Συνεργασία των Hellenic Duty Free Shops με το Moosend για αξιόπιστη αποστολή Email Newsletter

    Από: Startup Team

To Moosend, η δυναμική πλατφόρμα Email Marketing που έχει δημιουργηθεί στη χώρα μας και προσφέρεται διεθνώς, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τα Hellenic Duty Free Shops.

Τα Hellenic Duty Free Shops πρόσφατα, ανέπτυξαν το νέο ιστότοπο της εταιρείας: www.dutyfreeshops.gr. Στο www.dutyfreeshops.gr βρίσκετε μια πλούσια ποικιλία από τα επώνυμα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα, στις προνομιακές Hellenic Duty Free Shops τιμές. Επίσης, όσοι ετοιμάζονται να ταξιδέψουν μπορούν να επισκεφθούν τον ιστότοπο, να προ-παραγγείλουν τα προϊόντα που επιθυμούν να αποκτήσουν για τους ίδιους και τους αγαπημένους τους, και να τα παραλάβουν λίγο πριν την αναχώρηση τους από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, κερδίζοντας χρόνο. Ο ιστότοπος αυτός είναι το πιο πολύτιμο εργαλείο έρευνας των ταξιδιωτικών σας αγορών.

Tα Hellenic Duty Free Shops, από τα τέλη του 2013, επέλεξαν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του Moosend για την αποστολή Email Newsletter προς τους εγγεγραμμένους χρήστες του site τους, προκειμένου να τους ενημερώνουν για τις εκάστοτε προσφορές. Η Ευδοξία Πατσουράκη, Digital Marketing Manager των Hellenic Duty Free Shops, αναφέρει σε δήλωσή της «Η αποστολή των Email Newsletters της εταιρείας πρέπει να γίνεται γρήγορα και αξιόπιστα. Μετά την αποστολή τους, είναι απαραίτητο να έχουμε στη διάθεσή μας στατιστικά στοιχεία που να μας επιτρέπουν να αξιολογήσουμε την email campaign όπως π.χ. το ποσοστό των χρηστών που άνοιξαν το newsletter, το ενδιαφέρον σε συγκεκριμένα προϊόντα, τα links που έκαναν click, τη συσκευή (κινητό ή Η/Υ) και το λειτουργικό που χρησιμοποιήθηκε για την ανάγνωση του κ.λπ. Αυτές οι πληροφορίες μας επιτρέπουν, να αναγνωρίσουμε τους πιστούς μας χρήστες, ώστε να τους προσφέρουμε στοχευμένα προϊόντα για τις ανάγκες τους. Είμαστε χαρούμενοι που έχει αναπτυχθεί στη χώρα μας μια πλατφόρμα σαν το Moosend. Μας παρέχει όλα τα στοιχεία που χρειαζόμαστε, ανταγωνιζόμενοι επάξια διεθνείς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του Email Marketing».