Categories: Articles

Πως θα πρέπει να προωθήσω την επιχείρησή μου για το 2014;

Κάποιες ημέρες μόνο πριν τη νέα χρονιά και, όπως είναι λογικό, έχει έρθει η ώρα για να θέσουμε τους νέους στόχους της επόμενης. Κάθε νέα χρονιά περνάει μέσα στο μυαλό μας σαν κάτι το καινούριο και το φρέσκο και μας δίνει ένα κίνητρο παραπάνω για να κάνουμε νέα σχέδια και να θέσουμε νέες βάσεις. Ας το εκμεταλλευτούμε αυτό λοιπόν για να βελτιώσουμε και την απόδοση της επιχείρησής μας.

Όποιοι κι αν θα είναι τελικά οι στόχοι της επιχείρησής μας για τη χρονιά που θα έρθει, καλό είναι να καταλήξουμε σε αυτούς μέσα από τα ακόλουθα βήματα:

!command:ad!

Πάει ο παλιός ο χρόνος;

Σίγουρα σε λίγες μέρες το 2013 θα αποτελεί παρελθόν, αλλά δε σημαίνει πως ότι συνέβη μέσα σε αυτή τη χρονιά ξαφνικά θα εξαφανισθεί. Πριν ξεκινήσουμε να θέτουμε τους στόχους μας για το 2014, καλό είναι να αναλογισθούμε τι πήγε καλά την προηγούμενη χρονιά και τι όχι.

Ας κρατήσουμε τα λάθη του παρελθόντος, όχι για να μας αποθαρρύνουν, αλλά για να τα μελετήσουμε και να βρούμε τις κατάλληλες λύσεις που θα μας βοηθήσουν, ώστε να μην τα επαναλάβουμε. Μέσα από μία τέτοια διαδικασία ασφαλίζουμε την επιχείρησή μας και την κάνουμε ακόμη πιο δυνατή.

Επειδή όμως δε χρειάζεται να είμαστε αποκλειστικά και μόνο αυστηροί με τους εαυτούς μας, ας θυμηθούμε και ό,τι δούλεψε και πέτυχε μέσα στη χρονιά. Ας κρατήσουμε αυτές τις επιτυχημένες περιπτώσεις σα σωστές κινήσεις που μπορούμε να επαναλάβουμε ή να εξελίξουμε για τη χρονιά που θα μας έρθει.

«Βρείτε» τους πελάτες σας.

Πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση για το πλάνο προώθησης της επιχείρησής σας τη νέα χρονιά, ξεκινήστε από τα βασικά. Καθορίστε ακριβώς ποιες είναι οι ομάδες των καταναλωτών που απευθύνεστε. Κάντε την κατάλληλη έρευνα και αφιερώστε τον ανάλογο χρόνο για να απαντήσετε σε ένα βασικό ερώτημα που όμως θα δίνει ξεκάθαρες λύσεις σε όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα που θα χρειαστεί να απαντήσετε στη συνέχεια. Είναι μία επένδυση που αξίζει κάθε κόστος.

Επιτέλους… Επιχειρήστε διαδικτυακά!

Αν έχετε ακόμη το δίλημμα του «να κάνω τελικά σελίδα ή όχι», έχετε ήδη καθυστερήσει!

Αν μάθαμε κάτι με απόλυτη σιγουριά μέσα στο 2013, είναι το ότι στον χώρο της επιχειρηματικότητα όλα πλέον ξεκινούν με μία αναζήτηση και ότι οι περισσότεροι καταναλωτές αποφασίζουν που σε ποια επιχείρηση θα απευθυνθούν είτε με τη βοήθεια του υπολογιστή τους είτε του κινητού τους τηλεφώνου.

Βάλτε στόχο τη νέα χρονιά όταν κάποιο από του καταναλωτές που στοχεύετε κάνει μία αναζήτηση σχετική με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας να βρει εσάς στις πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε όλα τα μέσα που μας δίνει απλόχερα το διαδίκτυο για να επιτύχετε αυτό τον στόχο και να δείτε τις πωλήσεις και τα έσοδά σας να ανεβαίνουν, όπως σε εκατομμύρια άλλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.

Εσείς, γιατί να μείνετε απ’ έξω;

Διαβάστε περισσότερα εδώ