Πώς Οι Αισθήσεις Συνδέονται Με Το Marketing: 5 Συμβουλές

    Από: Startup Team

Πηγή: www.wdf.gr

Ο άνθρωπος έχει πέντε αισθήσεις και αυτό είναι γεγονός. Τα πάντα στον κόσμο μας δίνονται μέσω της όρασης, της ακοής, της όσφρησης, της γεύσης και της αφής.

Και το πιο ενδιαφέρον πράγμα χωρίς τις αισθήσεις θα ήταν ένα τίποτα.
Μέσα από πολλές εκφάνσεις της ζωής διαπιστώνομε την εξαιρετική σημασία των αισθήσεων.

Δίνουμε προσοχή σε μερικές από αυτές τις αισθήσεις (σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, δεχόμαστε το 80-90% των πληροφοριών μέσω της όρασης) και θα πρέπει να το λάβουμε αυτό υπόψη. Παρ ‘όλα αυτά, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αγνοούμε τα λιγότερο χρησιμοποιούμενα όργανα, όπως κάνουν μερικοί marketers: νομίζουν ότι θα ήταν αρκετό να ασχοληθούν με τα μάτια και στην καλύτερη των περιπτώσεων με τα αυτιά. Στη συνέχεια, οι εν λόγω ειδικοί έκπληκτοι συνειδητοποιούν την αποτυχία των διαφημιστικών εκστρατειών τους.

Πρέπει να αναφέρουμε ότι ο δικτυακός χώρος και, στις περισσότερες περιπτώσεις, και η πραγματικότητα δεν επιτρέπουν να επηρεάζουν κάποια από τις αισθήσεις άμεσα, και έτσι ένας ικανός web marketer πρέπει να επικεντρωθεί στις μεταφορές.

Μια διαφήμιση πρέπει να περιλαμβάνει τη γεύση, τη μυρωδιά και την αφή μέσω της όρασης και της ακοής. Παρακάτω βρίσκονται μερικές συμβουλές μάρκετινγκ μέσω αισθήσεων στο διαδίκτυο με παραδείγματα.

Χρησιμοποιούμε συνδυασμούς

Πώς Οι Αισθήσεις Συνδέονται Με Το Marketing: 5 Συμβουλές

Ο απώτερος σκοπός θα ήταν να καλυφτούν όλες οι αισθήσεις. Αλλά επειδή μπορεί αυτό να μη συμβαίνει θα πρέπει τουλάχιστον να προσπαθούμε να συνδυάζουμε διαφορετικές μεθόδους για να επηρεαστούν όσο γίνεται περισσότερο οι αισθήσεις.

Για παράδειγμα, υπήρχε μια ενδιαφέρουσα εκστρατεία για τα λεωφορεία σε μια ξένη χώρα όπου γινόταν το εξής: όταν ο ήχος από τη μάρκα παιζόταν, άρωμα από καφέ απελευθερωνόταν. Είναι ένα αρχικό παράδειγμα διαφήμισης που είχε να κάνει με την όσφρηση, αλλά τέτοιες τεχνικές δε θα είναι διαθέσιμες για τους web marketers σύντομα. Υπάρχουν όμως όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για να χρησιμοποιήσουν έμμεσους τρόπους.

Η εικόνα θα πρέπει να είναι ολόκληρη

Για βελτίωση της ιδέας του προηγούμενου σημείου πρέπει να πούμε ότι όταν η ομάδα από τεχνικές δεν αποτελούν μία οντότητα, η διαφήμιση δεν θα φέρει το αναμενόμενο αποτέλεσμα.

Παρατηρούμε στα Starbucks όπου έχουν το δικό τους σήμα Hearmusic, το οποίο προσφέρει τη μουσική που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί το άνετο περιβάλλον των Starbucks.

Διαβάστε περισσότερα εδώ