Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1150

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Διαβάστε ακόμα

Τα έξι βήματα προς την επιτυχία -Ο πολυεκατομμυριούχος Μαρκ Κούμπαν δίνει συμβουλές σε επίδοξους επιχειρηματίες
Τα έξι βήματα προς την επιτυχία -Ο πολυεκατομμυριούχος Μαρκ Κούμπαν δίνει συμβουλές σε επίδοξους επιχειρηματίες
Οι 15 δουλειές με τους υψηλότερους μισθούς για όσους έχουν μεταπτυχιακά
Οι 15 δουλειές με τους υψηλότερους μισθούς για όσους έχουν μεταπτυχιακά
Αφιέρωμα αμερικανικών ΜΜΕ: Η Ελλάδα είναι ο παράδεισος των startup εταιρειών.
Αφιέρωμα αμερικανικών ΜΜΕ: Η Ελλάδα είναι ο παράδεισος των startup εταιρειών.
Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων: Πρόσκληση για την επιλογή Ενδιάμεσων Φορέων Χρηματοδότησης του
Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων: Πρόσκληση για την επιλογή Ενδιάμεσων Φορέων Χρηματοδότησης του "InnovFin SME Guarantee Facility"
Χορήγηση τριών υποτροφιών του Πανεπιστημίου Hankuk της Νότιας Κορέας σε Έλληνες υπηκόους για προπτυχιακές σπουδές κατά το έτος 2015
Χορήγηση τριών υποτροφιών του Πανεπιστημίου Hankuk της Νότιας Κορέας σε Έλληνες υπηκόους για προπτυχιακές σπουδές κατά το έτος 2015
Η Hellenic Youth Participation στο Model of United Nations
Η Hellenic Youth Participation στο Model of United Nations
Τριάντα συν μια «ατάκες» επιτυχημένων ανθρώπων που εμπνέουν -Επιχειρηματίες, πολιτικοί, φιλόσοφοι
Τριάντα συν μια «ατάκες» επιτυχημένων ανθρώπων που εμπνέουν -Επιχειρηματίες, πολιτικοί, φιλόσοφοι
Εκδηλώσεις Διμερών Επιχειρηματικών Συναντήσεων στους τομείς της ναυτιλίας «IceFish 2014» και «NaviGate Matchmaking Event 2014»
Εκδηλώσεις Διμερών Επιχειρηματικών Συναντήσεων στους τομείς της ναυτιλίας «IceFish 2014» και «NaviGate Matchmaking Event 2014»
Μεταπτυχιακό με θέμα: «Επιχειρηματικότητα & Συμβουλευτική στην Αγροτική Ανάπτυξη» από το ΓΠΑ
Μεταπτυχιακό με θέμα: «Επιχειρηματικότητα & Συμβουλευτική στην Αγροτική Ανάπτυξη» από το ΓΠΑ
Eρχονται 1.310 προσλήψεις στο Δημόσιο -Σε ποιους φορείς και περιοχές
Eρχονται 1.310 προσλήψεις στο Δημόσιο -Σε ποιους φορείς και περιοχές
Πώς μπορεί κάποιος να «κρατήσει» τη δουλειά του -12 μυστικά που κάνουν τους εργαζόμενους να ξεχωρίζουν.
Πώς μπορεί κάποιος να «κρατήσει» τη δουλειά του -12 μυστικά που κάνουν τους εργαζόμενους να ξεχωρίζουν.
O φούρναρης που ψήνει 10 τόνους ψωμί την ημέρα | To Success Story της επιχείρησης που αύξησε τις πωλήσεις μέσα στην κρίση!
O φούρναρης που ψήνει 10 τόνους ψωμί την ημέρα | To Success Story της επιχείρησης που αύξησε τις πωλήσεις μέσα στην κρίση!
Η startup που βάζει
Η startup που βάζει "λουκέτο" στα σούπερ μάρκετ
Γίνε και εσύ social media specialist. Μπορείς. Ή μήπως όχι;
Γίνε και εσύ social media specialist. Μπορείς. Ή μήπως όχι;
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Αναλογιστική επιστήμη και διοικητική κινδύνου» από το ΠΑ.ΠΕΙ
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Αναλογιστική επιστήμη και διοικητική κινδύνου» από το ΠΑ.ΠΕΙ
5 συμβουλές για να εργάζεσαι καλύτερα απ’ το σπίτι
5 συμβουλές για να εργάζεσαι καλύτερα απ’ το σπίτι
Η Ευρώπη μέσα από το Foursquare
Η Ευρώπη μέσα από το Foursquare
Ψηφιακό μάρκετινγκ και στρατηγικές δεξιότητες
Ψηφιακό μάρκετινγκ και στρατηγικές δεξιότητες
ΕΒΕΠ: 4 υποτροφίες για μεταπτυχιακές οικονομικές σπουδές
ΕΒΕΠ: 4 υποτροφίες για μεταπτυχιακές οικονομικές σπουδές
Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις το Google+ προς όφελος των πωλήσεών σου
Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις το Google+ προς όφελος των πωλήσεών σου