Δυο «χρυσές» ερωτήσεις για κάθε καινοτόμο επιχειρηματία

    Από: Startup Team

Πηγή: www.andro.gr

«Οι Τόμας Έντισον και Στιβ Τζομπς (φωτογραφία) είναι δυο χαρακτηριστικά παραδείγματα καινοτόμων οραματιστών που άλλαξαν τον κόσμο. Όμως και οι δυο τους ανήκουν στην ισχνή μειοψηφία των μεγαλοφυϊών που ήταν ταυτόχρονα πολύ τυχεροί». Credit: Norman Seeff

Ο επιχειρηματικός δαίμων, όταν έχει τρελά κέφια, εισέρχεται στον άνθρωπο συνήθως μέσω μιας δημιουργικής ιδέας. Η ιδέα αυτή μπορεί να είναι σχετικά απλή ή εξαιρετικά πολύπλοκη –ωστόσο αυτό που την διακρίνει από τις άλλες ιδέες είναι ότι έχει τη δυνατότητα να ανατρέψει τα υπάρχοντα δεδομένα, να φέρει στον κόσμο κάτι που δεν υπήρχε πριν. Εξαιτίας της καινοτομίας της, η ιδέα αρχίζει να καλπάζει μέσα στο νου και να κατακτά την ψυχή. Ο άνθρωπος μεταμορφώνεται σε παθιασμένο ευαγγελιστή που θεωρεί ότι οι άλλοι πρέπει να είναι ηλίθιοι να μην την αποδεχθούν την ιδέα του έμπλεοι ευγνωμοσύνης. Το μάτι του αρχίζει να γυαλίζει. Αυτό είναι καλό, πολύ καλό. Αν θες να πείσεις κι άλλους για την ιδέα σου πρέπει να γυαλίζει το μάτι σου. Πολλές εταιρείες δημιουργήθηκαν και μεγαλούργησαν χάρη σε καινοτομικές ιδέες των ιδρυτών τους. Οι Τόμας Έντισον και Στιβ Τζόμπς είναι δυο χαρακτηριστικά παραδείγματα καινοτόμων οραματιστών που άλλαξαν τον κόσμο δημιουργώντας νέες ανάγκες, κυριολεκτικά φέρνοντας στους ανθρώπους κάτι που δεν είχαν ζητήσει ούτε καν φανταστεί. Όμως και οι δυο τους ανήκουν στην ισχνή μειοψηφία των μεγαλοφυϊών που ήταν ταυτόχρονα πολύ τυχεροί. Χωρίς να θέλω να μειώσω τη ιστορική σπουδαιότητα του ηλεκτρικού λαμπτήρα ή του iPod, και οι δύο αυτές καινοτομίες έλαχε να συμβούν όταν υπήρχαν οι κατάλληλες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες για να τις καταστήσουν παγκόσμιους νικητές.

Διαβάστε περισσότερα εδώ