Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1252

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Και τώρα τι?
Και τώρα τι?
Η Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα της Κρίσης
Η Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα της Κρίσης
Γιατί δεν εξελίσσεται η καριέρα μου;
Γιατί δεν εξελίσσεται η καριέρα μου;
Μεσάζοντες και Καρτέλ
Μεσάζοντες και Καρτέλ
Οι καλύτερες επιχειρήσεις start up
Οι καλύτερες επιχειρήσεις start up
"The Customer Funded Business"
ΙΚΕ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ  ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
ΙΚΕ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
PwC: Οι προβλέψεις για το 2015
PwC: Οι προβλέψεις για το 2015
Viral marketing η αλλιώς διαφήμιση απο στόμα σε στόμα
Viral marketing η αλλιώς διαφήμιση απο στόμα σε στόμα
Relationship Management  | Διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες
Relationship Management | Διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες
Συνήθη ζητήματα ενηλίκων που τους οδηγούν στην επαγγελματική συμβουλευτική
Συνήθη ζητήματα ενηλίκων που τους οδηγούν στην επαγγελματική συμβουλευτική
Η αναγκαιότητα συνεχούς κατάρτισης των Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Η αναγκαιότητα συνεχούς κατάρτισης των Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Προβληματικές συμπεριφορές στην εργασία
Προβληματικές συμπεριφορές στην εργασία
Γίνε επιχειρηματίας φιλάνθρωπος με κέρδος
Γίνε επιχειρηματίας φιλάνθρωπος με κέρδος
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του… 2020: Ο τομέας της υγείας
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του… 2020: Ο τομέας της υγείας
Τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα» του λόγου
Τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα» του λόγου
Πώς σκέφτονται οι σωστοί επιχειρηματίες
Πώς σκέφτονται οι σωστοί επιχειρηματίες
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του 2020
Οι τάσεις της αγοράς εργασίας του 2020
Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
15 users online. Most 48