Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1290

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Γίνε μέλος στο Startup Ecosystem:



Ενημερώσου για: Διαγωνισμούς, Επιδοτήσεις, Σεμινάρια, Ιστορίες Επιτυχίας Startups

Διαβάστε ακόμα

Έχω μία τεράστια λίστα με αποθηκευμένα και αδιάβαστα άρθρα για αργότερα...that's okay!
Έχω μία τεράστια λίστα με αποθηκευμένα και αδιάβαστα άρθρα για αργότερα...that's okay!
Η Orange Grove, είναι το Ελληνο-Ολλανδικό θερμοκήπιο ιδεών.
Η Orange Grove, είναι το Ελληνο-Ολλανδικό θερμοκήπιο ιδεών.
H Ελληνική Startup επιλογή της ημέρας (22/07/2015): Mezoura.com
H Ελληνική Startup επιλογή της ημέρας (22/07/2015): Mezoura.com
42 Fascinating Business Facts That Will Blow Your Mind
42 Fascinating Business Facts That Will Blow Your Mind
H Startup επιλογή της ημέρας (21/7/15): Greek Way
H Startup επιλογή της ημέρας (21/7/15): Greek Way
To βιβλίο που μας δίνει τα 10 tips για το πως να μετατρέψουμε μία επιχειρηματική ιδέα από το Όνειρο στην Πραγματικότητα!
To βιβλίο που μας δίνει τα 10 tips για το πως να μετατρέψουμε μία επιχειρηματική ιδέα από το Όνειρο στην Πραγματικότητα!
Μετατρέψτε το Γκαράζ σας σε Γραφείο
Μετατρέψτε το Γκαράζ σας σε Γραφείο
Τρεις ιστορίες για αυτές τις δύσκολες –επιχειρηματικά- ημέρες
Τρεις ιστορίες για αυτές τις δύσκολες –επιχειρηματικά- ημέρες
Η Startup επιλογή της ημέρας (15/07/15): Transifex
Η Startup επιλογή της ημέρας (15/07/15): Transifex
Θέλετε να φτιάξετε το κατάλληλο logo για την startup σας; Ρίξτε μία ματιά στα Online Logo Design Contests.
Θέλετε να φτιάξετε το κατάλληλο logo για την startup σας; Ρίξτε μία ματιά στα Online Logo Design Contests.
15 Tools Every Entrepreneur Should Have!
15 Tools Every Entrepreneur Should Have!
ECR ACADEMIC STUDENT AWARD 2015
ECR ACADEMIC STUDENT AWARD 2015
Η Startup επιλογή της ημέρας (13/07/15): Slack
Η Startup επιλογή της ημέρας (13/07/15): Slack
A Wildly Successful Startup, Airbnb, Can Give You a Lesson:
A Wildly Successful Startup, Airbnb, Can Give You a Lesson: "Never stop dreaming when you are rejected even from prominent investors in Sillicon Valle
Η πραγματική σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Η πραγματική σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
10 Startup Ιστοσελίδες που τραβάνε το ενδιαφέρον με την πρώτη μας ματιά!
10 Startup Ιστοσελίδες που τραβάνε το ενδιαφέρον με την πρώτη μας ματιά!
Παγκόσμιος Διαγωνισμός από την ΙΚΕΑ: EXCEPTIONAL CUSTOMER EXPERIENCE CHALLENGE
Παγκόσμιος Διαγωνισμός από την ΙΚΕΑ: EXCEPTIONAL CUSTOMER EXPERIENCE CHALLENGE
H Ελληνική Startup επιλογή της ημέρας (09/07/2015): Incrediblue
H Ελληνική Startup επιλογή της ημέρας (09/07/2015): Incrediblue
Διαγωνισμός: Startup Open
Διαγωνισμός: Startup Open
Η Startup επιλογή της ημέρας (08/07/15): Store Dot
Η Startup επιλογή της ημέρας (08/07/15): Store Dot