3 Λόγοι για τους Oποίους Πρέπει η Ιστοσελίδα σας να Έχει Blog

    Από: Startup Team

Πηγή dingo.gr

Πολλοί είναι εκείνοι που υποτιμούν το blog και γενικά το blogging στην επαγγελματική τους ιστοσελίδα. Θεωρούν τάχα ότι δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να τους προσφέρει αφού πιστεύουν ότι οι ιστοσελίδα παρουσίασης της επιχείρησης τους είναι αρκετή για να «γίνεται η δουλειά τους»/ Αυτό όμως είναι τελείως λάθος. Όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι που τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό ενσωματώνουν blog στην ιστοσελίδα τους με σκοπό να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, τις πωλήσεις και τη σχέση τους με το κοινό. Γι΄αυτούς ακριβούς τους λόγους το blog χρησιμοποιείται και ως βασικό στοιχείο στο inbound marketing!

Αν θέλετε λοιπόν κι εσείς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, τις πωλήσεις και τη σχέση σας με το πελατειακό σας κοινό, τότε διαβάστε με προσοχή 3 λόγους για τους οποίους πρέπει η ιστοσελίδα σας να έχει blog.

#1 Το Blog αυξάνει τις επισκεψιμότητα λόγω SEO

Εφόσον τα άρθρα που γράφετε είναι σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησης σας και εφόσον χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες λέξεις και φράσεις κλειδιά, τότε οι χρήστες αναζητώντας περιεχόμενο μέσα από τις μηχανές αναζήτησης είναι πολύ πιθανό να πέσουν πάνω σας.

Για παράδειγμα: Έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που εμπορεύεται χαλιά. Αν το blog σας περιέχει άρθρα όπως «πώς αφαιρώ λεκέδες κρασιού από το χαλί» ή «4 πράγματα που πρέπει να προσέχετε στη επιλογή του χαλιού σας» ή «Σωστός καθαρισμός και αποθήκευση χαλιών», τότε αναζητώντας κάποιος τέτοιες πληροφορίες μέσω του Google, προφανώς και θα πέσει πάνω στα άρθρα σας και κατ” επέκταση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

#2 Δίνει κύρος, ξεχωρίζετε και αναπτύσσετε σχέση με το κοινό σας

Όταν σαν επιχείρηση χρησιμοποιείτε blog και το περιεχόμενο του blog είναι χρήσιμο για τους καταναλωτές τότε τους περνάτε το μήνυμα ότι δεν είστε εδώ μόνο για να τους πουλήσετε αλλά και για να τους ενημερώσετε, να τους συμβουλέψετε και να τους βοηθήσετε. Αυτό σας ανεβάζει στα μάτια τους γιατί θεωρούν ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτούς και θα θέλουν να σας το ανταποδώσουν.  Μέσα από αυτή τη διαδικασία γίνεται και η «φίρμα» σας περισσότερο γνωστή ενώ ο καταναλωτής έχει ένα παραπάνω λόγο να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας.

Ειδικά αν έχετε βάλει και τα σωστά Click – to – Action Buttons, τότε φέρνετε τους υποψήφιους αγοραστές σας ακόμα πιο κοντά στην πώληση.

Διαβάστε Περισσότερα στο dingo.gr