Πως, απλοί κανόνες του Neuromarketing, βελτιώνουν την απόδοση της σελίδας μας

    Από: Startup Team

Γράφει η Φωτεινή Βαβίτσα,

Ακόμη κι αν έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε μεγάλο όγκο επισκεπτών στη σελίδα μας, υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίζουμε την πρόκληση του υψηλού ποσοστού εγκατάλειψης από τους περισσότερους επισκέπτες.

Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι ο αριθμός των επισκεπτών ο οποίος επισκέπτεται βέβαια το site μας αλλά στη συνέχεια το εγκαταλείπει, δίχως να περιηγηθεί σε περισσότερες σελίδες και να ενημερωθεί περισσότερο για εμάς.

Ο στόχος μας όμως δεν πρέπει να είναι απλά να προσελκύσουμε έναν χρήστη του διαδικτύου, αλλά και να του δώσουμε το κίνητρο να μείνει και να δει όσο το δυνατόν περισσότερα, από αυτά φυσικά που θα του κινήσουν το ενδιαφέρον.

Μέσα από την αύξηση του χρόνου περιήγησης ενός επισκέπτη επιτυγχάνουμε:

  • Την καλύτερη αποτύπωση του ονόματός μας στο μυαλό του.
  • Την καλύτερη και πληρέστερη ενημέρωσή του για εμάς και για αυτό που προσφέρουμε.
  • Καλύτερη ποιότητα της σελίδας μας, σύμφωνα με τα δεδομένα των μηχανών αναζήτησης.
  • Υψηλότερο ποσοστό της πιθανότητας να αποκτήσουμε συχνούς και πιστούς επισκέπτες.

Έχει αποδειχθεί ότι, όσο καλύτερη εμπειρία λαμβάνει ένας επισκέπτης κατά την είσοδό του σε μία σελίδα, τόσο πιο πιθανό να αφιερώσει σε αυτή τη σελίδα τον χρόνο του και την προσοχή του.

Δεν είναι άλλωστε περίεργο το γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό οι σελίδες που βλέπουν τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δημιουργία πιστών επισκεπτών είναι και αυτές οι οποίες σχεδιάζουν ολόκληρη τη σελίδα τους λαμβάνοντας υπόψη και το User Experience του μέσου, επιθυμητού, επισκέπτη τους.

Το User Experience λαμβάνει σοβαρά υπόψη της κατευθυντήριες του neuromarketing, δεδομένου ότι η εμπειρία ενός ανθρώπου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το πώς θα αισθανθεί ο άνθρωπος αυτός μέσα από μία συγκεκριμένη κατάσταση.

Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε λοιπόν, είναι οι επισκέπτες της σελίδας μας να νιώσουν τα κατάλληλα συναισθήματα και να βιώσουν την εμπειρία που θα τους κάνει να αποτυπωθεί η σελίδα μας στη μνήμη τους και την επόμενη φορά που θα αναζητήσουν κάτι σχετικό με εμάς, ίσως να παρακάμψουν το στάδιο της αναζήτησης και να πληκτρολογήσουν απευθείας το url του δικού μας site, ώστε να βρουν αυτό που χρειάζονται.

Διαβάστε περισσότερα εδώ