Κερδίζει (διαφημιστικούς) πόντους το Instagram

    Από: Startup Team
Πηγή: advertising.gr

Το 40% στη λίστα των Top 1,000 των δημοφιλέστερων video του Instagram ανήκουν σε brand, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας μετρήσεων Unruly.

Καλά είναι τα νέα για το διαφημιστικό εγχείρημα του Instagram καθώς πρόσφατη έρευνα έδειξε πως το 40% των πιο δημοφιλών video ανήκουν σε brands, στοιχείο το οποίο δίχως αμφιβολία δείχνει πως τουλάχιστον οι εταιρείες θα το «εμπιστευτούν».

Έρευνα από εταιρεία μετρήσεων (Unruly) video είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας και έδειξε πως για το διάστημα από τις 9 Σεπτεμβρίου ως τις 9 Οκτωβρίου, το 40% των πιο δημοφιλών video που ανέβηκαν στο Instagram είναι παραγωγής επώνυμων brands.

Διαβάστε περισσότερα εδώ