Έβαλε λαδολέμονο σε κεραμικά μπουκάλια και δεν προλαβαίνει να κάνει εξαγωγές

    Από: Startup Team

Πηγή: www.koolnews.gr

Πολλοί Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό με απλές και καινοτόμες ιδέες. Ένας από αυτούς είναι και ο 29χρονος Γιάννης Ανδρεαδάκης που έκανε το λαδολέμονο γνωστό στη Γερμανία.

Το «δεξί χέρι» της νοικοκυράς που τιμάται δεόντως στη ελληνική κουζίνα μπήκε σε κεραμικό μπουκάλι και εξάγεται σε τόνους τα τελευταία δύο χρόνια στην Γερμανία. Εκτός από το λάδι και το λεμόνι στα συστατικά περιλαμβάνονται: θυμάρι, δενδρολίβανο, ρίγανη, πάπρικα και σκόρδο. Οι Γερμανοί συγκεκριμένα προτιμούν το ελαιόλαδο με άρωμα λεμονιού, οι νότιες χώρες το ελαιόλαδο με ρίγανη, θυμάρι και δενδρολίβανο και οι βόρειες χώρες λατρεύουν το ελαιόλαδο με σκόρδο και πάπρικα.

Το πώς προέκυψε η συγκεκριμένη επιχειρηματική ιδέα το εξηγεί ο Γιάννης Ανδρεαδάκης στο MadeinCreta.gr  που αν και σπούδασε οικονομικά αποφάσισε να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του στην εταιρεία τυποποίησης και εμπορίας ελαιόλαδου που είχε στήσει. H ιδέα προέκυψε πριν από 6 χρόνια κατά τη διάρκεια επίσκεψής του σε μία διεθνή έκθεση ελαιόλαδου.  «Παρατήρησα ένα λάδι από την Τοσκάνη που ήταν διαυγέστατο αλλά δεν είχε γεύση ελαιολάδου αλλά λεμονιού. Οι Ιταλοί σε αυτά είναι πρωτοπόροι, άλλωστε, κι αυτό το ξέρουν όσοι ασχολούνται με το χώρο. Η ιδέα του μου άρεσε και σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο. Μερικά χρόνια μετά το επιχειρήσαμε για να αυξήσουμε και τους κωδικούς μας στην Κρητίδα (Critida)».

Στη συνέχεια λέει ότι αν και οι πωλήσεις πήγαιναν καλά (συνολικά διακινούσαν 240 τόνους έξτρα παρθένου ελαιόλαδου εκ των οποίων οι 60 τόνοι ήταν βιολογικοί) σκέφτηκαν ότι για να σταθούνε στην αγορά και τον ανταγωνισμό, έπρεπε να βρούνε νέα προϊόντα χωρίς να ξεφύγουνε από το αντικείμενο τους. Έτσι προέκυψε η τυποποίηση αρωματικού λαδιού: «με άρωμα Κρήτης» όπως λέει ο ίδιος χαρακτηριστικά.

Διαβάστε περισσότερα εδώ