Τα πιο κοινά λάθη των ελεύθερων επαγγελματιών

    Από: Startup Team

Είναι συχνό φαινόμενο οι ελεύθεροι επαγγελματίες να απασχολούνται με πολλές αρμοδιότητες ταυτόχρονα. Ποια είναι όμως τα πεδία που πλήττονται περισσότερο απ’ το φορτωμένο τους πρόγραμμα;

Σ’ αυτό το κείμενο έχουμε συγκεντρώσει τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες όσον αφορά διαδικασίες της δουλειάς τους, αλλά και τους πελάτες τους.

1) Δώσε προσοχή στην ασφάλεια των δεδομένων σου: Ως ελεύθερος επαγγελματίας χρειάζεται να αφιερώνεις αρκετό χρόνο στη διαχείριση και οργάνωση των επαγγελματικών σου δεδομένων. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να κρατάς σε ασφαλές και προσβάσιμο σημείο όχι μόνο στοιχεία πελατών, αλλά και έργων ή εργασιών που έχεις αναλάβει. Έτσι, θα είσαι πάντα πλήρως ενημερωμένος, αποφεύγοντας τυχόν λάθη. Μια καλή πρόταση είναι οι cloud υπηρεσίες, όπως το Orbi, που είναι διαμορφωμένη αμιγώς για τις ανάγκες των ελεύθερων επαγγελματιών.

2) Λάβε υπόψη όλες τις οικονομικές σου υποχρεώσεις: Μια ακόμα ανάγκη που χρειάζεται να καλύψεις, και αποτελεί φυσική ροή του παραπάνω, είναι η διαχείριση των οικονομικών σου εκκρεμοτήτων. Όταν οργανώνεις τις οικονομικές σου κινήσεις θα πρέπει να λαμβάνεις υπόψη σου τους υπολογισμούς και τις φορολογικές σου υποχρεώσεις. Μάθε περισσότερα για την καλύτερη διαχείριση των οικονομικών σου εδώ.

3) Άκουσε προσεκτικά τους πελάτες σου: Η επικοινωνία αποτελεί ένα απ’ τα σημαντικότερα σημεία της καθημερινότητάς σου. Η επαφή και η σχέση που αναπτύσσεις με τους πελάτες σου συχνά εξαρτάται απ’ την μεταξύ σας αλληλεπίδραση. Γι’ αυτό και όταν παρακολουθείς προσεκτικά τις παρατηρήσεις ή τα σχόλιά τους μπορείς να «προλάβεις» αρκετά προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν εν καιρώ.

Επιπλέον, η διαδικασία της συνεχούς επικοινωνίας με τους πελάτες σου μπορεί να σε βοηθήσει και στην επαγγελματική σου εξέλιξη. Για περισσότερα σχετικά με τους πελάτες σου, δες εδώ και εδώ συμβουλές για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

  • Το κεφάλαιο «Εμπιστοσύνη»: Σε συνέχεια του παραπάνω, είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες σου να μπορούν να βασιστούν σε σένα. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουν πάντα γνώση των ημερομηνιών παράδοσης ή των προβλημάτων που τυχόν προέκυψαν στη διαδικασία. Η αξία της εμπιστοσύνης μπορεί να εκτινάξει ή να περιορίσει την επαγγελματική σου κινητικότητα και ευελιξία.

4) Αγνοείς τη διασφάλιση της δουλειάς και των συνεργασιών σου: Ένα τυπικό λάθος των ελεύθερων επαγγελματιών είναι η μη χρήση έγκυρων συμφωνητικών, όπως είναι τα συμβόλαια. Τις περισσότερες φορές οι συμφωνίες γίνονται προφορικά, ωστόσο αυτό δεν εγγυάται την ομαλή έκβαση όλων των διαδικασιών. Για να μην αντιμετωπίσεις κάποιο νομικό ή άλλο πρόβλημα – και για να κρατήσεις όσο το δυνατόν καλύτερη τη σχέση σου με τον πελάτη σου-  θα πρέπει να συντάσσεις συμφωνητικό ή συμβόλαιο κάθε φορά που συνεργάζεσαι με κάποιον. Δες εδώ τα βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να διασφαλίσεις καλύτερα τη δουλειά σου.

Η ομάδα του Orbi,

 
Θες να μάθεις περισσότερα; Κάνε like στη σελίδα του Orbi στο Facebook και ενημερώσου καθημερινά για ό,τι ενδιαφέρει το σύγχρονο ελεύθερο επαγγελματία!