Πως η μετατόπιση του budget στο facebook βελτιώνει το ROI ενός brand

    Από: Startup Team

Πηγή: suit.gr

 

Ήδη από το 2011, το Kit Kat είχε αντιληφθεί την ισχύ του facebook, ως μια πλατφόρμα επικοινωνίας και διαφήμισης πολύ πιο αποτελεσματική από την τηλεόραση και τον τύπο, με την επιτυχία της καμπάνιας Crane.

Για το λόγο αυτό, και το 2012, αποφάσισε να ξοδέψει το μεγαλύτερο κομμάτι του διαφημιστικού του budget, στο facebook, για την επικοινωνία του brand, στο Ην.Βασίλειο. H καμπάνια “We will find you” του Kit Kat είχε ως στόχο την αύξηση των fans, σε συνδυασμό με τη δημιουργία buzz και awareness, για το διαγωνισμό και το brand.

Η καμπάνια “We will find you” έδωσε σημασία στη δημιουργική παράδοση των δώρων, χωρίς φυσικά να αποπροσανατολίσει τους fans από τη φύση των δώρων. Οι νικητές παραλάμβαν μια συσκευή GPS, η οποία μόλις ενεργοποιούταν, εντόπιζε τη θέση των νικητών και στη συνέχεια μια «ειδική» ομάδα αναλάμβανε την παράδοση του δώρου. Η καμπάνια γνώρισε τεράστια επιυχία και σίγουρα αποζημίωσε την προσπάθεια και τις επιλογές του brand.

Όπως καταλαβαίνετε, δεν αρκεί μια δημιουργική ιδέα για να επιτύχει μια καμπάνια, αλλά χρειάζεται και μια σωστή επικοινωνία. Αν και η ενέργεια επικοινωνήθηκε μέσω τηλεοπτικής και outdoor διαφήμισης, το πραγματικό engagement της ενέργειας και του brand συνέβει στο facebook. Η αμεσότητα του μέσου προσφέρει μια αμφίδρομη επικοινωνία, απαραίτητη για την επιτυχία της ενέργειας

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ