Γιατί η επιχείρησή σας δεν έχει απήχηση στο Twitter;

    Από: Startup Team

Πηγή: spinningsm.com

H επιχείρησή σας  έχει συσταθεί στο Twitter; Υπέροχα! Τότε γιατί το γράφημα με τους οπαδούς σας δεν αυξάνεται αρκετά ψηλά ώστε να φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο; Ακόμα και όταν προσπαθείτε για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και ακολουθείτε μεγάλες οργανώσεις, εμπορικά σήματα, και ανθρώποους για το σκοπό αυτό. Ας δούμε κάποιες σημαντικές αιτίες:

Μιλάτε μόνο για εσάς
.

Είναι ένα πολύ σύνηθες φαινόμενο όταν συναντήσουμε κάποιον και ακούμε για τις συνήθειες του, τον τρόπο ζωής ή την επιχείρηση,να θέλουμε επίσης να πούμε για εμάς. Και όταν το άλλο άτομο δεν παρουσιάζει κανένα ενδιαφέρον για την ακρόαση και συνεχίζει να μιλάει για τον εαυτό του, γίνεται δύσκολο να ανεχθούμε αυτή την μονόπλευρη συζήτηση. Τελικά λέμε αντίο και αφήνουμε το εν λόγω πρόσωπο. Ίδιος κανόνας ισχύει και στο Twitter χωρίς καμία διαφορά. Γι αυτό Αναλύστε τα tweets σας. Είναι τα tweet σας σχετικά με τις επιχειρήσεις ή τις υπηρεσίες σας; Οι δημοσιεύσεις σας δεν προσφέρουν κάποια αξία στους οπαδούς σας; Εάν η ανάλυσή σας απαντά «ναι» τότε ξανασκεφτείτε το. Αλλάξτε αυτή τη συνήθεια, με στροφή στη συνομιλία για τα σημεία που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας.

Η Έλλειψη Δραστηριότητας στο Twitter.

Η τακτική αλληλεπίδραση με το κοινό και tweeting σας είναι απαραίτητη για ένα ισχυρότερο δεσμό μαζί τους. Εάν δεν απαντάτε στους οπαδούς σας έγκαιρα τότε και  οι οπαδοί σας δεν αισθάνονται επαρκώς τη συμβολή σας στο Twitter, μην εκπλαγείτε αν σας “unfollow’. Γι αυτό, γίνεται ένας τακτικός tweeter και θα μην εξαφανιστείτε για μεγάλο χρονικό διάστημα, όπως στην περίπτωση του να αφήσετε τον  Twitter λογαριασμό σας ανενεργό για λίγο και οι οπαδοί σας να υποθέσουν ότι ο λογαριασμός σας είναι νεκρός!

Διαβάστε περισσότερα εδώ