Ο άνθρωπος που έμαθε στους Έλληνες το online shopping

    Από: Startup Team

Εάν υπάρχουν δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Απόστολο Αποστολάκη, αυτά είναι οι επιχειρηματικές συνεργασίες και η καινοτομία κυρίως όταν αυτή περνάει μέσα από ένα πληκτρολόγιο. Το 1998 μαζί με τα αδέλφια Κώστα και Σίμο Μαυροειδή θα στήσουν το e-shop.gr, το πρώτο επιτυχημένο και μαζικό ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα. Πριν από λίγα χρόνια ενθουσιάστηκε από την ιδέα του taxibeat και απέκτησε ενεργό ρόλο τόσο ως επενδυτής όσο και ως μέντορας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της πλέον πετυχημένης ελληνικής startup.

Στα τέλη του 2011 υλοποίησε μαζί με φίλους του μία δική του ιδέα, την δυνατότητα παραγγελίας φαγητών μέσω internet και κάπως έτσι γεννήθηκε το e-food.gr, ενώ το 2012 όταν η Ελευθερία Ζούρου, πρώην στέλεχος εταιρειών καλλυντικών και media, γυρνώντας από ένα ταξίδι στην Ουγκάντα, του πρότεινε την δημιουργία μίας υπηρεσίας εξεύρεσης γιατρού. Sτην αρχή ήταν αρνητικός λόγω φόρτου εργασίας, όμως τελικά συνεργάστηκε μαζί της και δημιουργήθηκε το doctoranytime.gr.

!command:social!

Καθόλου άσχημα για έναν αυτοδημιούργητο επιχειρηματία, ετών 39. Πολύ περισσότερο όταν η πρώτη του δουλειά, το e-shop.gr, φαίνεται να βρίσκει ξανά τον βηματισμό του. Σύμφωνα με τον Απόστολο, η προστασία του άρθρου 99 είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία να μπορέσει να βρει τα κεφάλαια ώστε να επανέλθει ξανά σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας. Να μπορεί να πραγματοποιήσει παραγγελίες, να δημιουργήσει αποθέματα και να εξυπηρετεί τους πελάτες της μέσα σε μία ημέρα.

Για την τρέχουσα χρήση αναμένεται να κλείσει με πωλήσεις ύψους 60 εκατ. ευρώ από 36 εκατ. ευρώ το 2012, αλλά πολύ μακριά από τα 120 εκατ. ευρώ που είχε πραγματοποιήσει η εταιρεία πριν από τέσσερα χρόνια, δηλαδή πριν αρχίσει να επηρεάζεται από την ύφεση και συρρικνωθεί η αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

!command:ad!

Το θετικό είναι ότι η εταιρεία έχει καταφέρει να περάσει σε κερδοφορία και υπολογίζεται σε ένα εξάμηνο να «βγει» από το άρθρο 99 και να αρχίσει να καλύπτει τις συσσωρευμένες του υποχρεώσεις. «Αν κάτι μας κράτησε ζωντανούς, καθώς περάσαμε τρία χρόνια με μηδενική διαφήμιση, ήταν η μεγάλη πελατειακή μας βάση που φτάνει το ένα εκατομμύριο». Η εταιρεία, η οποία έχει επεκτείνει πρόσφατα τις δραστηριότητες σε νέες κατηγορίες, όπως τα εργαλεία, έχει φτάσει πλέον να εξυπηρετεί 5.000 πελάτες την ημέρα όταν το 2012 ο αριθμός αυτός είχε πέσει σε επίπεδα κάτω των 2.500.

Διαβάστε περισσότερα εδώ