Skroutz: Οι τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο τον Απρίλιο

    Από: Startup Team

Πηγή businessnews.gr

Τον Απρίλιο 3,1 εκατομμύρια επισκέπτες του www.skroutz.gr αναζήτησαν και σύγκριναν πάνω από 9,3 εκατομμύρια προϊόντα, παρέχοντας στην ομάδα ανάλυσης δεδομένων του Skroutz ενδεικτικά στοιχεία των εποχιακών τάσεων της αγοράς και των συνηθειών του Έλληνα καταναλωτή.

Χωρίς ιδιαίτερες διακυμάνσεις στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες του μήνα, τα Κινητά Τηλέφωνα και τα Αθλητικά Παπούτσια διατηρήθηκαν υψηλά στις προτιμήσεις του κοινού, ενώ τα Ποδήλατα κερδίζουν σταδιακά θέσεις στην πρώτη δεκάδα.

Πιο Δημοφιλείς Κατηγορίες Απριλίου:

1.Κινητά Τηλέφωνα
2.Αθλητικά Παπούτσια
3.Tablets
4.Θήκες Κινητών Τηλεφώνων
5.Τηλεοράσεις
6.Επώνυμα Ρολόγια Χειρός
7.Laptops
8.Γυαλια Ηλίου
9.Ψηφιακές Φωτογραφικές Μηχανές
10.Ποδήλατα

Ωστόσο, ενδιαφέρον παρουσιάζουν ορισμένες κατηγορίες προϊόντων σχετικών με την εποχικότητα, αντικατοπτρίζοντας τη στροφή των χρηστών του Skroutz στα αντίστοιχα είδη. Χαρακτηριστικά, 5 κατηγορίες με σημαντική αύξηση σε clicks τον τελευταίο μήνα ήταν οι εξής:

-Καρέκλες Κήπου & Βεράντας (+137%)
-Τραπέζια Κήπου & Βεράντας (+48%)
-Γυναικείες Εσπαντρίγιες (+115%)
-Σαγιονάρες (+66%)
-Χλοοκοπτικά / Χορτοκοπτικά (+43%)
-Γυναικεία Μαγιό (+42%)

Όσον αφορά τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για το μήνα Απρίλιο είναι τα ακόλουθα:

Διαβάστε Περισσότερα στο businessnews.gr