Πώς Αναπτύσσονται οι Ελληνικές Επιχειρήσεις στην Περίοδο της Κρίσης;
Το Εργαστήριο Στρατηγικής και Επιχειρηματικότητας του Ο.Π.Α. διοργανώνει την Τρίτη 11/2/2014 ενημερωτική εκδήλωση για τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου «Παράγοντες επιτυχίας ανάπτυξης μιας επιχείρησης στην περίοδο της κρίσης».
Στην εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί και συζήτηση με εκπροσώπους επιχειρήσεων που αναπτύσσονται στην περίοδο της κρίσης: ο κος Ιάκωβος Δρακούλης, Διευθύνων Σύμβουλος της TUSSO – Draculi Coffee, θα μας μιλήσει για τις στρατηγικές της εταιρίας που δημιουργούν νέα παραδείγματα στην ελληνική αγορά. Ακόμη, θα συζητησούμε με τον ειδικό ψηφιακού μάρκετινγκ κο Γιώργο Γιαννακέα για τις στρατηγικές επιτυχημένων επιχειρήσεων που αναπτύσσονται στην περίοδο της κρίσης, όπως το e-food.gr, αλλά και θα μάθουμε περισσότερα για τη διεθνή πορεία του TravelPlanet24 από τον κο Πάμο Ιωαννίδη, Marketing και Communications Manager της εταιρίας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου 2014, στις 15:00 στο Αμφιθέατρο 601 στο κτίριο Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ο.Π.Α. (Ευελπίδων 47 & Λευκάδος 33).
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο.
Απαιτείται εγγραφή για την καλύτερη διαχείριση της εκδήλωσης.
Πληροφορίες και εγγραφές: este.dmst.aueb.gr, www.mke.aueb.gr.
Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης – Εθνική Υπηρεσία και τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου Προγράμματος της Ε.Ε. «Νέα Γενιά σε Δράση»