Η AbZorba Games® ξεπερνάει τα 3 εκατομμύρια εγκαταστάσεις

    Από: Startup Team

Με την επίτευξη τριών εκατομμυρίων εγκαταστάσεων των παιχνιδιών της τύπου καζίνο συμπλήρωσε η AbZorba Games®, εταιρία παραγωγής κοινωνικών παιχνιδιών για κινητές συσκευές, τα ρεκόρ της για το έτος 2013.

Με επικεφαλής το παγκόσμια πρώτο multiplayer παιχνίδι Live Blackjack21 για την πλατφόρμα Android, το οποίο έφτασε τα 1,3 εκατομμύρια χρήστες, τα παιχνίδια της AbΖorba είχαν εκθετική ανάπτυξη τους τελευταίους 12 μήνες, πετυχαίνοντας το ορόσημο των 3 εκατομμυρίων στα τέλη Δεκέμβρη. Μάλιστα, για την άνοδο από τα 2 στα 3 εκατομμύρια εγκαταστάσεις χρειάστηκαν μόλις τρεις μήνες, με τους τίτλους της σειράς Hub Of Fun Casino™ και τις διαφημιστικές προσφορές των multiplayer παιχνιδιών να παίζουν βασικό ρόλο στο επιτυχημένο δεύτερο έτος της AbZorba Games.

“Η αξιοσημείωτη ανάπτυξη που είχαμε κατά το 2013 αποτελεί δικαίωση της προσήλωσής μας στην παραγωγή διασκεδαστικών παιχνιδιών καζίνο, την ανάπτυξη εταιρικής τεχνογνωσίας και την εξέλιξη της δυναμικής μας πλατφόρμας παιχνιδιού”, ανέφερε σχετικά με το νέο “ορόσημο” ο διευθύνων σύμβουλος της AbZorba Games Άντριου Χιούζ (Andrew Hughes), προσθέτοντας: “Η συνεργασία μας με εταιρίες όπως η Tango αποδείχθηκαν επικερδής στρατηγική, καθώς αξιοποιούμε το κυρίαρχο στην αγορά B2C περιεχόμενό μας με σημαντικές φίρμες. Στόχος μας για το 2014 είναι να προχωρήσουμε σε περισσότερες αντίστοιχες μεγάλες συνεργασίες”.

Οι Β2Β συνεργασίες της AbZorba συνέβαλλαν σε μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά, με ξεχωριστή την στρατηγική της συνεργασία στο χώρο της κινητής ψυχαγωγίας με την εταιρία Tango, μέσω της οποίας το παιχνίδι Blackjack Live for Tango σκαρφάλωσε τον Αύγουστο στην πρώτη θέση στο Αμερικάνικο iOS App Store στην κατηγορία παιχνιδιών καζίνο.

O Ρενάτο Ίβερσον, αντιπρόεδρος στο τμήμα εταιρικών συνεργασιών στην tango.me, αναφέρει σχετικά: “Η AbZorba αποτελεί τον ιδανικό συνεργάτη μας, με 3 εξαιρετικά επιτυχημένα παιχνίδια της στην πλατφόρμα μας να έχουν ανέβει μαζί στις επίζηλες πρώτη και τρίτη θέσεις στην κατάταξη των iTunes Casino Games”.

Για το 2014, η AbZorba δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Με τον Δεκέμβριο του 2013 να αποτελεί μήνα-ρεκόρ για την εταιρία και τον Ιανουάριο 2014 να ξεπερνάει ήδη τους προσδοκώμενους στόχους, η εταιρεία περιμένει ακόμη περισσότερες B2C και B2B επιτυχίες μέσα στο 2014 και μελλοντικά.