Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1280

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Γίνε μέλος στο Startup Ecosystem:



Ενημερώσου για: Διαγωνισμούς, Επιδοτήσεις, Σεμινάρια, Ιστορίες Επιτυχίας Startups

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Διαβάστε ακόμα

Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 2ο)
Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 2ο)
Το Κολλέγιο Ανατόλια στο 1o Thessaloniki Science Festival 14- 17 Μαΐου 2015
Το Κολλέγιο Ανατόλια στο 1o Thessaloniki Science Festival 14- 17 Μαΐου 2015
Πώς το World of Warcraft μπορεί να σε κάνει δισεκατομμυριούχο
Πώς το World of Warcraft μπορεί να σε κάνει δισεκατομμυριούχο
Νέοι & Αντιλήψεις για την Επιχειρηματικότητα
Νέοι & Αντιλήψεις για την Επιχειρηματικότητα
Οι κινήσεις των ματιών φανερώνουν τα μυστικά μας!
Οι κινήσεις των ματιών φανερώνουν τα μυστικά μας!
Ανάπτυξη Προϊόντος με τον Lean τρόπο
Ανάπτυξη Προϊόντος με τον Lean τρόπο
Brand Religion
Brand Religion
Loyalty Program, έτσι απλά;
Loyalty Program, έτσι απλά;
Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)
Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)
Mobile Advertising: Η Αχίλλειος Πτέρνα της Google;
Mobile Advertising: Η Αχίλλειος Πτέρνα της Google;
ΔΟΜΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΟΜΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΝΕΟΦΥΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Google X, το πιο καινοτόμο εργαστήριο της Google,  στο 1ο Thessaloniki Science Festival
Το Google X, το πιο καινοτόμο εργαστήριο της Google, στο 1ο Thessaloniki Science Festival
Δωρεάν Σεμινάριο για Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Βρετανία και Ευρώπη
Δωρεάν Σεμινάριο για Μεταπτυχιακές Σπουδές σε Βρετανία και Ευρώπη
DIGITAL HIGHLIGHTS: SOCIAL MEDIA CONFERENCES Q1‘15
DIGITAL HIGHLIGHTS: SOCIAL MEDIA CONFERENCES Q1‘15
Πόσοι Οικονόμοι και Διαχειριστές Κτιρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Οικονόμοι και Διαχειριστές Κτιρίων θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία το 2020;
Πόσοι Νοσηλευτές και Μαίες θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
Πόσοι Νοσηλευτές και Μαίες θα Απασχοληθούν στην Ελληνική Οικονομία μέχρι το 2020;
THINK: Larissa | «Σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις» «Εισαγωγή στη ρομποτική»
THINK: Larissa | «Σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις» «Εισαγωγή στη ρομποτική»
Load, Aim, Shoot: στοχεύστε με ακρίβεια το κοινό σας μέσα από τα εργαλεία του Facebook
Load, Aim, Shoot: στοχεύστε με ακρίβεια το κοινό σας μέσα από τα εργαλεία του Facebook
Τι θα κερδίσει η επιχείρησή μου από τα Social Media;
Τι θα κερδίσει η επιχείρησή μου από τα Social Media;
Νέα εργαλεία Facebook: Catchier online content!
Νέα εργαλεία Facebook: Catchier online content!