση αλλιώς - Το QS Top Universities καινοτομεί αξιολογώντας τα πανεπιστήμια όλου του κόσμου
Τρεις «Μελλοντολόγοι» προβλέπουν τα «καυτά» επαγγέλματα της επόμενης δεκαετίας
Τρεις «Μελλοντολόγοι» προβλέπουν τα «καυτά» επαγγέλματα της επόμενης δεκαετίας
Οι ‘Ολυμπιακοί Αγώνες’ των startups είναι εδώ Μπες στο Get In The Ring και εκτόξευσε τώρα την επιχειρηματική σου ιδέα
Οι ‘Ολυμπιακοί Αγώνες’ των startups είναι εδώ Μπες στο Get In The Ring και εκτόξευσε τώρα την επιχειρηματική σου ιδέα
Έχω μία τεράστια λίστα με αποθηκευμένα και αδιάβαστα άρθρα για αργότερα...that's okay!
Έχω μία τεράστια λίστα με αποθηκευμένα και αδιάβαστα άρθρα για αργότερα...that's okay!
Η Orange Grove, είναι το Ελληνο-Ολλανδικό θερμοκήπιο ιδεών.
Η Orange Grove, είναι το Ελληνο-Ολλανδικό θερμοκήπιο ιδεών.
H Ελληνική Startup επιλογή της ημέρας (22/07/2015): Mezoura.com
H Ελληνική Startup επιλογή της ημέρας (22/07/2015): Mezoura.com
42 Fascinating Business Facts That Will Blow Your Mind
42 Fascinating Business Facts That Will Blow Your Mind
H Startup επιλογή της ημέρας (21/7/15): Greek Way
H Startup επιλογή της ημέρας (21/7/15): Greek Way
To βιβλίο που μας δίνει τα 10 tips για το πως να μετατρέψουμε μία επιχειρηματική ιδέα από το Όνειρο στην Πραγματικότητα!
To βιβλίο που μας δίνει τα 10 tips για το πως να μετατρέψουμε μία επιχειρηματική ιδέα από το Όνειρο στην Πραγματικότητα!
Μετατρέψτε το Γκαράζ σας σε Γραφείο
Μετατρέψτε το Γκαράζ σας σε Γραφείο
Τρεις ιστορίες για αυτές τις δύσκολες –επιχειρηματικά- ημέρες
Τρεις ιστορίες για αυτές τις δύσκολες –επιχειρηματικά- ημέρες