Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1187

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Social media marketing: Η ουσία χωρίς πολύ «μπλα»
Social media marketing: Η ουσία χωρίς πολύ «μπλα»
Ανοίγεις επιχείρηση; Βρες το σωστό σημείο
Ανοίγεις επιχείρηση; Βρες το σωστό σημείο
Μαζί στη ζωή και τη δουλειά; Έτσι θα κρατήσετε τα λογικά σας…
Μαζί στη ζωή και τη δουλειά; Έτσι θα κρατήσετε τα λογικά σας…
Χαμηλή η απορροφητικότητα κονδυλίων του ΕΣΠΑ από μικρομεσαίους
Χαμηλή η απορροφητικότητα κονδυλίων του ΕΣΠΑ από μικρομεσαίους
Employee Engagement: Δεσμοί... απόδοσης
Employee Engagement: Δεσμοί... απόδοσης
Μήπως νευριάζετε με το παραμικρό; Πέντε tips για να μην ξεσπάτε σε άλλους
Μήπως νευριάζετε με το παραμικρό; Πέντε tips για να μην ξεσπάτε σε άλλους
Ο ποιo ανόητος λόγος για να πουλήσει κανείς τις μετοχές του
Ο ποιo ανόητος λόγος για να πουλήσει κανείς τις μετοχές του
Επικοινωνία: 3 φράσεις που μειώνουν το στρες
Επικοινωνία: 3 φράσεις που μειώνουν το στρες
Ο 23χρονος που βγάζει $500.000 το χρόνο τουιτάροντας
Ο 23χρονος που βγάζει $500.000 το χρόνο τουιτάροντας
Οι 10 λόγοι για τους οποίους όλοι οι υπάλληλοι λατρεύουν το αφεντικό τους, τον Mark Zuckerberg!
Οι 10 λόγοι για τους οποίους όλοι οι υπάλληλοι λατρεύουν το αφεντικό τους, τον Mark Zuckerberg!
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Γ')
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Γ')
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Οι κανόνες ηγεσίας του Ρίτσαρντ Μπράνσον
Οι κανόνες ηγεσίας του Ρίτσαρντ Μπράνσον
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Β')
Τα αστέρια της Silicon Valley (Μέρος Β')
Επιχειρηματικά μαθήματα από τον Γουόρεν Μπάφετ στον Μπιλ Γκέιτς
Επιχειρηματικά μαθήματα από τον Γουόρεν Μπάφετ στον Μπιλ Γκέιτς
Οι 5 ελληνικές εταιρείες που βάζουν τα γυαλιά σε κολοσσούς του εξωτερικού!
Οι 5 ελληνικές εταιρείες που βάζουν τα γυαλιά σε κολοσσούς του εξωτερικού!
7 φράσεις που... κλείνουν εταιρίες!
7 φράσεις που... κλείνουν εταιρίες!
Πότε μπορώ να πουλήσω online;
Πότε μπορώ να πουλήσω online;
Τα αστέρια της Silicon Valley
Τα αστέρια της Silicon Valley
Ξέπλυμα χρήματος: Οδηγός για αρχάριους (Α)
Ξέπλυμα χρήματος: Οδηγός για αρχάριους (Α)
5 users online. Most 48