Απαντήστε σε ερωτήσεις: Ένας διαφορετικός τρόπος SEO για το 2014.

    Από: Startup Team

Πηγή: eyourmarketing.com

Κάθε που έρχεται μία χρονιά στο τέλος της ένα είναι το σίγουρο… Υπάρχει πάντα λόγος να μιλάμε για το τι πρέπει να κρατήσουμε και τι να αφήσουμε στην προώθηση της σελίδας μας για το νέο έτος.

Σίγουρα βέβαια μας δίνεται πάντα και το κατάλληλο κίνητρο. Έτσι λοιπόν και φέτος, ή πιο συγκεκριμένα στη μετά Hummingbird και τη Bing Social Search εποχή, είμαστε σε θέση να θέσουμε και τους κατάλληλους στόχους και να κάνουμε το κατάλληλο debriefing για το τι θα οδηγήσει, ή θα διατηρήσει, τη σελίδα μας στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Είναι πολλά αυτά τα οποία μπορούμε να κάνουμε για να εξακολουθήσει η σελίδα μας να είναι ανταγωνιστική. Το κύριο όμως που πρέπει να κρατήσουμε στο μυαλό μας είναι το εξής:

Πρέπει να έχουμε σελίδες οι οποίες είναι σχεδιασμένες για τους επισκέπτες μας και για τις δικές τους ανάγκες και όχι για τις δικές μας φιλοδοξίες γύρω από τις υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Το διαδίκτυο είναι κάτι το οποίο έχει αποδείξει πολλές φορές ότι δίνει τη δύναμη στα χέρια των χρηστών του. Αυτό επιβεβαιώνεται και μετά τις τελευταίες τροποποιήσεις στα δεδομένα που λαμβάνουν υπόψη οι μηχανές αναζήτησης.

Σίγουρα, λέξεις – κλειδιά και σωστά δομημένο περιεχόμενο εξακολουθούν να είναι σημαντικά και απαραίτητα. Χωρίς όμως την επιβεβαίωση από τον κόσμο ότι αυτές οι λέξεις – κλειδιά είναι όντως στο κατάλληλο μέρος, το περιεχόμενό μας δε λαμβάνει κανένα “credit”.

Η επιβεβαίωση του κόσμου έρχεται μέσα από την αλληλεπίδραση με το περιεχόμενό μας, καθώς επίσης και με τον χρόνο που θα δαπανήσει κάποιος για να ασχοληθεί με το περιεχόμενο της σελίδας μας.

Ακόμη κι εδώ όλα ξεκινούν από τον κύριο λόγο που χρησιμοποιεί ο κόσμος τις μηχανές αναζήτησης και καταλήγει στο τέλος να περνάει χρόνο σε μία σελίδα. Για να ψάξει πληροφορίες και για να απαντήσει στα ερωτήματα που του προκύπτουν. Έτσι, θα προτιμήσει και τη σελίδα που θα απαντήσει καλύτερα και αποτελεσματικότερα τα ερωτήματα που του προκύπτουν.

Διαβάστε περισσότερα εδώ