Τα προϊόντα που έκλεψαν τις εντυπώσεις το 2013

    Από: Startup Team

Της Μαρίας Ακριβού

Είθισται κατά την έλευση της νέας χρονιάς όλοι να προβαίνουν σε απολογισμούς και ανασκοπήσεις και να δίνουν έμφαση στα κυριότερα γεγονότα που στιγμάτισαν την οικονομία της χώρας έναν ολόκληρο χρόνο, δημιουργώντας παράλληλα προσδοκίες για τα όσα θα έρθουν.

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος μέσα στην κρίση υπήρξαν εταιρείες και προϊόντα που στάθηκαν επάξια στο ύψος των περιστάσεων και παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες, απέδειξαν για ακόμα μια φορά ότι μπροστά στο αδιέξοδο οι Έλληνες επιχειρηματίες επιστρατεύουν γνώση, εμπειρία και καινοτομούν με τη δημιουργία νέων προϊόντων.

Το FortuneGreece.com παρουσιάζει μερικά από τα προϊόντα που ξεχώρισαν μέσα στο 2013 και κέρδισαν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Κρόκος Κοζάνης

Τα προϊόντα που έκλεψαν τις εντυπώσεις το 2013

Η φετινή χρονιά κλείνει με τζίρο κοντά στα 4 εκατ. ευρώ και η ετήσια κατανάλωση στη χώρα μας διαμορφώνεται στα 800 κιλά. Ο Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης κατάφερε το ακατόρθωτο. Να «μπει στο μάτι των Ιρανών» και να σπάσει το μονοπώλιο που επικρατεί εδώ και δεκαετίες στην παραγωγή και εξαγωγή του πολύτιμου μπαχαρικού. Ως και το CNN έδωσε σημασία στην ελληνική προσπάθεια με την προβολή ενός αφιερώματος διάρκειας 4 λεπτών!

Γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες, ξεπουλάει στα ράφια των καταστημάτων σαν ζεστό ψωμί, ενώ έχει συμβάλλει στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στη Μακεδονία, η οποία καταγράφει τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας στη χώρα. Για το 2014 προβλέπεται αύξηση παραγωγής στους 3 με 3,5 τόνους από 2 τόνους που είναι σήμερα.

Παγωτά Δωδώνη

Τα προϊόντα που έκλεψαν τις εντυπώσεις το 2013

Μέσα στο 2013 το φυτό στέβια είχε την τιμητική του, με τη γνωστή εταιρεία παγωτού να λανσάρει τρεις νέες γεύσεις που καθιστούν τον θερμιδογόνο πειρασμό πιο υγιεινό και πιο νόστιμο. Παρά την πτώση 20% που κατέγραψε ο κλάδος, η  χρονιά για τη Δωδώνη θα κλείσει με αύξηση 5% στις πωλήσεις. Από τις τρεις γεύσεις παγωτού με στέβια (βανίλια, σοκολάτα-λεμόνι και τριαντάφυλλο) διατέθηκαν 10 τόνοι το 2013, ποσότητα διπλάσια από την αντίστοιχη κατηγορία 0% (χωρίς ζάχαρη), όπου το 2012 διατέθηκαν πέντε τόνοι παγωτού.

Ευοίωνες οι προοπτικές για την επόμενη χρονιά, η οποία συνοδεύεται από τη δημιουργία νέων σημείων πώλησης στις αγορές της Βουλγαρίας και της Κύπρου, αλλά και από την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου καταστήματος.

Τα προϊόντα που έκλεψαν τις εντυπώσεις το 2013

Τα προϊόντα που έκλεψαν τις εντυπώσεις το 2013

Με στέβια γλυκάθηκαν και οι πωλήσεις της εταιρείας αναψυκτικών ΕΨΑ. Η βολιώτικη εταιρεία της οικογένειας Τσαούτου κράτησε γερές αντιστάσεις στην κρίση και κέρδισε μερίδιο αγοράς από μεγάλες πολυεθνικές.

Με τη συμπλήρωση των 90 χρόνων δραστηριοποίησης το αναψυκτικό με στέβια ήρθε την κατάλληλη στιγμή για να γιορτάσει η διοίκηση την ανοδική της πορεία, που μεταφράζεται σε αύξηση των εξαγωγών. Στόχος για τη νέα χρονιά είναι ο τριπλασιασμός του εν λόγω ποσοστού από το 5% στο 15% με την είσοδο φυσικά σε νέες αγορές.

Κτήμα Βασιλάκη

Τα προϊόντα που έκλεψαν τις εντυπώσεις το 2013

Ήταν επάξια μια από τις εφτά εταιρείες που διακρίθηκαν στα φετινά βραβεία Made in Greece, αφού επί τέσσερα συναπτά έτη καταγράφει άνοδο πωλήσεων που αγγίζει το 40%. Το 2013 κλείνει με την είσοδο του κτήματος Βασιλάκη στη ρωσική αγορά και τη διάκριση στο «Μεσογειακό Διαγωνισμό Ποιότητας Ελαιολάδου: Terraolivo 2013» στο Ισραήλ με το βραβείο «Prestige Gold».

Οι Έλληνες καταναλωτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στους τέσσερις διαφορετικούς κωδικούς -συμπεριλαμβανομένου και του λαδιού βιολογικής καλλιέργειας- που παράγονται αποκλειστικά από κορωνέϊκη ποικιλία. Το «Χάρισμα» εξακολουθεί και είναι ο πιο εμπορικός κωδικός, ακολουθεί το «Vassilakis Estate» που παράγεται από τα κτήματα της οικογένειας Βασιλάκη και το «My Olive Oil», το οποίο είναι το συλλογικό αποτέλεσμα της ομάδας παραγωγών που συνεργάζονται με το Κτήμα Βασιλάκη.

Στο υπερσύγχρονο ελαιοτριβείο στη Νεάπολη Μιραμπέλλου Κρήτης χρησιμοποιούνται 12.000 τόνοι ελιάς την ώρα και παράγονται 4 τόνοι ελαιολάδου ανά ώρα.

ΤUVUNU A.E.

Τα προϊόντα που έκλεψαν τις εντυπώσεις το 2013

Τι να πει κανείς για το εξαιρετικό προϊόν που ανήκει στην οικογένεια της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης και μέσα στο 2013 ξάφνιασε όχι μόνο τους Έλληνες καταναλωτές, αλλά και τους ξένους, οι οποίοι αναζητούν σε κάθε ευκαιρία το αφέψημα που η ελληνική γη χαρίζει απλόχερα στους ανθρώπους της.

Η παραγωγή του αυξάνεται με καλπάζοντες ρυθμούς και έχει καταφέρει σε σύντομο χρονικό διάστημα να διεισδύσει σε Αμερική, Αυστραλία, Ιαπωνία, Σουηδία, Γαλλία, Κύπρο, Βουλγαρία και Αγγλία. Η επιτυχημένη συνταγή έχει οδηγήσει δε τους Γερμανούς επιχειρηματίες να στέλνουν καθημερινά αιτήματα για να γνωρίσουν το προϊόν και να το εντάξουν στον κατάλογό των γερμανικών εστιατορίων και μπαρ.

Διαβάστε περισσότερα εδώ