Categories: Articles

Σταθερή πορεία για το online display

Πηγή: www.advertising.gr

Στα 21 εκατομμύρια Ευρώ ανήλθε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 2ο τρίμηνο του 2013, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 27 διαδικτυακούς εκδότες και ad networks. Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση του ΙΑΒ… «Παρά την παρατεταμένη κρίση, η είσοδος νέων παικτών στην αγορά, η διάδοση του video advertising ως ελκυστικής και αποτελεσματικής μορφής διαφήμισης (ξεπερνά τα 700 χιλιάδες ευρώ στο 2ο τρίμηνο) αλλά και η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι διαφημιζόμενοι στο display διατηρούν σε παρόμοια επίπεδα τις επενδύσεις σε μια πολυσχιδή πλέον αγορά».

Διαβάστε περισσότερα εδώ