Έρευνα: Τα Social Media με το περισσότερο Engaged Referral Traffic

    Από: Startup Team

Πηγή suit.gr

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι περισσότεροι χρήστες του ίντερνετ διαθέτουν ένα πολύ μεγάλο μέρος της ημέρας τους στα social media, κάνοντας σχόλια στο Facebook, ανεβάζοντας tweets κλπ. Κάθε μέρα, ερχόμαστε σε επαφή με τεράστιο όγκο πληροφοριών μέσω του content που δημιουργείται στο News Feed μας. Η ερώτηση είναι, όμως, η εξής: ποια είναι η συμπεριφορά μας μετά το click; Αφού, δηλαδή, πατήσουμε πάνω σε ένα link που δημοσίευσε κάποιος φίλος μας στα social media; ‘Η διαφορετικά: πόσο engaged είναι το referral traffic του εκάστοτε social network;

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από το Shareaholic, μελετήθηκαν για ένα εξάμηνο (Σεπτέμβριος ’13 – Φεβρουάριος ’14) το average visit duration, το pages/visit και το bounce rate, για κάθε ένα επισκέπτη που «ερχόταν» σε ένα site, από μία από τις 8 μεγαλύτερες social media πλατφόρμες.

Τα αποτελέσματα ακολουθούν και μας εντυπωσιάζουν.

Social-Referrals-That-Matter-Mar-2014

Διαβάστε Περισσότερα στο suit.gr