Off-line μάρκετινγκ για On-Line αποτελέσματα!

    Από: Startup Team

Πηγή: www.marketingconsultant.gr

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο, ως μέσο προώθησης, ανακαλύπτουν γρήγορα ότι δεν υπάρχει μαγική συνταγή για την άνοδο της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας τους και την μετατροπή αυτής σε πωλήσεις(leads). Οι δοκιμασμένες και έξυπνες παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται χρόνια από τις επιχειρήσεις αποτελούν το μεγαλύτερο βοηθητικό όπλο για την on-line παρουσία μιας επιχείρησης!

Καθώς η ανάγκη για online παρουσία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων είναι έντονη, δημιουργήθηκαν διάφορες online εφαρμογές για να τις προωθήσουν. Τα social media (facebook, twitter, linkedin) όπως και άλλες εφαρμογές/μέθοδοι όπως το Foursquare, τα Adwords και το SEO αναδεικνύουν την παρουσία των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, με στόχο φυσικά την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης. Έτσι οι περισσότεροι επιχειρηματίες ψάχνετε στο Google, έχετε πειραματιστεί αρκετά τοποθετώντας online διαφημίσεις (banners), έχετε πληρώσει για την τοποθέτηση και τη βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης (SEO) και αγοράζετε προνομιούχες θέσεις σε διάφορα directories (www.vrisko,gr, www.xo.gr κ.α.). Όλη αυτή η προσπάθεια και τα χρήματα μπορούν να σας αποδώσουν ή μπορούν να σας απογοητεύσουν. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο, ως μέσο προώθησης, ανακαλύπτουν γρήγορα ότι δεν υπάρχει μαγική συνταγή για την άνοδο της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας τους και την μετατροπή αυτής σε πωλήσεις(leads).

Αν ψάχνετε για καινοτόμες μεθόδους μάρκετινγκ για την on-line προώθηση της επιχείρησή σας, θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε με off-line τρόπο. Οι δοκιμασμένες και έξυπνες παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται χρόνια από τις επιχειρήσεις αποτελούν το μεγαλύτερο βοηθητικό όπλο για την on-line παρουσία σας. Δείτε 3 παραδείγματα:

1. Off-line διαφήμιση

Ναι, εξακολουθεί να υπάρχει διαφήμιση off-line, όπως οι εφημερίδες και τα περιοδικά. Αν η ιστοσελίδα σας επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο κλάδο ή επάγγελμα μπορείτε να της δώσετε ένα πρωτότυπο και εύκολα αναγνωρίσιμο όνομα (url). Μερικά παραδείγματα είναι τα www.vrestexnites.gr, www.texnitesonline.gr, www.aesthetics.gr, www.sintagespareas.gr : ονόματα που εύκολα θυμάται κάποιος. Σαφώς υπάρχουν πολλά και διάφορα sites με τέτοιου είδους URLs. Έτσι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε εξαιρετικά στοχευμένες έντυπες εκδόσεις (και όχι μόνο) που θα κάνουν εξαιρετική δουλειά για την προσέγγιση της αγοράς-στόχου σας (target group). Τοποθετώντας μικρές καταχωρήσεις όπως 1/4 ή 1/8 μπορείτε να επικοινωνήσετε το μήνυμα σας, εύκολα, με ελάχιστες λέξεις και με επιτυχία καθώς δεν χρειάζεται μεγάλος χώρος για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας. To κόστος για τις μικρές καταχωρήσεις είναι μικρό ενώ η απόδοση μεγαλύτερη. Επομένως, η επένδυση και η απόδοση είναι αντιστρόφως ανάλογες! Έτσι σε μια έντυπη διαφήμιση όπου κάποιος θα διαβάζει www.syntagespareas.gr θα προσελκύσει αρκετή επισκεψιμότητα καθαρά από περιέργεια από όσους ενδιαφέρονται για συνταγές (και όχι μόνο). Ενώ οι άλλες επιχειρήσεις θα χρησιμοποιήσουν το διαφημιστικό χώρο τους για να εξηγήσουν με πολλά λόγια στο κοινό-στόχο γιατί θα πρέπει να τις επιλέξουν, εσείς θα έχετε περάσει το μήνυμά σας ευκολότερα!

Διαβάστε περισσότερα εδώ