Ιδέες μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν μια μικρή επιχείρηση

Ιδέες μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν μια μικρή επιχείρηση
Ημερομηνία: 24/07     Εμφανίσεις: 3871

Πηγή: www.reporter.gr

Έχετε μια μικρή επιχείρηση και θέλετε να την προωθήσετε αλλά δεν είστε ειδικός. Τι πρέπει να κάνετε αν δεν αντέχετε το κόστος ενός ειδικού; Η λύση είναι απλή: Προσπαθήστε να σκεφτείτε σαν ειδικός. Αρχίστε να παρατηρείτε τι κάνουν μεγαλύτερες επιχειρήσεις από τη δική σας με το ίδιο αντικείμενο. Δημιουργήστε έναν κατάλογο με τις λύσεις αυτές και αρχίστε να σκέφτεστε πως θα μπορούσατε να τις προσαρμόσετε στα μέτρα σας. Επικεντρωθείτε σε καθεμία από αυτές και σημειώστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μπορεί να έχουν για τη δική σας επιχείρηση συμπεριλαμβάνοντας το κόστος εφαρμογής τους. Και κυρίως, βεβαιωθείτε ότι ασχολείστε τουλάχιστον με τα παρακάτω:

Διαφοροποιηθείτε:

Κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ένα slogan. Ποιο είναι το δικό σας; Σκεφτείτε τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τους μεγάλους ή μικρούς ανταγωνιστές σας και φροντίστε να το προβάλλετε παντού. Το στοιχείο που σας διαφοροποιεί από τους άλλους είναι το slogan που πρέπει να έχετε.

Συνεργαστείτε:

Εντοπίστε το κοινό σας και σκεφτείτε ποιες άλλες επιχειρήσεις προσπαθούν να το προσεγγίσουν. Εντοπίστε τις και συνεργαστείτε μαζί τους έτσι ώστε να το προσεγγίσετε από κοινού, με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, προσφέροντας πιθανώς πιο ολοκληρωμένες λύσεις.

Κατατμήστε:

Χωρίστε το κοινό σας σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά και δημιουργήστε προϊόντα ή υπηρεσίες που απευθύνονται σε κάθε μία από τις ομάδες αυτές.

Επεκταθείτε:

Μήπως πουλάτε τα προϊόντα σας μόνο σε άλλους που τα μεταπωλούν; Αναρωτηθείτε αν έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε απευθείας τον τελικό καταναλωτή σας. Δεν χρειάζεται να ανοίξετε ειδικό κατάστημα, ευτυχώς υπάρχει και το internet.

Μπείτε στο διαδίκτυο:

Αν η επιχείρησή σας δεν είναι στο διαδίκτυο, πρέπει να τη βάλετε αμέσως.

Μιλήστε με τους πελάτες σας: Ρωτήστε τους τι μπορείτε να κάνετε για να εξυπηρετήσετε καλύτερα τις ανάγκες τους. Μπορεί να εντοπίσετε έτσι μια νέα τάση την οποία μέχρι τώρα δεν είχατε αντιληφθεί ή να οδηγηθείτε στη δημιουργία ενός νέου προϊόντος.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

comments powered by Disqus

Διαβάστε ακόμα

Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
Μοναδικό διήμερο εξωστρέφειας του οικοσυστήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας
Αξιοποιήστε το  Venture capital για χρηματοδότηση
Αξιοποιήστε το Venture capital για χρηματοδότηση
6+1 τρόποι για να γίνεις εκατομμυριούχος
6+1 τρόποι για να γίνεις εκατομμυριούχος
Το TEDxUniversityofMacedonia έφτασε στην
Το TEDxUniversityofMacedonia έφτασε στην "Ιθάκη" του..
Facility Management: Η εύρυθμη λειτουργία στο επίκεντρο
Facility Management: Η εύρυθμη λειτουργία στο επίκεντρο
Τα «χρυσά» προϊόντα που πουλάει κάθε χώρα
Τα «χρυσά» προϊόντα που πουλάει κάθε χώρα
Δείτε (ακόμη) και την αποτυχία ως επένδυση
Δείτε (ακόμη) και την αποτυχία ως επένδυση
Ο ιδρυτής του LinkedIn δίνει εξαιρετικές συμβουλές καριέρας
Ο ιδρυτής του LinkedIn δίνει εξαιρετικές συμβουλές καριέρας
Εργασιομανής; Πριν καυχηθείς, δες αυτό
Εργασιομανής; Πριν καυχηθείς, δες αυτό
Πως να Πουλάς Ακριβά
Πως να Πουλάς Ακριβά
Δώδεκα πράγματα που δεν ξέρετε για τον πολυσυζητημένο Tim Cook της Apple
Δώδεκα πράγματα που δεν ξέρετε για τον πολυσυζητημένο Tim Cook της Apple
Αποτελεσματικό εταιρικό περιεχόμενο σε 12+1 βήματα
Αποτελεσματικό εταιρικό περιεχόμενο σε 12+1 βήματα
Yes We Do! | Η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο ξεκινά επίσημα φέτος τη λειτουργία της
Yes We Do! | Η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο ξεκινά επίσημα φέτος τη λειτουργία της
FEAST | Μια διαφορετική Προσέγγιση στη Μικροχρηματοδότηση της Δημιουργικής Οικονομίας
FEAST | Μια διαφορετική Προσέγγιση στη Μικροχρηματοδότηση της Δημιουργικής Οικονομίας
Οι διαχρονικές απόψεις του Μπιλ Γκέιτς που έγραψαν ιστορία
Οι διαχρονικές απόψεις του Μπιλ Γκέιτς που έγραψαν ιστορία
Αυτόματες περιλήψεις ειδήσεων - NewSum: Ανατροπή στην ενημέρωση;
Αυτόματες περιλήψεις ειδήσεων - NewSum: Ανατροπή στην ενημέρωση;
Η μεγάλη των Κινέζων εφευρετών σχολή
Η μεγάλη των Κινέζων εφευρετών σχολή
How To: Άνοιξε ένα πετυχημένο e-shop
How To: Άνοιξε ένα πετυχημένο e-shop
Συνέντευξη στο Startup.gr: Δημήτρης Μεργούπης, εμπνευστής και ιδιοκτήτης του Cap-Cap
Συνέντευξη στο Startup.gr: Δημήτρης Μεργούπης, εμπνευστής και ιδιοκτήτης του Cap-Cap
«Η «ΠΡΟπαίδεια» του επαγγελματία!»
«Η «ΠΡΟπαίδεια» του επαγγελματία!»
8 users online. Most 48