Digital marketing tips

    Από: Startup Team

Πηγή: reporter.gr

Καθώς εισερχόμαστε στην πολυαναμενόμενη περίοδο των εορτών, όπως είναι λογικό, οι marketers θα προσπαθήσουν να αυξήσουν τον όγκο των προωθητικών τους μηνυμάτων, θα πειραματιστούν με διάφορες προσφορές των προϊόντων τους και θα εξαντλήσουν τις λίστες αποδεκτών τους, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο από τις αυξημένες (ελπίζω) καταναλωτικές δαπάνες.

Δικαιολογημένα λοιπόν, αυξάνεται ο όγκος των προωθητικών μηνυμάτων (e-mails) σε μια προσπάθεια να οδηγηθούν οι παραλήπτες – καταναλωτές σε περισσότερες αγορές προϊόντων κατά τη διάρκεια των εορτών. Οι περισσότεροι, εξάλλου, αγοράζουν κάποια προϊόντα με μεγαλύτερη συχνότητα από ότι άλλες περιόδους. Ωστόσο, είναι σημαντικό η προσπάθεια αυτή να μη καταλήξει σε υπερβολική διόγκωση, σε παράπονα και διαγραφή από πλευράς αποδεκτών, ή σε φραγή λόγω χαρακτηρισμού spam. 

Με αυτά υπόψη, επέλεξα τις προτάσεις ενός ειδικού, του Justin Williams και σας παραθέτω έξι tips για να μην το παρακάνετε με τα μηνύματά σας, και να αποφύγετε τυχόν αρνητικές συνέπειες:

Σεβαστείτε τα όρια όγκου

Οι πάροχοι των υπηρεσιών Διαδικτύου θα μπλοκάρουν τα brands τα οποία στέλνουν πολλά μηνύματα, ειδικά αυτά που ξεπερνούν κατά πολύ τον όγκο των μηνυμάτων που συνηθίζουν. Μπορείτε, ωστόσο, να αυξήσετε τον όγκο των μηνυμάτων σας αρκεί η αύξηση αυτή να μη ξεπερνά το 30% σε σχέση με τα μηνύματα που συνήθως στέλνετε. Για παράδειγμα, αν συνήθως στέλνετε κάποια μηνύματα 4-5 φορές την εβδομάδα, μη τα στείλετε την περίοδο των εορτών περισσότερες από 6 φορές.

Ξεκαθαρίστε τη λίστα σας και προσαρμόστε το περιεχόμενο των μηνυμάτων

Βεβαιωθείτε ότι το σύστημα των διαγραφών (unsubscribes) και των παραπόνων λειτουργεί σωστά. Διερευνήστε πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να διαγραφεί από τη λίστα σας. Παρακολουθείστε τα μηνύματα που επισύρουν τα περισσότερα παράπονα και προσαρμόστε το περιεχόμενό τους, ώστε να είστε βέβαιοι ότι είναι συνεπές με αυτά που επιθυμούν οι παραλήπτες τους. Ανταποκριθείτε γρήγορα σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει με τους παρόχους σας.

Επίσης, διερευνήστε ποιες επαφές από τη λίστα σας είναι ανενεργές για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας. Στην περίπτωση αυτή περιορίστε τον όγκο των μηνυμάτων προς αυτούς τους παραλήπτες (π.χ. στείλτε τους μηνύματα μια φορά την εβδομάδα αντί για τέσσερις).

Να είστε προσεκτικοί με το θέμα σας

Αποφύγετε την αυτόματη φραγή και τα παράπονα των παραληπτών, λόγω χρήσης αναγκαστικών συνδέσεων. Μη παρασύρεστε με τη χρήση κενών, ακατάλληλης στίξης (π.χ. δέκα θαυμαστικά) ή λέξεων ενεργοποίησης (π.χ. Κάντε κλικ εδώ τώρα! Δωρεάν, δωρεάν, δωρεάν!).

Να θυμάστε, επίσης, ότι εάν το θέμα σας (subject line) δεν ταιριάζει με το περιεχόμενο του email, αυτό είναι μάλλον πιθανό να σας προκαλέσει προβλήματα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ