Πώς Να Αποτρέψουμε Να Χαρακτηριστεί Ως Spam Το Newsletter Mας.

    Από: Startup Team

Πηγή: www.wdf.gr

Κάθε φορά που ένας αναγνώστης σηματοδοτεί το email newsletter μας ως spam, υπάρχει πρόβλημα. Οι καλύτεροι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολουθούν πόσες φορές κάποιο συγκεκριμένο email newsletter θεωρείται spam. Εάν ο αριθμός είναι πολύ υψηλός, τότε θα διακοπεί η λειτουργία του. Μπορεί ακόμη να υπάρξουν και νομικές επιπτώσεις για την αποστολή email newsletters που θεωρούνται ανεπιθύμητα.

Αν δημοσιεύουμε ένα email newsletter – για σκοπούς μάρκετινγκ ή για άλλους λόγους – θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα να το περάσουν για spam. Πάντα θα υπάρχουν σημάδια εναντίον μας, από ανθρώπους που δεν θυμούνται ότι εγγράφηκαν στο newsletter μας ή που θέλουν απλά να το διαγράψουν από τα εισερχόμενά μηνύματα τους. Αλλά όσα περισσότερα μπορούμε να κάνουμε για να κρατήσουμε αυτά τα προβλήματα στο ελάχιστο, τόσο το καλύτερο.

Ακολουθώντας τους κανόνες

Πώς Να Αποτρέψουμε Να Χαρακτηριστεί Ως Spam Το Newsletter Mας.

Υπάρχουν κανόνες και πρακτικές που καθιστούν πολύ πιο εύκολο να γνωρίζουμε τι θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα για το email newsletter μακροπρόθεσμα. Απλά ακολουθώντας αυτά που ένας αξιόπιστος φορέας παροχής υπηρεσιών e-mail απαιτεί από εμάς να κάνουμε για να συνεχίσει να λειτουργεί το newsletter μας, θα είμαστε σαφώς σε πλεονεκτική θέση. Οι κανόνες αυτοί περιλαμβάνουν:

• Ποτέ μην προσθέτουμε κάποιον να λίστα μας χωρίς τη ρητή άδειά τους: Ενώ υπάρχει δίλημμα σχετικά με το αν είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα διπλό σύστημα opt-in (όπου οι αναγνώστες εγγράφονται για ένα ενημερωτικό δελτίο και στη συνέχεια επιβεβαιώνουν ότι θέλουν να το παραλάβουν), δεν θέλουμε να προσθέσουμε κάποιον να λίστα μας που να μην έχει πει ότι θέλει να το λάβει τουλάχιστον μία φορά. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που θα προσθέσουν οποιοδήποτε άτομο έχουν συναντήσει στη λίστα τους, η οποία μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε spam ζητήματα.

•  Μην αγοράζουμε τις λίστες διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τις προσθέσουμε στο newsletter μας: Φαίνεται ότι ο πρώτος κανόνας καλύπτει το θέμα αυτό, αλλά υπάρχουν πολλές λίστες για πώληση. Ωστόσο, μπορεί να είναι παράνομο να εισάγουμε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν είχαν ληφθεί σωστά.

•  Διευκολύνουμε τη διαγραφή από το newsletter μας: Οι περισσότερες υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter προσφέρουν ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαγραφής έτσι ώστε οι αναγνώστες να κάνουν ένα μόνο κλικ στο σύνδεσμο unsubscribe για να σταματήσουν να λαμβάνουν newsletters. Ακόμα κι αν δεν θέλουμε να χάσουμε τους αναγνώστες μας, είναι καλύτερα γι ‘αυτούς να διαγραφούν από το να απογοητευτούν και να επισημάνουν το newsletters μας ως spam.

•  Διατηρούμε ένα σαφές σήμα: Θα πρέπει πάντοτε να αποστέλλουμε τα email newsletter από το ίδιο πρόσωπο ή διεύθυνση έτσι ώστε να είναι εύκολο να πούμε ότι είναι όλα μέρος του ίδιου ενημερωτικού δελτίου. Αν ο αναγνώστης δεν αναγνωρίζει ένα όνομα ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορεί κάλλιστα να υποθέσει ότι είναι spam.

•  Αποφεύγουμε την υπερβολική πώληση: Ακόμα και αν κάνουμε ό, τι άλλο σωστά, το κοινό μας μπορεί τελικά να αποφασίσει πως ό, τι στέλνουμε είναι spam. Το περιεχόμενο που στέλνουμε πρέπει να διασφαλίζει ότι το κοινό μας ανυπομονεί γι’ αυτό.

• Διευκρινίζουμε ποιοι είμαστε: Οι περισσότεροι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μας ζητήσουν μαζί με το newsletter μας και μια πραγματική διεύθυνση (κάτι τέτοιο είναι μια νομική απαίτηση). Ωστόσο, μπορούμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα και να καταστήσουμε σαφές ποιος ακριβώς στέλνει το newsletter και πώς οι αναγνώστες μας μπορεί να επικοινωνήσουν μαζί μας.

• Συνεργαζόμαστε με έναν αξιόπιστο φορέα παροχής υπηρεσιών e-mail: Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσούμε ένα καλό tool, και όχι το φθηνότερο. Μερικές φτηνές λύσεις έχουν κακή φήμη και μπορεί χαρακτηριστούν ως spam κατά λάθος. Οι καλοί πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επενδύουν πολλά στον έλεγχο των χρηστών τους, και προστατεύουν όλους όσους έχουν σχέση με την υπηρεσία τους. Παρέχουν επίσης εργαλεία που θα μας βοηθήσουν με την κατασκευή ποιοτικών email και θα αποφύγουμε λανθασμένη γλώσσα, το οποίο θα μας βοηθήσει να αποτρέψουμε τα μηνύματα μας να φιλτράρονται αυτόματα από παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Προσκαλώντας τους αναγνώστες μας να διαγραφούν

Πώς Να Αποτρέψουμε Να Χαρακτηριστεί Ως Spam Το Newsletter Mας.

Ίσως να φαίνεται περίεργο, αλλά ζητώντας από τους συνδρομητές του newsletter να πατήσουν το κουμπί unsubscribe κάθε τόσο, μπορεί να είναι καλό για την ασφάλεια της λίστας μας. Εφόσον οι συνδρομητές ανοίγουν όλα τα e-mail μας, λέγοντάς τους να διαγραφούν αν δεν παρέχουμε αυτό που χρειάζονται μπορεί να βοηθήσει να το πράξουν χωρίς να επισημάνουν το newsletter μας ως spam.

Για πολλούς σημαντικούς εκδότες email newsletters, η προσέγγιση αυτή οδηγεί σε συνδρομές που δε λήγουν ποτέ, και αυτό είναι πλέον μέρος της δουλειάς τους. Μέρος αυτής της δουλειάς είναι η απόλυτη εμπιστοσύνη που χρειάζεται σαφώς για να προβούμε σε μια τέτοια ανακοίνωση. Αν κάποιος είναι τόσο σίγουρος ότι προσφέρει σπουδαία newsletters κάθε μήνα, σαφώς κανένας αναγνώστης δε θα θέλει να τα χάσει.

Αυτή η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν αλλάζει κατά πολύ το περιεχόμενο που στέλνουμε. Αν πρόκειται να αποστείλουμε κάτι που οι αναγνώστες μας δεν είχαν ζητήσει, είναι σημαντικό να βεβαιωθούν ότι ξέρουν ακριβώς πώς να βγουν από αυτό αν το θελήσουν.

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ