Startup Europe Roadshow: Επιτυχημένοι Έλληνες επιχειρηματίες είπαν… τα μυστικά τους

    Από: Startup Team

«Δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις ως ειδικός. Απλά ξεκίνα». Φράσεις σαν και αυτή, ακούστηκαν στο Startup Europe Roadshow- Athens Workshop, το ποιο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη (30/4). Το Startup.gr ήταν εκεί και παρακολούθησε το event.

«Όταν ξεκίναγα δεν είχα κανένα κεφάλαιο, αλλά ήμουν αποφασισμένη να δουλέψω» τόνισε η Γενική Διευθύντρια της εταιρίας ΜΙΛΗΤΟΣ, Όλγα Σταυροπούλου απευθυνόμενη στο ακροατήριο. Σε ένα ακροατήριο, η συντριπτική πλειοψηφία του οποίου ήταν άτομα νεαρής ηλικίας, κάτι που δείχνει και το ενδιαφέρον των νέων στην Ελλάδα για την επιχειρηματικότητα.

«Οι καλές ευκαιρίες δημιουργούνται από εμάς» υπογράμμισε επίσης η κα. Σταυροπούλου, ενώ αναφορικά με το πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να γίνει κάποιος επιχειρηματίας, σημείωσε πως «είναι όπως όταν γίνεσαι γονιός. Ποτέ δεν είσαι απόλυτα έτοιμος. Απλά κάνε το». Η ίδια πάντως ξεκαθάρισε, ότι η επιχειρηματικότητα δεν είναι trend. Είναι καριέρα και επιλογή ζωής.

Για το πώς αποφάσισε να δημιουργήσει το δημοφιλές site Doctoranytime.gr, μίλησε η ιδρύτρια του, Ελευθερία Ζούρου. Σημειώνεται, ότι μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, κάποιος μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα όποιον γιατρό επιθυμεί και ουσιαστικά αυτό ήταν που οδήγησε και την ίδια στο να φτιάξει αυτόν τον ιστότοπο. Δηλαδή, η φροντίδα της υγείας με εύκολο τρόπο. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια της, όπως επεσήμανε η ίδια, παίζει η διαφάνεια αλλά και η «σφραγίδα» του κόσμου, αφού ο καθένας μέσω του εν λόγω site μπορεί να αξιολογήσει ελεύθερα τον εκάστοτε γιατρό.

«Το πλάνο είναι τα πάντα» τόνισε από την πλευρά του ο Παναγιώτης Παπαγαπίου, ο οποίος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Όπως είπε, πριν κάποια χρόνια, η αγορά στην οποία απευθυνόταν ένας επιχειρηματίας ήταν περιορισμένη ή πιο «τοπική». Πλέον είναι πιο εύκολο να στοχεύσεις στην διεθνή αγορά, αφού τα δεδομένα και η τεχνολογία έχουν αλλάξει. Στον ίδιο ανήκει και η φράση στην αρχή του άρθρου.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης μίλησαν επίσης ο Γιώργος Καραμανώλης και ο Γιάννης Δοξαράς οι οποίοι επίσης δραστηριοποιούνται στον χώρο των επιχειρήσεων. Ο κ. Δοξαράς στάθηκε μάλιστα και στην σημασία του mobile marketing το οποίο, όπως εκτιμά ο ίδιος, γίνεται όλο και πιο σημαντικό.

Μετά τις αρχικές τοποθετήσεις των ομιλητών, ακολούθησαν και επί μέρους ξεχωριστές «συμβουλευτικές συνεδρίες», στις οποίες οι ίδιοι παρέθεσαν πιο αναλυτικά το πλάνο τους, αλλά και τις συμβουλές τους προς τους νέους επιχειρηματίες.