Ψηφιακό μάρκετινγκ και στρατηγικές δεξιότητες

    Από: Startup Team

Πηγή blog.alba.edu.gr

Πόση ώρα περνάτε στο Ίντερνετ κάθε μέρα; Από το γραφείο, το σπίτι, τη ταμπλέτα, το κινητό; Σύμφωνα με διάφορες εκτιμήσεις, ο χρόνος αυτός κυμαίνεται ανάμεσα στις 15 και 20 ώρες εβδομαδιαίως. Όπως και να το δει κανείς είναι συγκλονιστικό, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι όλη η αυτή η διαδικτυακή δραστηριότητα αφήνει πλούσια ηλεκτρονικά ίχνη, τα οποία αποτελούν θησαυρό αμύθητης αξίας για διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να απευθύνονται με σχεδόν εξατομικευμένα μηνύματα σε καθένα μέλος του κοινού τους.

Τι δεξιότητες χρειάζεται μια επιχείρηση για να διαχειριστεί τη μετάβαση από τα παραδοσιακά στα νέα ψηφιακά εργαλεία του μάρκετινγκ; Ενώ οι θεμελιώδεις κανόνες της επικοινωνίας παραμένουν αναλλοίωτοι, οι συμπεριφορές στο διαδίκτυο καθώς και οι νέες δυνατότητες της τεχνολογίας προβάλλουν νέες προκλήσεις.

Η τεράστια παγκόσμια κλίμακα του διαδικτύου παράγει δύο αντίρροπες τάσεις ταυτόχρονα. Αγελαία συμπεριφορά και εξειδικευμένη διαφοροποίηση.

Διαβάστε Περισσότερα στο blog.alba.edu.gr