Πως το Inbound Marketing μπορεί να δώσει μία άλλη διάσταση στο Holiday Marketing

    Από: Startup Team

Γράφει η ,

Κάποιες εβδομάδες μόνο μακριά από την ημέρα των Χριστουγέννων κι έχουμε ήδη μπει στο κλίμα εδώ και καιρό, με τους δρόμους και τα καταστήματα να έχουν βάλει ήδη τα καλά τους. Για τους περισσότερους επιχειρηματίες άλλωστε τα Χριστούγεννα είναι μία πολλά υποσχόμενη περίοδος, οπότε έχουν και όλους τους λόγους ώστε να κάνουν κάτι παραπάνω, ώστε να ικανοποιήσουν όσους πρόκειται να τους επισκεφθούν.

Τα τελευταία χρόνια, με τους καταναλωτές να αυξάνουν όλο και περισσότερο τις αναζητήσεις τους μέσω διαδικτύου πριν καταλήξουν σε κάποια αγοραστική απόφαση, οι επιχειρήσεις συνηθίζουν να βάζουν τα δυνατά τους και στον στολισμό του διαδικτυακού τους χώρου και όχι μόνο του φυσικού.

Οι κυριότερες προσπάθειες που συναντάμε τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου για προσέλκυση κόσμου κατά την εορταστική περίοδο είναι:

  • Εορταστική Διακόσμηση.
  • Προσφορές στα προϊόντα.
  • Δωρεάν μεταφορικά.
  • Διαγωνισμοί.

!command:ad!

Μέθοδοι που είναι δοκιμασμένοι εδώ και χρόνια και με επιτυχημένα αποτελέσματα, ενώ μπορούν μάλιστα να εφαρμοσθούν τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου.

Είναι όμως φυσικό, ειδικά σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική περίοδο, όπως αυτή που διανύουμε, να έχουμε σοβαρούς λόγους και να προσπαθήσουμε να διαφοροποιηθούμε. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει υλοποιήσουμε, αν μέσα σε όλες τις προσπάθειες που κάνουμε αυτές τις γιορτές, εφαρμόσουμε και την τεχνική του Inbound Marketing με τους ακόλουθους τρόπους:

Προσπαθήστε να αφουγκραστείτε τις ανάγκες αυτών που θα σας επισκεφθούν κατά την εορταστική περίοδο.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

!command:social!