Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο
Ημερομηνία: 17/07     Εμφανίσεις: 1348

Πηγή: epixeirein.gr

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες. Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης. Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει; Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”. Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link! Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί. Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”. Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α. (αυτό όμως είναι θέμα για άλλο άρθρο).

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).  Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”! Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Γίνε μέλος στο Startup Ecosystem:



Ενημερώσου για: Διαγωνισμούς, Επιδοτήσεις, Σεμινάρια, Ιστορίες Επιτυχίας Startups

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Διαβάστε ακόμα

Αποτελεσματικές Στρατηγικές για Word of Mouth Marketing
Αποτελεσματικές Στρατηγικές για Word of Mouth Marketing
INNECO 2016: Το μεγαλύτερο διεθνές συνέδριο νεανικής επιχειρηματικότητας
INNECO 2016: Το μεγαλύτερο διεθνές συνέδριο νεανικής επιχειρηματικότητας
Συνέντευξη στο Startup.gr: Τζίνα Ρούπακα, So Easy Βύρωνα (Νέας Ελβετίας)
Συνέντευξη στο Startup.gr: Τζίνα Ρούπακα, So Easy Βύρωνα (Νέας Ελβετίας)
Ποιος θα είναι ο επόμενος Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Αγροτικής Επιχειρηματικότητας;
Ποιος θα είναι ο επόμενος Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Αγροτικής Επιχειρηματικότητας;
Professional Diploma in Digital & Social Media
Professional Diploma in Digital & Social Media
Η Κυκλική Διαδικασία των Online Αγορών και πώς να την αξιοποιήσετε
Η Κυκλική Διαδικασία των Online Αγορών και πώς να την αξιοποιήσετε
Στον αέρα η αγροτική παραγωγή του 2016!
Στον αέρα η αγροτική παραγωγή του 2016!
Η Σημασία του Engagement στο Digital Marketing
Η Σημασία του Engagement στο Digital Marketing
Unisomnia, ένα κοινωνικό δίκτυο που σε παροτρύνει να συναντάς τους φίλους σου στην πραγματική ζωή
Unisomnia, ένα κοινωνικό δίκτυο που σε παροτρύνει να συναντάς τους φίλους σου στην πραγματική ζωή
Βρείτε όλα τα business resources που θα σας φανούν χρήσιμα για την startup σας
Βρείτε όλα τα business resources που θα σας φανούν χρήσιμα για την startup σας
Πώς οι Επιχειρηματίες Συνειδητοποιούν Τι θα Κάνουν στη Ζωή τους. Aha! ή Eureuka Moment.
Πώς οι Επιχειρηματίες Συνειδητοποιούν Τι θα Κάνουν στη Ζωή τους. Aha! ή Eureuka Moment.
Ξεκίνησε ο 22ος φοιτητικός διαγωνισμός economia με θέμα Restarting GREECE
Ξεκίνησε ο 22ος φοιτητικός διαγωνισμός economia με θέμα Restarting GREECE
Κλήρωση για 5 βιβλία “Το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας” δωρεάν!
Κλήρωση για 5 βιβλία “Το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας” δωρεάν!
Πρώτο βραβείο και έπαθλο 15.000 ευρώ για την «NΟODIO» στο Διαγωνισμό «Εnnovation» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Πρώτο βραβείο και έπαθλο 15.000 ευρώ για την «NΟODIO» στο Διαγωνισμό «Εnnovation» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Greece. Ιt’s time to reGroup ourselves!
Greece. Ιt’s time to reGroup ourselves!
Icaria Pure: Η ιδιαιτερότητα των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων της Ικαρίας [video]
Icaria Pure: Η ιδιαιτερότητα των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων της Ικαρίας [video]
Μοmentary Ink η Startup που φέρνει την επανάσταση στο χώρο των τατουάζ.
Μοmentary Ink η Startup που φέρνει την επανάσταση στο χώρο των τατουάζ.
Θέμα: 16ο Εργαστήριο (workshop) Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής Μάρκετινγκ για μικρές - μεσαίες επιχειρήσεις & Ελεύθερους Επαγγελματίες
Θέμα: 16ο Εργαστήριο (workshop) Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής Μάρκετινγκ για μικρές - μεσαίες επιχειρήσεις & Ελεύθερους Επαγγελματίες
Θέμα: 4ο Masterclass Μικρών Επιχειρήσεων στη Λευκωσία
Θέμα: 4ο Masterclass Μικρών Επιχειρήσεων στη Λευκωσία
ΗΠΑ: Κερδοφόρες επιχειρήσεις οι start-up ινδικής κάνναβης (Αποποινικοποίηση)
ΗΠΑ: Κερδοφόρες επιχειρήσεις οι start-up ινδικής κάνναβης (Αποποινικοποίηση)