Έρχονται τα auto-play ads στο Facebook

    Από: Startup Team

Πηγή suit.gr

Μέσα στους τελευταίους έξι μήνες, το Facebook ανακοινώνει συνεχώς νέες αλλαγές στο News Feed του, τόσο στο design όσο και στον αλγόριθμο που καθορίζει το visibility των posts για τον κάθε user. Έχοντας πλέον στη διάθεσή του αναρίθμητα δεδομένα για τον κάθε χρήστη, ανασχεδιάζει συνεχώς την πλατφόρμα του, σε μια προσπάθεια να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο personalized εμπειρία.

Μία από τις αλλαγές που έχει ήδη ανακοινωθεί από το τέλος της περασμένης χρονιάς είναι τα auto-play videos, τα οποία, όπως έχουμε γράψει παλιότερα, θα συμπεριλαμβάνουν και video διαφημίσεις. Το Facebook ξεκίνησε να τεστάρει το νέο αυτό feature στη mobile εκδοχή του, αλλά τον Δεκέμβριο ανακοίνωσε ότι σύντομα θα έχουμε auto-play videos και στη web version.

Τα video θα ξεκινούν να παίζουν αυτόματα όταν ο χρήστης θα κάνει scroll down στην αρχική σελίδα, ωστόσο ο ήχος θα ενεργοποιείται μόνο όταν κάνει click πάνω στο video που τον ενδιαφέρει. Όπως διευκρίνισε, επίσης, το δημοφιλές social network, τα video αυτά δε θα προέρχονται από third-party εφαρμογές, όπως το Youtube, αλλά θα περιλαμβάνουν μόνο υλικό που έχει ανέβει απευθείας στο Facebook.

Διαβάστε Περισσότερα στο suit.gr