Categories: Articles

Προσέλκυση στελεχών μέσω social media κάνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις

Πηγή: spinningsm.com

Σε υψηλά επίπεδα κινείται η χρήση του LinkedIn και του Facebook από τις διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού

Στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση στο LinkedIn, έχουν στραφεί πλέον και οι ελληνικές επιχειρήσεις προκειμένου να αναζητήσουν και να προσελκύσουν στελέχη αλλά και να προωθήσουν την εταιρεία τους ως έναν χώρο εργασίας με καλές συνθήκες.

Παράλληλα, θέλουν τα στελέχη τους να γνωρίζουν από social media, αν και περίπου οι μισές μπλοκάρουν την πρόσβαση σε αυτά.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 106 επιχειρήσεις (από τις οποίες 59% ήταν πολυεθνικές, 44% δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών, 17% στη βιομηχανία και 24,5% στο εμπόριο) από την αναπληρώτρια καθηγήτρια του Alba, δρ. Όλγα Επιτροπάκη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση με τίτλο “Οι επιπτώσεις των social media στις πρακτικές HR» που διοργάνωση ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ).

Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής:

  • 89% των εταιρειών του δείγματος μας δηλώνουν ότι κάνουν κάποια χρήση των social media.
  • Η πλειοψηφία (43%) ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν πιο ενεργά τα τελευταία 2 χρόνια.
  • Πρώτο σε χρήση το LinkedIn και ακολουθούν το facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube, το Twitter και το Yammer ενώ εξαιρετικά περιορισμένη είναι η χρήση μέσων όπως το Pinterest και το Instagram.
  • Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα Marketing (53%) ενώ τα τμήματα HR έρχονται δεύτερα με ικανοποιητικά ποσοστά χρήσης (34%).
  • Όμως 48% των εταιρειών δήλωσαν ότι εξακολουθούν να μπλοκάρουν την πρόσβαση των εργαζομένων τους στα social media.
  • Διαβάστε περισσότερα εδώ